quote:Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
quote:En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen isOp woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.
quote:Nouja, deze meneer is er vast heel handig in en heeft vast net de goede filmpjes ervoor maar al met al hoef je met een beetje ervaring niet veel langer als een uurtje bezig te zijn denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.
quote:Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen is
quote:Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |