Nieuwschierig he marrije.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
ff kijken wie de lapo had in het vorige topic. . .
Aha, dat verklaart dan wel eea. Nou beter, want die risico's die ziet niet iedereenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon even dat topic lezen. Het GBR en ook de een of andere belangrijke zeilorganisatie hebben besloten dat er geen records van "jongste" zeiler dit of dat meer zullen worden genoteerd. Dit vanwege de risico's.
En met deze besluiten is dus ook het belang van sponsoring voor de zeiltocht van dit meisje weggevallen. Sponsors willen nu eenmaal aandacht in de media, logisch. Ze willen hun naam zo vaak mogelijk terug zien in de media. En de media heeft dus steeds minder belangstelling voor dit meisje om de doodsimpele reden dat er geen record meer te verbeteren valt. Als zo een meisje dan ook nog eens meer dan een maand lekker vakantie gaat vieren en daar af en toe een blogje mee vult haken sponsors nog sneller af denk ik.
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nieuwschierig he marrije.
luister nu radio 3 fm, en ja hoor Bram kwam weer voorbij, met ik wil die stukken niet!!! heb je het vanmiddag gevolgd het Proces.
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Marrije het volgende:
Kun je niet ergens gaan shoppen waar het wel goed shoppen is?![]()
Veel plezier met de wankers. Misschien vind je nog wat leuke slippers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
http://www.jakartabluesfestival.com/
Daar ga ik morgenavond naartoe.
Entree is maar liefst 50.000. Maar gelukkig ben ik hier miljardair.
En ga ik morgen eerst een mooie tas oid kopen, voor een miljoentje of wat. Zul je uiteraard zien dat ik niks kan vinden in Seminupyak, wat toch met name een plaats voor wankers is.
Veel plezier dan alvast, heeeeerlijk, beetje slenteren langs een hoop leuke boetiekjes. Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.
Hij zegt niks. Brammetje spreekt voor hem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.
hij heeft vandaag weer niks gezegt, maar de tegenpartijen, er staat een filmpje vorig topic had ik gepost, moet je toch even kijken, was gewoon poppenkast en vermaak vandaag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.
VOC-mentaliteitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.
mooie meid BQquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel plezier met de wankers. Misschien vind je nog wat leuke slippers.![]()
Mag ik mijn kleindochter even spammen? Die mooie met dat donkere haar. Heulemaal zelf gemaakt.
Trots is*
en @ BQquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft vandaag weer niks gezegt, maar de tegenpartijen, er staat een filmpje vorig topic had ik gepost, moet je toch even kijken, was gewoon poppenkast en vermaak vandaag.
Dat begrijp ik hoor, het gaat ook nergens over. Zonde van de belasinggelden, dit nutteloze proces.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef Marrije het volgende:
en @ BQ
Ik had het anders moeten zeggen, ik ben wilders-hype moe![]()
Serieus, het kan me gewoon niet boeien. Alle partijen niet.
BQ, dat is een heel mooi meisje
maar ik zit morgenmiddag wel om 1 uur klaar met een pot thee en koekjes, wat een lachertje vanmiddag, echt bescheurde het gewoon met die cowboy Steijnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, het gaat ook nergens over. Zonde van de belasinggelden, dit nutteloze proces.
Bram vaart er wel bij.![]()
Dank je en heksje ook.
je had ook alvast een deel aan een reisgenoot moeten meegeven, een man die niet hoefde te shoppen voor zn moeder of vriendin/vrouw. Of was dat geen optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Mooie meid, BQ!
Ik kan niet teveel shoppen. Heb uiteraard weer veel te veel meegenomen, qua gewicht ... en de helft ligt ongedragen in de kast. Ooit leer ik het wel: slim pakken.
Heb wel mooie gele Havaianas gezien in een surfshop waar we een feestje hadden. Maar dat is geen Seminyak stylo, dus of ik ze daar zie, betwijfel ik.
Dan maar een mooie leren tas ... Of een jurkje ... Of een shirt ... Of ... En ... En ...
Ben wel een hoodie ergens vergeten, dus dat scheelt. En ik laat wat paperbacks achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |