quote:nee wat moet ik ontkennen als ik er geen benOp woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat je een man bent?
quote:??Op woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
michhas waarom wil je zo graag dat Chocochick een man is?
quote:Ik zeg: jij bent een man.Op woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wat moet ik ontkennen als ik er geen ben
quote:nou je verhoring is hierbij gestaakt. ik ben geen man. PuntOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Huh? Dat wil ik niet, ik ben alleen bezig met een verhoring
quote:ok, dan is het goedOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
??
Huh? Dat wil ik niet, ik ben alleen bezig met een verhoring
quote:CoolOp woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou je verhoring is hierbij gestaakt. ik ben geen man. Punt
quote:nee maar je ontkent iets als je liegt over iets en ik lieg niet dat ik geen man ben dus ontken ik ook niks.Op woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg: jij bent een man.
Als jij dat ontkent, betekent het dus dat je zegt dat je geen man bent, is het nou zo moeilijk?
quote:Helemaal nietOp woensdag 20 oktober 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar je ontkent iets als je liegt over iets en ik lieg niet dat ik geen man ben dus ontken ik ook niks.
quote:ook goed, nou dan ontken ik dat ik een man benOp woensdag 20 oktober 2010 17:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Helemaal nietAls je iets ontkent wordt je ergens van beschuldigt en ontken je dat dat waar is, heeft niks met liegen te maken
quote:Ik zit ook in de bus ja
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook goed, nou dan ontken ik dat ik een man ben
quote:owja ik zag je UI staan in de busOp woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit ook in de bus ja![]()
Alleen mijn pc is naar de klote en wordt nu gerepareerd
Nu moet ik het doen met Fok!mobile maar dat is ook niet allesDus vandaar dat ik niet zo veel reageer in dit topic....
quote:paint jezelf er in en geef mij een gulden
quote:ik ben blij dat jij verheugd bent dat te mogen vernemenOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben zeer verheugd dat te mogen vernemen
quote:Ik ben erg blij dat jij blij bent dat ik verheugd ben dat te mogen vernemenOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij verheugd bent dat te mogen vernemen
quote:okee genoegOp woensdag 20 oktober 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat jij blij bent dat ik verheugd ben dat te mogen vernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |