getraumatiseerd door michhas. AKA: Huilen in een hoekje. Of werken, school of dingen doen. Ik ben lekker al klaar voor vandaag met werkenquote:
Maar niets kan tippen aan onze bus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef 045represent het volgende:
maar het is wel een heel lievvv vliegtuigje
[ afbeelding ]
uiteraard nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef dakraam het volgende:
[..]
Maar niets kan tippen aan onze bus.
grote patàt`mèt `2 `sàus en een`salade.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
denk er maar al over na wat je wil, dan heb je dat dilemma niet meer als je in de rij staat
ik 33 euroknallers en een mcflurry (OH JA EN EEN HAPPY-MEAL ANDERS KAN IK NEIT MEEDOEN MET DE SPEELTJES RUIL-BEURS!)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
grote patàt`mèt `2 `sàus en een`salade.
28 min! nog maar en dan gaan we Bunkerren(met hoofdletter B)!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
hongerrr jongeuh nog een dik half uur en dan pas maccen
geen last van gehad, ik vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:34 schreef Michhas het volgende:
Iemand in het vliegtuig nog last gehad van mijn plas?
Sowieso pooier, je weet hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef dakraam het volgende:
swaffelt michhas zo hard dat hij knock-out gaat. Maar michhas wordt meteen weer wakker door zijn adhd-powers
Iedereen krijgt toch altijd hetzelfde speeltje of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wel happy meal iedereen he anders kunnen we geen speeltjes uitwisselen enzo
Happy mealquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
Wel happy meal iedereen he anders kunnen we geen speeltjes uitwisselen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |