Nu nog Roffer dan ooit en dan heb ik alle albums van de Osdorp Posse ook weer bij elkaar.
Zijn er hier meer mensen die deze tic hebben om alle albums van een bepaalde artiest bij elkaar te sprokkelen? (natuurlijk wel artiesten die al meer dan 1 album uitgebracht hebben)
zelf heb ik nu dus:
Green Day
ABN
Def P
Postmen
System Of A Down
Offspring jee
Limp Bizkit jeehee
verlanglijstje:
Osdorp Posse
No Doubt
Rammstein
quote:Welke moet je nog hebben van ze?
Op maandag 27 mei 2002 15:29 schreef ArTiC het volgende:verlanglijstje:
No Doubt
Bij Nas is het trouwens ook wel leuk als je al zijn albums hebt, want het hoesje is steeds hetzelfde thema, maar dan iets anders uitgevoerd. Alleen Stillmatic wijkt daar dan weer van af
Ontopic: Smashing Pumpkins. Heb er nu 8 van, nog een paar te gaan.
- edit - typo
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 27-05-2002 15:45]
quote:Dat zijn dan weer van die geinige dingen waarvoor je het doet. leuk idee
Op maandag 27 mei 2002 15:38 schreef keeper het volgende:Bij Nas is het trouwens ook wel leuk als je al zijn albums hebt, want het hoesje is steeds hetzelfde thema, maar dan iets anders uitgevoerd. Alleen Stillmatic wijkt daar dan weer van af
Ja Tragic Kingdom had ik als eerste ja die luister ik nog steeds regelmatig
btw heb ik bij de Osdorp Posse nu ook bijna alle shirts die bij de albums horen compleet
quote:teveel, maar het is hobby en het zijn stuk voor stuk albums van artiesten die ik genoeg waardeer om hun materiaal origineel te kopen.
Op maandag 27 mei 2002 15:41 schreef LenL het volgende:
Hoeveel geld heef tje dat allemaal wel niet gekost :|
quote:Het plezier dat muziek je geeft is niet uit te drukken in geld
Op maandag 27 mei 2002 15:41 schreef LenL het volgende:
Hoeveel geld heef tje dat allemaal wel niet gekost :|
quote:Alleen zijn die albums van Nas dan weer niet allemaal even luisterwaardig. Das dan weer jammer
Op maandag 27 mei 2002 15:45 schreef ArTiC het volgende:
Dat zijn dan weer van die geinige dingen waarvoor je het doet. leuk idee
Het kan best zijn dat er nog een band of twee mist in dit lijstje eigenlijk. Het is zo uit het blote hoofd.
PAntera
Machine Head
clawfinger
bijna alles van:
Ayreon
Life of agony
Dream Theater
Deftones
Foo Fighters
Tool
moet nog een hoop
quote:Jah.
Op maandag 27 mei 2002 15:29 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er hier meer mensen die deze tic hebben om alle albums van een bepaalde artiest bij elkaar te sprokkelen? (natuurlijk wel artiesten die al meer dan 1 album uitgebracht hebben)
Ik heb alle albums van Iron Maiden, Iced Earth, Lacrimosa (mis hier nog 3 singles van), Judas Priest (als je tenminste 1 verzamelalbum niet meetelt) en Rhapsody (van deze ook alle singles), alle Nightwish-albums in zo'n boxding ook nog.
Ben nu bezig om Saxon, KISS, Manowar, Halford, Blind Guardian en Blaze compleet te krijgen.
quote:ga naar mediamarkt in amsterdam, daar kan je hem kopen voor 11 euro
Op maandag 27 mei 2002 15:32 schreef ArTiC het volgende:
Rock Steady maar ik wacht wel tot die in de aanbieding gaat ergens, vind hem niet echt geweldig namenlijk.
als je wilt weten waar dat is? post het dan ff...
quote:die 2 zijn nou nie zooo moeilijk hoor
Op maandag 27 mei 2002 16:49 schreef Seborik het volgende:
Ben nu bezig om Saxon, KISS, Manowar, Halford, Blind Guardian en Blaze compleet te krijgen.
quote:maar als het goetkoper kan is het wel mooi meegenomen, kun je dat gelt dat je daarmee bespaard uitgeven ana live concerten...
Op maandag 27 mei 2002 15:46 schreef Barb het volgende:[..]
Het plezier dat muziek je geeft is niet uit te drukken in geld
quote:Of in jouw geval een goede d/t opvoeding.
Op maandag 27 mei 2002 20:47 schreef LenL het volgende:[..]
maar als het goetkoper kan is het wel mooi meegenomen, kun je dat gelt dat je daarmee bespaard uitgeven ana live concerten...
Dire Straits (moet nog 1 live-album)
Dream Theater (moet nog 2 live-albums)
Tool (moet Undertow nog)
verder wil ik nog alles van
Pink Floyd
Marillion
Yes
Supertramp
U2
Led Zeppelin
Opeth
IQ
Symphony X
Nightwish
Radiohead
Rhapsody
King Crimson
de artiesten die maar 2 of 3 albums hebben heb ik natuurlijk niet opgenoemd.. voor 40 euro heb je daar al alles van
quote:Just tha same!
Op maandag 27 mei 2002 15:38 schreef keeper het volgende:
Ik heb het wel gehad. Dat ik bijv. van Cypress Hill alles kocht wat nieuw uitkwam. Heb alleen die laatste, Stoned Raiders niet, omdat ik Skull & Bones al zo vond tegenvallen.
Verder heb ik alles van Oasis, op de eerste CD na(en bootlegs niet meegeteld) en de hele serie van de Fugees (alle groep en solo-albums).
Bij Nas is het trouwens ook wel leuk als je al zijn albums hebt, want het hoesje is steeds hetzelfde thema, maar dan iets anders uitgevoerd. Alleen Stillmatic wijkt daar dan weer van af
alle Nas albums, behalve Stillmatic want zijn cd's worden steeds slechter...
En zo kan ik doorgaan met deze tik...
quote:
Op maandag 27 mei 2002 20:53 schreef 2nosedT het volgende:
King Crimson
[jaloers-maak-&-opschep-mode aan]
MuadDib heeft de Crimson cd-collectie compleet!
[jaloers-maak-&-opschep-mode uit]
Nog 4 (Boy, October, War en Wide Awake in America) te gaan, maar ben blut nu dus dat duurt nog ff...
k's choice
garbage
nirvana
soad
ratm
offspring
nog heel wat meer denk ik.....
ik probeer alles te krijgen van:
smashing pumpkins
metallica
beck
pearl jam