Heeft zelfs eens een keer rondjes gerend op de training met alleen een snoepstring aan.quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf die Kah is me toch een verrekte mongool ook he
Inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ging Prem nou in discussie met Barend over dat DWDD gedoe?
Het is inderdaad in schril contrast met VI, waar ze het over bierworstjes en de baan van Jan Paparazzi hebben.quote:
Dat zei ik niet, ik zei dat deze aflevering van B&B weinig aan is. De vorige afleveringen vond ik leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is inderdaad in schril contrast met VI, waar ze het over bierworstjes en de baan van Jan Paparazzi hebben.
quote:Barend & Barend stopt eerder van onze redactie
Het RTL 7-programma Barend & Barend stopt eerder dan verwacht omdat de zwangere Barbara Barend te moe is.
De presentatrice verwacht in januari haar eerste kindje. "Ik kreeg twee weken geleden ineens een klap en ik kon niet meer", vertelt ze in RTL Boulevard. "Ik slaap uit tot tien uur 's ochtends, duik drie uur 's middags m'n bed weer in en ga om negen uur 's avonds slapen."
In plaats van de geplande tien afleveringen blijft het daarom bij acht afleveringen van het programma. Maar het duo komt terug. Vader Frits: "Er komt een nieuwe serie, die wordt iets anders dan de huidige serie, maar daar kan ik nog niet teveel over zeggen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |