quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef eleusis het volgende:
Samenvatting voor hen die op de tram wachten en derhalve niet kunnen kijken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
10:29AM This seems silly, but it will probably spark a flood of homemade trailers. Which is likely bad for humanity.
Engadget
quote:En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal ook een stel zure zeikerds bij elkaar he..
quote:Uiteraard gaan we het straks wel allemaal meteen halen natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.
quote:The London. Fucking. Symphony. Orchestra.Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry maar ik vind het echt cool gedaan dat iMovie.. Wat een werk is daar in gaan zitten zeg.
.
quote:Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Ik bedoel maar. Je doet het goed of niet he!Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The London. Fucking. Symphony. Orchestra.
quote:Mijn vrouw. Die kan gewoon DVDtjes maken van de dv-cam filmpjes.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |