dat 2e denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat je geen gevoelige dame was?
Dát, of je wilt gewoon niet luisteren.
Onze supermarkt verkoopt het, naast de Indische en Surinaamse producten. Ik vind het alleen werkelijk niet te vreten, smerige chemische nep=kaas smaak. Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet isquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Amerikaanse uit een pakje? Waar koop je dat?
Kaas dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is)
Inderdaad, erg ranzig.. Maar toen ik op trektocht was, waren er nu niet echt veel opties als je 1 pannetje van een halve liter hebt en een alcoholbrander die het met geluk 5 minuten uithoudtquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onze supermarkt verkoopt het, naast de Indische en Surinaamse producten. Ik vind het alleen werkelijk niet te vreten, smerige chemische nep=kaas smaak. Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is) maar Mac&Cheese uit een pakje... Nope
Ik zie dit zo vaak en herken mezelf er in, je hebt een plan, gaat boodschappen doen en voor je het weet kook je bijna wat je van plan wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat was lekkerDe linguine met garnalen is veranderd in een salade met garnalen
Met veldsla en rucola en pijnboompitjes en een balsamicodressing
En de garnaaltjes zijn gebakken en daarna afgeblust met een beetje balsamico
Nu eens kijken hoe lang het duurt voor ik flinke trek krijg
idd! ik hou ontzettend van kaas en ook van kaaschips wat ook niet echt kaas is maar Mac&Cheese uit een pakje is écht geen kaas. geen saus, alleen oranje macaroni, zowat geen smaakquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onze supermarkt verkoopt het, naast de Indische en Surinaamse producten. Ik vind het alleen werkelijk niet te vreten, smerige chemische nep=kaas smaak. Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is) maar Mac&Cheese uit een pakje... Nope
Dit inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dit zo vaak en herken mezelf er in, je hebt een plan, gaat boodschappen doen en voor je het weet kook je bijna wat je van plan was
oh ja ik vind dat altijd hetzelfde maar heb paracetamolquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef flying-dutchman het volgende:
FFT: nee maar eentje, heb er aan een genoeg, paracetamol pak ik er wel 2 van
Ikwas vooral te lui om 15 minuten te wachtenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dit zo vaak en herken mezelf er in, je hebt een plan, gaat boodschappen doen en voor je het weet kook je bijna wat je van plan was
Wilde jij nou ook mee naar de Lijkenkijkerij? We verzamelen trouwens om KWART VOOR 11 bij Las Palmas.quote:
nacht in bedrijfskleding hmm.. goed dat je t idd niet doet als het niet lekker zit. onzin als niemand die 'belangrijk' is je zietquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef MissHobje het volgende:
Zo eens kijken of ik mijn werk kleding nog pas, nouja de broeken en ik geloof van niet
Moeten nu perse ook de nacht in bedrijfskleding maar als het niet comfortable zit trek ik dat echt niet aan! Alsof we snachts zakelijk bezoek krijgen op de meldkameren dan nog.. dan komen ze er bij mij toch niet in
![]()
![]()
huh maar je wacht nu ook toch tot je trek hebt om te eten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikwas vooral te lui om 15 minuten te wachten![]()
En het maakt niet uit want het was toch lekker en niet al te slecht
Oh jij bent er ook ingestoken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
idd! ik hou ontzettend van kaas en ook van kaaschips wat ook niet echt kaas is maar Mac&Cheese uit een pakje is écht geen kaas. geen saus, alleen oranje macaroni, zowat geen smaak
ik denk er nog heel even over na. kan aan de kassa kaartjes kopen toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wilde jij nou ook mee naar de Lijkenkijkerij? We verzamelen trouwens om KWART VOOR 11 bij Las Palmas.
ja zoveel mensen (amerikanen) eten het graag dus ik dacht dat het wel lekker móest zijn, mits van een merk uit Amerika. niet dusquote:
Ze zijn dood, ze doen nietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk er nog heel even over na. kan aan de kassa kaartjes kopen toch?
reden waarom ik nadenk; straks ben ik een schijterd en sta ik de hele tijd achter je jas
Neequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh maar je wacht nu ook toch tot je trek hebt om te eten?
of las ik t verkeerd?
Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ja zoveel mensen (amerikanen) eten het graag dus ik dacht dat het wel lekker móest zijn
ja maar als jij ineens op mn schouder tikt ga ik gillen en dan sta ik voor aapquote:
hehe kook dan wat eerder!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeWant ik heb nu de linguine geskipt dus ik hoefde niet 20 minuten op de pasta te wachten en was dus sneller klaar
PSychologisch iets
Pasta koken duurt te lang
Nu honger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |