Er is blijkbaar behoeft aan en wie is Braddie dan om daar niet aan te voldoen. Blijf zo doorgaan Bradley May.quote:
Belachelijk dat die Tief Aus Meinem Herzen cover er nog niet is. Ik dacht altijd dat Braddie altijd begaan was met zijn fanbase. Walgelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:30 schreef tho_Omas het volgende:
BRADDIE MORGEN EEN COVER VAN TIEF AUS MEINEM HERZEN MET EEN BIJDRAGE VAN RICK ENGELKES OP DE BRADLEY MAY SPECIAL MORGEN OP MIJN BURO
Jij maakt mij altijd aan het lachen daarom hou ik van jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Braddie heb je nou al die 'Ik heb een Brian May Special' T-shirts met bijbehorende pet en bretels binnen?
is het nou een kleine gitaar of een een grote braddie?quote:
Gitaar is vrij fors... ik ben ook vrij fors, maar het is opgenomen met een webcam dus het perspectief is niet helemaal te gek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Rpol het volgende:
[..]
is het nou een kleine gitaar of een een grote braddie?
hoe kan het dat jij je pink niet gebruikt?quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:54 schreef Braddie het volgende:
Moet ik doen ja ik weet het, maar het is nog vrij lastig om dat goed te krijgen, dat om en om picken is voor mij lastig, tot 2 maanden terug speelde ik alles met Down picks, en nu doe ik het op de *officiele* manier.
Behalve bij nog best moeilijke solo`s, maar bij introtjes of improvisatietjes die niet moeilijk zijn voor mij probeer ik het zoveel mogelijk te gebruiken.quote:
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij je pink niet gebruikt?
of zie ik dat verkeerd?
Leer het je aan het wel te doen, je gaat er later achterkomen dat je jezelf te kort gaat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.
Zeker voor hammer-ons, pull offs is de pink heel handig... en voor verre noten natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer het je aan het wel te doen, je gaat er later achterkomen dat je jezelf te kort gaat doen
Oké, dat had ik altijd al willen weten.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik m`n pink bij het gitaar spelen bijna niet, alleen als ik wat akkoorden speel en ik wil wat accenten leggen of zo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef tarantism het volgende:
HA BRAD-BRAD, WANNEER ZET JE 'TIEF AUS MEINEM HERZEN' OP INTERNET. IK WEET DAT JE 'M HEBT OPGENOMEN SCHATTIG SCHUITEKONTJE VAN ME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |