abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89732261
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
haha braddie je bent een pad haha faal xD faal xD owned
xdd
pi_89744832
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:26 schreef KaMo het volgende:
Braddie, had jij nou die nieuwe Tyros? Want ik zag hem gister staan in de muziekwinkel, wat een apparaat _O_
Nog niet nog niet.
Zit nu op een Casio WK-3800 te spelen, de orgels die daar inzitten zijn werkelijk waar geniaal.
Maar het blijft Casio.

De Tyros 4 staat heel hoog op m`n verlanglijstje, en ik heb hem waarschijnlijk in maart thuis staan.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:02:46 #253
165512 MASD
Music is dead.
pi_89745619
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nog niet nog niet.
Zit nu op een Casio WK-3800 te spelen, de orgels die daar inzitten zijn werkelijk waar geniaal.
Maar het blijft Casio.

De Tyros 4 staat heel hoog op m`n verlanglijstje, en ik heb hem waarschijnlijk in maart thuis staan.
Maar zo'n ding kost toch vrij veel geld? Een maand geleden had je nog geldproblemen, hoe doe je het?
Long live music.
pi_89745751
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef MASD het volgende:

[..]

Maar zo'n ding kost toch vrij veel geld? Een maand geleden had je nog geldproblemen, hoe doe je het?
De platenverkopen rijzen de pan uit, begrijp dat dan.
pi_89745812
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef MASD het volgende:

[..]

Dat doe ik doormiddel van Sparen Sparen en nog eens Sparen.
Waarom denk je dat alles zo drastisch de deur uit gaat?
pi_89745915
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een golddigger aan de haak had geslagen dankzij mijn tips laatst.
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:10:25 #257
165512 MASD
Music is dead.
pi_89746072
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kan van het geld dat ik heb ook een geile Gretsch kopen, gezien ik al jaren een electrische gitaar wil, maar doe dit niet zodat ik geld heb voor als het minder gaat. Jij verkoopt alles omdat jij jouw fortuin in materiële dingen hebt gestopt en geen reserve hebt.

Even to the point: Waarom denk je niet aan je eigen financiële situatie zodat je over een maand niet weer een "Help, ik heb geldproblemen" topic hoeft te openen. Zeker aangezien je aan de bijstand zit en sowieso een laag inkomen hebt. Denk aan je toekomst. En niet om je te trollen of wat dan ook, maar die toekomst zit voorlopig niet in de muziek, hoe graag je het ook wilt.
Long live music.
pi_89746160
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef MASD het volgende:

[..]

Ik kan van het geld dat ik heb ook een geile Gretsch kopen, gezien ik al jaren een electrische gitaar wil, maar doe dit niet zodat ik geld heb voor als het minder gaat. Jij verkoopt alles omdat jij jouw fortuin in materiële dingen hebt gestopt en geen reserve hebt.

Even to the point: Waarom denk je niet aan je eigen financiële situatie zodat je over een maand niet weer een "Help, ik heb geldproblemen" topic hoeft te openen. Zeker aangezien je aan de bijstand zit en sowieso een laag inkomen hebt. Denk aan je toekomst. En niet om je te trollen of wat dan ook, maar die toekomst zit voorlopig niet in de muziek, hoe graag je het ook wilt.
rot toch op man, braddie is de electronische wibi soejardi, die gaat het wel maken hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_89746517
DX-7 staat weer te koop!
pi_89746673
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef MASD het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef Braddie het volgende:
DX-7 staat weer te koop!
:')
graag verwijderen
pi_89746790
Die DX-7 heb ik al *verkocht* sinds 21 JUNI
Toen kreeg ik een mailtje dat hij geld had overgemaakt(stond er ook op).
Maar sindsdien heeft hij nooit tijd, m`n laatste mailtje was van 20 oktober, daar in stond dat hij hem nog deze week zou ophalen(Tussen 20 en 27 oktober dus) ik heb netjes m`n adres gegeven en telefoon nummer en hij zou meteen contact met me opnemen, en tot de dag van vandaag nog niks van gehoord.

Dus ik heb hem net een mailtje gestuurd met daarin dat het voor mij wel klaar is, heb hem 6 maanden! de tijd gegeven om hem op te halen, heeft hij geen gehoor aan gegeven, dus dat hij weer op het net staat.
pi_89746844
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
Maar sindsdien heeft hij nooit tijd, m`n laatste mailtje was van 20 oktober, daar in stond dat hij hem nog deze week zou ophalen(Tussen 20 en 27 oktober dus) ik heb netjes m`n adres gegeven en telefoon nummer en hij zou meteen contact met me opnemen, en tot de dag van vandaag nog niks van gehoord.

Dus ik heb hem net een mailtje gestuurd met daarin dat het voor mij wel klaar is, heb hem 6 maanden! de tijd gegeven om hem op te halen, heeft hij geen gehoor aan gegeven, dus dat hij weer op het net staat.
Fijn ja, maar als die kerel binnenkort wel voor je deur staat moet jij zijn geld teruggeven.
pi_89746918
Doe ik ook.
Heb in een mailtje gestuurd, dat als hij hem voor morgenavond niet komt halen dat hij dan z`n geld terug gestort krijgt op z`n rekening..
Het heeft lang genoeg geduurt!
pi_89746973
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:

En jij denkt dat de TNT geen pakketjes bezorgd?
pi_89747041
Tuurlijk wel. Maar ik ga geen oude breekbare spullen verzenden, en daarbij komt nog dat hij zelf heeft voorgesteld hem op te willen halen!
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:41:56 #266
165512 MASD
Music is dead.
pi_89747279
Jammer dat je niet op inhoudelijke reacties ingaat. Echt jammer.
Long live music.
pi_89807655
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%2B%20WK-3800%29.mp3

Een maat van me is vandaag 18 geworden, dus ik heb voor de lol een nummer voor hem in elkaar geflanst.
Gozer houd van Rap.
Ik vind dat niet echt hele fijne muziek, maar heb toch maar een Rap track gemaakt(met op het einde een gitaar solotje en wat Bass Slapping/Pulling)
pi_89864333
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%2B%20WK-3800%29.mp3

Een maat van me is vandaag 18 geworden, dus ik heb voor de lol een nummer voor hem in elkaar geflanst.
Gozer houd van Rap.
Ik vind dat niet echt hele fijne muziek, maar heb toch maar een Rap track gemaakt(met op het einde een gitaar solotje en wat Bass Slapping/Pulling)
Geweldig man :)
pi_89883997

Even wat nieuws op Youtube gezet!
pi_89899868
http://dl.dropbox.com/u/1(...)%20hartke%20Bass.mp3

Met wat vrienden van me.
Ik doe de backing track(Bas en Gitaar, en de lage koortjes).

Gewoon even snel wat text opgeschreven en opgenomen in nog geen 10 minuten
pi_89901270
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Braddie het volgende:

Met wat vrienden van me.

Drugs are bad, mmkay.
pi_89901394
Ik gebruik ze ook niet, maten van me wel, vandaar ook dat nummer.
pi_89902040
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Braddie het volgende:

Met wat vrienden van me.

quote:
Vrienden van Braddie ft. Pad - The Jointjes Song (Brian May Special)
Even scrobblen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 18:27:37 #274
165512 MASD
Music is dead.
pi_89926882
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef Braddie het volgende:
Ik gebruik ze ook niet, maten van me wel, vandaar ook dat nummer.
Geloof je het zelf? Man, de dingen die jij maakt zijn alleen te maken met 30 pillen in je bakkes.
Long live music.
pi_89949021
Bijna een topic vol met Braddiemeuk!
Geen dank voor mijn genade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')