Dus je Maddelt niet met me mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
Er is een heel spannende aflevering van Grey's Anatomy op tv en daar zat ik even bij te snotteren![]()
En ja, ik had hem al eerder gezien
![]()
Normaal wel, maar deze móest ik nog even zienquote:
En waar zijn die PMmers nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens ook allemaal PMs waar het nieuwe deel bleef
Doe maar, scheldende meiden in Amsterdam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal wel, maar deze móest ik nog even zien
Ik ga nu zappen naar de maddelsDie GA aflevering word ik te emo van
Dat had je in PM moeten doen.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
Er is een heel spannende aflevering van Grey's Anatomy op tv en daar zat ik even bij te snotteren![]()
![]()
Haal jij dat eruit? Ik krijg er geen Exif meer uit nadat ze geupload zijn. Slutertijd was trouwens 1/250, flitssynchronisatie. Anyways, hieronder wat tinypic ervan maakt, tot nu toe de beste maar doet nauwelijks recht aan m'n monster-macro (met 133 mm aan tussenringen voor 2,3x vergroting, op een beschaafde ISO is het om te kwijlen).quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, die sluitertijd, bizar kort
Jij 20 flessen en ik 20 flessen? Zouden er 20 flessen in de Smart passen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel teruggelezen....
Wat een supernieuws Nok![]()
![]()
Greys, hoeveel zal ik halen?
20 flessen is 40 euro.
En dan de allesreinigert/dettol nog.
En de kauwstaven van Q.
Heb je daar al wat van gehoord Qut?
Prima!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij 20 flessen en ik 20 flessen? Zouden er 20 flessen in de Smart passen?
Ik kan morgen ook wel wat halen!
Ow ja?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prima!
C1000 heeft nu de Andy allesreinigert voor 1 euro.
Catteke, ging jij niet euroknallen?
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
![]()
Ik heb vorig jaar 30 flessen Dreft gekocht bij C1000 tijdens de euroweken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Morgen maar eens naar kijken dan. Al had ik daar waarschijnlijk wel voor moeten bellen voor ik de zaak leeg kom halen. Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Wij hebben geen TV, want Ziggo ligt eruit
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haal jij dat eruit? Ik krijg er geen Exif meer uit nadat ze geupload zijn. Slutertijd was trouwens 1/250, flitssynchronisatie. Anyways, hieronder wat tinypic ervan maakt, tot nu toe de beste maar doet nauwelijks recht aan m'n monster-macro (met 133 mm aan tussenringen voor 2,3x vergroting, op een beschaafde ISO is het om te kwijlen).
http://oi52.tinypic.com/2197uvb.jpg
Ik heb er toen iets van 100 flessen bleek vandaan gehaald meen ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 30 flessen Dreft gekocht bij C1000 tijdens de euroweken.
Ze keken idd wel ff raar toen ik bij de kassa kwam
50 flessen = 50 euro?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er toen iets van 100 flessen bleek vandaan gehaald meen ik.
Ik kijk morgen wel wat ik mee kan krijgen en anders rijd ik er later in de week voor terug.![]()
Hoeveel mag ik uitgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |