abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87730934
Ik ben op zoek naar alcohol wat geschikt is voor consumptie gebruik, ik ga het niet gebruik om er een mixdrank oid van te fabriceren, maar ik ga het gebruiken om er een topical van te maken.

Nu ben ik erachter gekomen dat hier eigenlijk niet aan te komen is, ik ben alleen maar gedenatureerde alcohol tegen gekomen waar ik nu net niet naar opzoek ben.

Heeft er iemand tips waar ik het vandaan zou kunnen halen? 50ml zou al genoeg zijn.
BlaBlaBla
pi_87731363
Een topical voor consumptie?

Right.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:49:28 #3
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_87731409
Een scheikunde lab? Eventueel op school. Je apotheker heeft het misschien ook wel.

Wat is topical overigens?
pi_87731563
Kijk even bij Brouwland
en regel even een adresje in België waar je het kunt laten bezorgen
pi_87731590
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:48 schreef Stali het volgende:
Een topical voor consumptie?

Right.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TR08 het volgende:
Een scheikunde lab? Eventueel op school. Je apotheker heeft het misschien ook wel.

Wat is topical overigens?
Een topical is een substantie die je op je huid aanbrengt.

Mijn apotheker kan het iig niet leveren.
BlaBlaBla
pi_87731645
Zelf destilleren
Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
pi_87731654
Goed topic al dit.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_87731758
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:52 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

[..]

Een topical is een substantie die je op je huid aanbrengt.

Mijn apotheker kan het iig niet leveren.
Je hoeft mij niet uit te leggen wat een topical is maar waarom moet jij dan alcohol voor consumptie? Dat deeltje negeer je.
pi_87732007
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Stali het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet uit te leggen wat een topical is maar waarom moet jij dan alcohol voor consumptie? Dat deeltje negeer je.
Omdat ik het dagelijks op mijn huid wil aanbrengen, en dus liever geen schadelijk stoffen wil aanbrengen.
BlaBlaBla
pi_87732279
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Omdat ik het dagelijks op mijn huid wil aanbrengen, en dus liever geen schadelijk stoffen wil aanbrengen.
Ah, okay ik begrijp je nu wat beter maar dan volstaat echt hetgeen de apotheker jou kan geven hoor. Wat is de kwaal? Of is dit te privé?

Maar leg je verhaal eens voor aan een slijter. Er is nl.wel aan te komen.
pi_87732637
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef Stali het volgende:

[..]
Precies. Op de site van Brouwland staan ook een aantal adressen die je wel kunt raadplegen daarvoor.

Daarnaast zijn er veel mogelijkheden in het buitenland. Als je ooit in Italië komt zou ik daar groot inslaan ;)
pi_87732660
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Ah, okay ik begrijp je nu wat beter maar dan volstaat echt hetgeen de apotheker jou kan geven hoor. Wat is de kwaal? Of is dit te privé?

Seborroisch eczeem op mijn behaarde hoofdhuid, en na een shitload aan middeltjes van mijn huisarts & dermatoloog wil ik zelf eens iets gaan proberen (een topical gebaseerd op ASC-J9).

Mijn apotheker kan het iig niet leveren, of wilde het niet leveren iig ze konden mij er niet mee helpen. De slijter zou ik inderdaad wel eens kunnen proberen :)
BlaBlaBla
pi_87732953
Soldier, begrijp dat je er genoeg van hebt omdat het nooit helemaal weggaat. Weet niet wat je precies gaat samenstellen maar kijk je wel een beetje uit?
pi_87735176
Waarom wil je een zeldzaam compound als ASC-J9 gebruiken? En waar wil je dat vandaan halen? Je weet dat er nagenoeg geen bewijs is dat dit werkt?

Overigens zou ik een middel tegen eczeem niet in alcohol oplossen, maar er een zalf of creme van maken.Wacht, het moet op de behaarde hoofdhuid, dan is hydrofiele creme met een hoog watergehalte beter.

[ Bericht 18% gewijzigd door dotKoen op 19-10-2010 23:17:59 ]
pi_87768145
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef Stali het volgende:
Soldier, begrijp dat je er genoeg van hebt omdat het nooit helemaal weggaat. Weet niet wat je precies gaat samenstellen maar kijk je wel een beetje uit?
Natuurlijk :)

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:11 schreef dotKoen het volgende:
Waarom wil je een zeldzaam compound als ASC-J9 gebruiken? En waar wil je dat vandaan halen? Je weet dat er nagenoeg geen bewijs is dat dit werkt?

Overigens zou ik een middel tegen eczeem niet in alcohol oplossen, maar er een zalf of creme van maken.Wacht, het moet op de behaarde hoofdhuid, dan is hydrofiele creme met een hoog watergehalte beter.
Ik weet dat er nagenoeg geen bewijs is dat het zou werken tegen SB, maar ik weet wel dat het door de acne trails is gekomen, en ik weet ook dat het bij een persoon zijn roos heeft verlaagd. Ik koop het gezamenlijk in via een inkoopactie op een ander forum.

Ik moet ook bekennen dat ik alcohol geen ideaal transportmiddel vindt, maar een creme zoals een hydrofiele gaat volgens mij niet echt praktisch, ik moet echt iets hebben wat net of bijna net zo vloeibaar is als water. Als je nog andere ideeën hebt hoor ik die graag ;)
BlaBlaBla
pi_87775805
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Natuurlijk :)
[..]

Ik weet dat er nagenoeg geen bewijs is dat het zou werken tegen SB, maar ik weet wel dat het door de acne trails is gekomen, en ik weet ook dat het bij een persoon zijn roos heeft verlaagd. Ik koop het gezamenlijk in via een inkoopactie op een ander forum.

Ik moet ook bekennen dat ik alcohol geen ideaal transportmiddel vindt, maar een creme zoals een hydrofiele gaat volgens mij niet echt praktisch, ik moet echt iets hebben wat net of bijna net zo vloeibaar is als water. Als je nog andere ideeën hebt hoor ik die graag ;)
Nou ja, de meeste conventionele middelen tegen eczeem worden in eerder geval niet in alcohol opgelost, maar worden (zoals je waarschijnlijk wel weet) als shampoo of lotion (een olie in water emulsie) gebruikt. Ik weet niet of het verstandig is alcohol te gebruiken.

Maar waar haalt zo'n persoon die een inkoopactie organiseert het compound dan vandaan?
pi_87776642
Ben nu toch wel benieuwd naar het vervolg.
Heb er ineens zo'n romantisch idee bij dat je misschien wel een remedie tegen de kwaal gaat maken en het gaat genezen. Zou wel heel cool zijn.

Maar dat de reguliere middeltjes geen alcohol bevatten heeft een reden he?
Berg (de voorloper een heeft vettige schilfers) bestrijd je ook met olie. Hoop echt dat je het niet erger maakt op je hoofd. En de kwaal die je hebt schijnt zelfs te reageren op de verandering in seizoenen. Niet dat je straks kaal bent door je experiment. Zou zonde zijn.

Maar wens je succes en hoop dat je het verloop ook post.
pi_87783998
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Nou ja, de meeste conventionele middelen tegen eczeem worden in eerder geval niet in alcohol opgelost, maar worden (zoals je waarschijnlijk wel weet) als shampoo of lotion (een olie in water emulsie) gebruikt. Ik weet niet of het verstandig is alcohol te gebruiken.

Maar waar haalt zo'n persoon die een inkoopactie organiseert het compound dan vandaan?
Het zou een mengsel worden van alcohol en Glycerine, maar alleen in glycerine lost ASC niet voldoende op, dus ik heb iets anders nodig. Maar ik denk ook niet dat mijn huid tegen alcohol kan, dus ik ben ook nog aan het zoeken naar een geschikt praktisch alternatief. Alleen ik heb geen zin in een vettige substantie zoals bijvoorbeeld topicorte, want daarmee worden je haren zo ongelooflijk smerig en het is ook nog eens lastig om aan te brengen, iets wat ik met een pipet kan aanbrengen wat niet vettig is zie ik als ideaal.

Compound wordt uit China gehaald, hij heeft al een ervaring met ASC van die leverancier.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef Stali het volgende:
Ben nu toch wel benieuwd naar het vervolg.
Heb er ineens zo'n romantisch idee bij dat je misschien wel een remedie tegen de kwaal gaat maken en het gaat genezen. Zou wel heel cool zijn.

Maar dat de reguliere middeltjes geen alcohol bevatten heeft een reden he?
Berg (de voorloper een heeft vettige schilfers) bestrijd je ook met olie. Hoop echt dat je het niet erger maakt op je hoofd. En de kwaal die je hebt schijnt zelfs te reageren op de verandering in seizoenen. Niet dat je straks kaal bent door je experiment. Zou zonde zijn.

Maar wens je succes en hoop dat je het verloop ook post.
Dat klopt, daarom ben ik ook nog op zoek naar een alternatief :)
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')