Dit is tot nu toe je beste gitaarstukjequote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Floyd%20Improv.mp3
Dank!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Rpol het volgende:
[..]
Dit is tot nu toe je beste gitaarstukje
Nee man..quote:Op zondag 28 november 2010 17:10 schreef tho_Omas het volgende:
Komt die zang ook uit de armzalige Casio?
Vind het gitaar geluid niet zo prettig en volgens mij moet je nodig stemmenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:57 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/10881685/Procession.mp3
M`n versie van procession,iets van 12 gitaar overdubs, en zonder metronoom ingespeeld(Want Cool Edit heeft die maat soort niet)
Heb alles direct van Tabs afgelezen....
Vernakt keyboard heb je danquote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef MASD het volgende:
Hehe, zo klinkt het altijd als ik op mijn keyboard ga zitten als hij op de orgelstand staat. Wtf Bradley.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ik had hem inderdaad wat beter moeten stemmen(heb ergens een Korg Tunertje liggen maar moet het klepje vinden...)quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vind het gitaar geluid niet zo prettig en volgens mij moet je nodig stemmenMaar 12 overdubs lijken me wel erg lastig
Wat een weird keyboard.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef MASD het volgende:
Hehe, zo klinkt het altijd als ik op mijn keyboard ga zitten als hij op de orgelstand staat. Wtf Bradley.
Waarom neem je het dan zonder metronoom op ?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad wat beter moeten stemmen(heb ergens een Korg Tunertje liggen maar moet het klepje vinden...)
12 overdubs waren ook erg lastig. Zelfs met metronoom al dus laat staan ZONDER..
Waarom zou je nog steeds Cool Edit gebruiken? Dat is later overgenomen door Adobe en heet nu Adobe Audition. ;Dquote:Op donderdag 2 december 2010 08:50 schreef Braddie het volgende:
Op verschillende sites stond dat het nummer 6/4e heeft als maat soort(cool edit pro kan deze amat soort niet handelen)
Vandaar
Je metronoom loopt gewoon door hoor dat kan je daar ook prima voor gebruiken, want zo lijkt het natuurlijk nergens op dat kun je het beter daarmee spelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:50 schreef Braddie het volgende:
Op verschillende sites stond dat het nummer 6/4e heeft als maat soort(cool edit pro kan deze amat soort niet handelen)
Vandaar
Dat doe ik al genoeg man!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
DOEEEHOEEEE NOU EENS WAT MET DIE TIIHIIIPSS DIE JE KRIJGT
Ja, daar moet ik nog ff aan wennen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
ah als je dat stukje met die akkoorden goed leert spelen kan het wel leuk klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |