Cat23. Niet verder vertellen hoor!quote:
Fuck dat alles, ik ben hier voor de sex, drugs en rock 'n' rollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dusch....
Hoe staat het met SeSa?
Moet er nog iets gehaald worden voor DTH?
En kijk! [TK] Western Digital Media Player (Stichting REDCAT)
Damned, ik doe alleen aan seks en rock'n'rollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck dat alles, ik ben hier voor de sex, drugs en rock 'n' roll
MM is niet mijn toeslag partner en mijn inkomen komt niet boven wat ik bij mag verdienen. Dus dat kan al niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is MM je toeslagpartner ook misschien? Kan daar ook door komen? Of door je eigen inkomsten?
Raar... Het wordt berekend over een aantal jaar geleden toch? Is je vader toen ook niet meer gaan verdienen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM is niet mijn toeslag partner en mijn inkomen komt niet boven wat ik bij mag verdienen. Dus dat kan al niet.
Er staat echt "Bijdrage van je vader 231 euro"
Die was vorig jaar nog 63.
quote:
All around joeeeeeeeeeequote:
'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh vanavond ga ik Toy Story 3 kijken, volgens mn vriendje ga ik moeten huilen
Hij moest huilen in de biosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
'
Ik zat wel bijna te huilen in de bios ja
Ik zit heel diep na te denken maar ik weet niet meer waaromquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moest huilen in de bios![]()
Dus ik ben heel benieuwd, niks zeggen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit heel diep na te denken maar ik weet niet meer waarom
Maar ik was met mn neefje en die pest me er nog mee
2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Raar... Het wordt berekend over een aantal jaar geleden toch? Is je vader toen ook niet meer gaan verdienen?
Neuj. Ik weiger om 13 min te blijven hangen. Ga morgen anders wel langs het loket in alkmaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Cat23, mag ik er nu in?
Qwea, wat raar joh, heb je ze al gesproken inmiddels?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even een piepklein tukkie ga doen
En ik maar keihard in huis klussen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even een piepklein tukkie ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |