quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wil toch al helemaal niet tegen een babietje aan porren?
Serieus, zo diep komt alleen Ron Jeremy... De gemiddelde man red het niet tot in de baarmoeder met mini-me hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zorgt God er dan voor dat zaad na een paar dagen al 'bedorven' is en een vrouw niet de hele maand door zwanger kan worden? Een man kan zijn goede zaad enkel en alleen gebruiken als hij meerdere vrouwen heeft die niet tegelijkertijd menstrueren zodat hij de hele maand door vrouwen kan bevruchten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel zo bedoeld, anders zou het wel eeuwig in het lichaam bewaard blijven
[..]
Want jouw vriend gaat bij de president masturberen? Of laat jij nooit en te nimmer een scheet? Ook niet als je alleen thuis bent of op het toilet zit?quote:En als jij niet ziet wat daar anders aan is, heeft het weinig zin om verder te praten (Ik gaf net al het voorbeeld van die scheet)
Er wordt ook gezegd "tegen de tijd dat we getrouwd zijn" geloof ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Casos het volgende:
[..]
30 en nog geen eens geprobeerd om zwanger te raken? En jij durft wat te zeggen over zaadverspilling door masturberen? 9 mnd voor een kind, jij had al minimaal een elftal thuis moeten hebben. Godnondeju zeg, over verspilling van eicellen gesproken......
Jij hebt geen biologie gehad op de huishoudschool?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik neem TS wel serieus ja, en ben best bereid de discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
Dat jullie dit nog serieus nemen....echt.
En jij hebt er in gepost.quote:
Je moet toch wat op een regenachtige zondagmiddag. Ehh.. oh wacht... het is als dinsdag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
Dat jullie dit nog serieus nemen....echt.
Suit yourself, maar het klinkt alsof de TS in de 50 er jaren leeft, en daarom geloof ik het ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik neem TS wel serieus ja, en ben best bereid de discussie aan te gaan.![]()
[..]
En jij hebt er in gepost.
Dan nog, zo te keer gaan over zaadverspilling, zij had op haar 16e al uitgehuwelijked moeten zijn. Genoeg mannen in de kerk te vinden en die trouwen graag, als dat betekent dat ze eindelijk sex mogen hebben en van die grote lading opgespaard zaad af kunnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Er wordt ook gezegd "tegen de tijd dat we getrouwd zijn" geloof ik.
Houdt dus in dat ze nog niet getrouwd is.
Daarnaast proef ik wel enigzins in haar instelling dat ze tegen sex voor het huwelijk is (maar daar heeft ze zich verder niet expliciet over uitgesproken).
8 of 9, we leven niet meer in 1920quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu 30 en ik verwacht wel als we eenmaal getrouwd zijn elk jaar een kindje te krijgen.
8 of 9 ofzo dus
Hoeveel ik er zou willen doet r toch verder niet toe?
Benieuwd over welke kerk jij het in vredesnaam hebt, want de kerken die ik ken werken écht niet zo. Misschien sekten e.d., maar die zijn dus niet geaccepteerd als kerk. Dus, ff opletten alsjeblieft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:36 schreef Casos het volgende:
[..]
Dan nog, zo te keer gaan over zaadverspilling, zij had op haar 16e al uitgehuwelijked moeten zijn. Genoeg mannen in de kerk te vinden en die trouwen graag, als dat betekent dat ze eindelijk sex mogen hebben en van die grote lading opgespaard zaad af kunnen.
Nou, zie dit dan maar als mijn standpunt. En welke kerk? De kerk van TS lijkt mij een zeer geschiktequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:40 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Benieuwd over welke kerk jij het in vredesnaam hebt, want de kerken die ik ken werken écht niet zo. Misschien sekten e.d., maar die zijn dus niet geaccepteerd als kerk. Dus, ff opletten alsjeblieft.
En er wordt door TS niet tekeer gegaan over zaadverspilling. Ze geeft haar standpunt. Lees daarna verder en de reageerders zijn degenen die tekeer gaan
Liever nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef eleusis het volgende:
Ik stel voor dat we allemaal ons goed zaad bewaren om naar TS op te sturen.
Elke x als jij ongesteld bent, is er weer een nieuw leven doodgegaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zwaar tegen masturbatie. Zoals iedereen wel weet is het probleem daarvan dat je een toekomstig leven geen kans geeft als je je zaad in een handdoekje of tissue dumpt.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat het oplucht, maar dat vind ik geen reden om het dan maar te doen.
Een vette scheet laten bij de president kan ook opluchten, maar dat doe je normaal gesproken ook niet.
Nu heb ik een vriend en ik begrijp dat hij zo zijn behoeftes heeft (zeker omdat we nog niet getrouwd zijn) maar hij is het wel met me eens dat hij het niet zou moeten doen.
Dus was ik op zoek naar oplossingen voor hem, maar dat is nog best lastig.
Ik vond in elk geval dit om hem te overtuigen dat het echt beter is om het niet te doen:
[..]
En ik vond deze tips, maar dat is best veel werk voor hem, het moet toch gemakkelijker kunnen?
[..]
Dus heb ik nog wat verder gekeken en kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou dit kunnen werken? Want dan zou ik het hem graag cadeau doen
Iemand ervaring met dit product?
JA geef eens een goede reden kuthoerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je stoppen met fappen? Geef eens één goede reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |