abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87685087
jummm
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87685137
oh ik vond je al zo traag :@

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Omdat je dacht dat je geen gevoelige dame was?

Dát, of je wilt gewoon niet luisteren.
dat 2e denk ik :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87685152
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
Amerikaanse uit een pakje? Waar koop je dat?
Onze supermarkt verkoopt het, naast de Indische en Surinaamse producten. Ik vind het alleen werkelijk niet te vreten, smerige chemische nep=kaas smaak. Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is :') ) maar Mac&Cheese uit een pakje... Nope :)
pi_87685193
FFT: nee maar eentje, heb er aan een genoeg, paracetamol pak ik er wel 2 van
pi_87685199
Zo...dat was lekker :9 De linguine met garnalen is veranderd in een salade met garnalen :9 Met veldsla en rucola en pijnboompitjes en een balsamicodressing :9 En de garnaaltjes zijn gebakken en daarna afgeblust met een beetje balsamico :9 Nu eens kijken hoe lang het duurt voor ik flinke trek krijg :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87685225
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is :') )
Kaas dus :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87685255
quote:

[..]

Onze supermarkt verkoopt het, naast de Indische en Surinaamse producten. Ik vind het alleen werkelijk niet te vreten, smerige chemische nep=kaas smaak. Ik vind bijna alles lekker (vooral als het zout en vet is :') ) maar Mac&Cheese uit een pakje... Nope :)
Inderdaad, erg ranzig.. Maar toen ik op trektocht was, waren er nu niet echt veel opties als je 1 pannetje van een halve liter hebt en een alcoholbrander die het met geluk 5 minuten uithoudt :D

Toen smaakt het overigens wel goed. Honger en rauwe bonen enzo.
pi_87685335
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...dat was lekker :9 De linguine met garnalen is veranderd in een salade met garnalen :9 Met veldsla en rucola en pijnboompitjes en een balsamicodressing :9 En de garnaaltjes zijn gebakken en daarna afgeblust met een beetje balsamico :9 Nu eens kijken hoe lang het duurt voor ik flinke trek krijg :D
Ik zie dit zo vaak en herken mezelf er in, je hebt een plan, gaat boodschappen doen en voor je het weet kook je bijna wat je van plan was :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87685372
quote:

[..]

idd! ik hou ontzettend van kaas en ook van kaaschips wat ook niet echt kaas is maar Mac&Cheese uit een pakje is écht geen kaas. geen saus, alleen oranje macaroni, zowat geen smaak
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:53:24 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87685380
Zo eens kijken of ik mijn werk kleding nog pas, nouja de broeken en ik geloof van niet :')
Moeten nu perse ook de nacht in bedrijfskleding maar als het niet comfortable zit trek ik dat echt niet aan! Alsof we snachts zakelijk bezoek krijgen op de meldkamer :{w en dan nog.. dan komen ze er bij mij toch niet in :D >:)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87685389
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie dit zo vaak en herken mezelf er in, je hebt een plan, gaat boodschappen doen en voor je het weet kook je bijna wat je van plan was :+
Dit inderdaad :D

Klinkt goed, P!
pi_87685400
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef flying-dutchman het volgende:
FFT: nee maar eentje, heb er aan een genoeg, paracetamol pak ik er wel 2 van
oh ja ik vind dat altijd hetzelfde maar heb paracetamol :D
pi_87685410
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ikwas vooral te lui om 15 minuten te wachten :D :@ En het maakt niet uit want het was toch lekker en niet al te slecht :9
pi_87685421
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
dat 2e denk ik :@
Wilde jij nou ook mee naar de Lijkenkijkerij? We verzamelen trouwens om KWART VOOR 11 bij Las Palmas.
pi_87685494
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef MissHobje het volgende:
Zo eens kijken of ik mijn werk kleding nog pas, nouja de broeken en ik geloof van niet :')
Moeten nu perse ook de nacht in bedrijfskleding maar als het niet comfortable zit trek ik dat echt niet aan! Alsof we snachts zakelijk bezoek krijgen op de meldkamer :{w en dan nog.. dan komen ze er bij mij toch niet in :D >:)
nacht in bedrijfskleding hmm.. goed dat je t idd niet doet als het niet lekker zit. onzin als niemand die 'belangrijk' is je ziet
pi_87685530
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ikwas vooral te lui om 15 minuten te wachten :D :@ En het maakt niet uit want het was toch lekker en niet al te slecht :9
huh maar je wacht nu ook toch tot je trek hebt om te eten?
of las ik t verkeerd?
pi_87685552
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
idd! ik hou ontzettend van kaas en ook van kaaschips wat ook niet echt kaas is maar Mac&Cheese uit een pakje is écht geen kaas. geen saus, alleen oranje macaroni, zowat geen smaak
Oh jij bent er ook ingestoken?
pi_87685578
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wilde jij nou ook mee naar de Lijkenkijkerij? We verzamelen trouwens om KWART VOOR 11 bij Las Palmas.
ik denk er nog heel even over na. kan aan de kassa kaartjes kopen toch?
reden waarom ik nadenk; straks ben ik een schijterd en sta ik de hele tijd achter je jas :X
pi_87685663
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh jij bent er ook ingestoken?
ja zoveel mensen (amerikanen) eten het graag dus ik dacht dat het wel lekker móest zijn, mits van een merk uit Amerika. niet dus -O- volgens mij lusten alleen kleine kinderen dit die niet van groente houden
pi_87685731
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik denk er nog heel even over na. kan aan de kassa kaartjes kopen toch?
reden waarom ik nadenk; straks ben ik een schijterd en sta ik de hele tijd achter je jas :X
Ze zijn dood, ze doen niets :P
pi_87685735
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

huh maar je wacht nu ook toch tot je trek hebt om te eten?
of las ik t verkeerd?
Nee :P Want ik heb nu de linguine geskipt dus ik hoefde niet 20 minuten op de pasta te wachten en was dus sneller klaar :P PSychologisch iets :P Pasta koken duurt te lang :+ Nu honger!
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:00:35 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_87685776
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ja zoveel mensen (amerikanen) eten het graag dus ik dacht dat het wel lekker móest zijn
Wat klopt hier niet?
pi_87685822
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ze zijn dood, ze doen niets :P
ja maar als jij ineens op mn schouder tikt ga ik gillen en dan sta ik voor aap :P
pi_87685874
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :P Want ik heb nu de linguine geskipt dus ik hoefde niet 20 minuten op de pasta te wachten en was dus sneller klaar :P PSychologisch iets :P Pasta koken duurt te lang :+ Nu honger!
hehe kook dan wat eerder!! :D
eet smakelijk P.! salade klinkt ook goed :Y
pi_87685879
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Vork het volgende:

[..]

Wat klopt hier niet?
Amerikanen schrijf je met een hoofdletter. 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')