Ik ben studentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Komop jongens, aan stukken schoppen, met een hamer .
Het gaat om massief grenen van ca 5 cm dik .
In principe heb ik wel aardig wat voorhanden . Behalve een kettingzaag, daar moet ik dan 50 km voor rijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik ben student, ik heb van die ikea meubeltjes
. Misschien toch maar zaag pakken dan kan je geen funky gereedschap van buren/vrienden/familie lenen?
Oh jongens kijk, een nicht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:51 schreef Stokstaart het volgende:
Komop jongens, aan stukken schoppen, met een hamer .
Het gaat om massief grenen van ca 5 cm dik .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gammel ja, ze staan al een poos in een schuur en worden niet meer gebruikt . De paneeltjes zijn beschadigd en de stijl is gedateerd .quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef Ekoyt het volgende:
Massief grenen van 5cm dik?
Bel iemand met een houtkachel,... die komt het graag ophalen bij je.
Gammele kasten van 5cm grenen?
Tsjonge,... ik lijk wel gek dat ik een reactie type,.... geloof niets van deze vraag.
Lees de OP. Ik ben geen nicht of wat dan ook maar machinaal geniet mijn voorkeur . Heb wel wat beters te doen dan 3 kasten een dressoir en een bankstel in stukken zagen . Als jij een echte man met issues bent kom jij ze lekker zagen . Wel helemaal met de hand he , Bob de Bouwerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef beerten het volgende:
Een spanzaag welke in de tuin gebruikt wordt kan. Grof, onnauwkeurig en snel.
voor gratis ophalen willen mensen het ook nog wel zelf in stukken maken (en hebben dan vast wel een kettingzaag)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gammel ja, ze staan al een poos in een schuur en worden niet meer gebruikt . De paneeltjes zijn beschadigd en de stijl is gedateerd .
En er zullen vast mensen zijn die het op willen komen halen ja . In stukken dan wel te verstaan ....
En die laatste cm die hij niet doorzaagt kun je zelfs met al je vrienden erbij niet aan bonken trappen?quote:Cirkelzaag lijkt me ook minder geschikt omdat die niet diep genoeg zaagt .![]()
Een diamantslijpschijf? Mwoah, lijkt me niet het meest geschikte hulpmiddel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:08 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
linksboven dus
moet je ff huren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |