quote:Geen VI voor jou dus?Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Cpt. het volgende:
Omdat ik wel van oeverloos gelul houd. Als ik dit programma zou kijken omdat ik inhoudelijke discussies over voetbal wou zien zou ik waarschijnlijk mijn TV uit het raam gegooid hebben.
Inderdaad, flikker op manquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Paul-89 het volgende:
Het is me niet helemaal duidelijk wat Spijkerman daar doet.
Raf en Gini is voldoende. En dat Spijkerman zich ergert aan Johan boeit niemand wat, moet hij zelf maar zorgen dat hij ook ergens een column mag schrijven.quote:
Te erg deze aflevering inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Burakius het volgende:
Ik erger me echt hard aan dit programma. De vragen zijn zo slecht, waardoor er altijd stiltes vallen. En daarnet Barbara echt fokking overdreven lachen. En ook echt nep lachen met die plaatjes enzo.
Muil houden wijsneus. Net alsof ik dat zelf niet besef.quote:
ik heb dat stukje niet gezien maar als ik het visualiseer moet ik lachenquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Spijkerman ook nadat Barend iets vroeg over de 10-0 nederlaag van Feyenoord tegen PSV, Spijkerman :"Hoeveel ?"![]()
En dan zelf lachen om er 3 seconde later achter te komen dat het heel slecht was en niemand moest lachen.
Als Spijkerman vervolgens was komen aanzetten met "Ik heb gehoord dat het kengetal 10-0 gaat worden" was het helemaal af geweest.quote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik heb dat stukje niet gezien maar als ik het visualiseer moet ik lachen
Hahaha, genant pijnlijk. Heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Spijkerman ook nadat Barend iets vroeg over de 10-0 nederlaag van Feyenoord tegen PSV, Spijkerman :"Hoeveel ?"![]()
En dan zelf lachen om er 3 seconde later achter te komen dat het heel slecht was en niemand moest lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |