abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87698652
Realityserie
waarin toppers op het gebied van worstelen, (kick)boksen, judo, karate en jiu-jitsu naar Las Vegas afreizen met het behalen van de titel the ultimate fighter als doel. Ze trainen samen, leven samen en... vechten tegen elkaar. Allemaal hebben ze de droom om uit te mogen komen op een event van de Ultimate Fighting Championship (UFC), maar alleen de beste twee kunnen daar in slagen.

Elke maandag om 11uur op rtl 7. Vandaag was de 1e aflevering van het nieuwe seizoen. met als teams:
Team Liddell vs. Team Ortiz

ik zag er nog geen topic van. praat er hier over :)
pi_87698959
Ik vind die hele UFC rage maar niets.. Ben niet zo van het vechten.

Al helemaal suf dat je samen leeft, samen eet etc.. en dan volgens elkaar een gebroken neus slaat.
pi_87699032
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind die hele UFC rage maar niets.. Ben niet zo van het vechten.

Al helemaal suf dat je samen leeft, samen eet etc.. en dan volgens elkaar een gebroken neus slaat.
Vind het juist wel wat hebben dat ze met zijn alle in 1 huis zitten :o
En over gebroken neus gesproken. dat was in deze aflevering wel :P en hard ook :o
pi_87699349
Vandaag bleef ik toch hangen nadat ik het vorig seizoen ook eenmaal heb gekeken. Toen vond ik het vooral op bijna homo erotisch knuffelen op de grond lijken en ben ik toch na die aflevering afgehaakt.
Maar wie weet vind ik het dit seizoen wel waard om te kijken. Vandaag zag ik namelijk toch paar raken klappen en weinig worstelen. Want ook al ben ik zelf niet zo van het vechten. Kan ik er best het plezier van inzien als 2 andere het in een kooi bij elkaar doen :P
pi_89303353
Is het van de buis gehaald ofzo sinds vorige week? Kijk er op maandag naar uit om te kijken maar opeens kwam er iets van playboy/in de maling nemen van deuzen om deze tijd en vanavond komt het ook niet?
ik heb vaak haast, zodat ik meer tijd heb om traag te zijn
pi_89304709
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef ezekielll het volgende:
Is het van de buis gehaald ofzo sinds vorige week? Kijk er op maandag naar uit om te kijken maar opeens kwam er iets van playboy/in de maling nemen van deuzen om deze tijd en vanavond komt het ook niet?
ik denk het :o wel kut.. dan maar Enfusion kijken. is ook leuk vecht progamma :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')