Nieuwschierig he marrije.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
ff kijken wie de lapo had in het vorige topic. . .
Aha, dat verklaart dan wel eea. Nou beter, want die risico's die ziet niet iedereenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon even dat topic lezen. Het GBR en ook de een of andere belangrijke zeilorganisatie hebben besloten dat er geen records van "jongste" zeiler dit of dat meer zullen worden genoteerd. Dit vanwege de risico's.
En met deze besluiten is dus ook het belang van sponsoring voor de zeiltocht van dit meisje weggevallen. Sponsors willen nu eenmaal aandacht in de media, logisch. Ze willen hun naam zo vaak mogelijk terug zien in de media. En de media heeft dus steeds minder belangstelling voor dit meisje om de doodsimpele reden dat er geen record meer te verbeteren valt. Als zo een meisje dan ook nog eens meer dan een maand lekker vakantie gaat vieren en daar af en toe een blogje mee vult haken sponsors nog sneller af denk ik.
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nieuwschierig he marrije.
luister nu radio 3 fm, en ja hoor Bram kwam weer voorbij, met ik wil die stukken niet!!! heb je het vanmiddag gevolgd het Proces.
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Marrije het volgende:
Kun je niet ergens gaan shoppen waar het wel goed shoppen is?![]()
Veel plezier met de wankers. Misschien vind je nog wat leuke slippers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
http://www.jakartabluesfestival.com/
Daar ga ik morgenavond naartoe.
Entree is maar liefst 50.000. Maar gelukkig ben ik hier miljardair.
En ga ik morgen eerst een mooie tas oid kopen, voor een miljoentje of wat. Zul je uiteraard zien dat ik niks kan vinden in Seminupyak, wat toch met name een plaats voor wankers is.
Veel plezier dan alvast, heeeeerlijk, beetje slenteren langs een hoop leuke boetiekjes. Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.
Hij zegt niks. Brammetje spreekt voor hem.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.
hij heeft vandaag weer niks gezegt, maar de tegenpartijen, er staat een filmpje vorig topic had ik gepost, moet je toch even kijken, was gewoon poppenkast en vermaak vandaag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd, maar ik ben een beetje Wilders moe, al een tijdje. Het maakt mij niet zoveel uit wat ie zegt, moet ie allemaal lekker zelf weten.
VOC-mentaliteitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shoppen kun je daar wel goed: een hoop leuke boetiekjes. Je moet alleen blind zijn voor al die wankers die er rondlopen. Maar die zitten morgen hopelijk allemaal in de KuDeTa: proletentent ten top. Van die expats die zich als kolonisten van weleer gedragen.
mooie meid BQquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel plezier met de wankers. Misschien vind je nog wat leuke slippers.![]()
Mag ik mijn kleindochter even spammen? Die mooie met dat donkere haar. Heulemaal zelf gemaakt.
Trots is*
en @ BQquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heeft vandaag weer niks gezegt, maar de tegenpartijen, er staat een filmpje vorig topic had ik gepost, moet je toch even kijken, was gewoon poppenkast en vermaak vandaag.
Dat begrijp ik hoor, het gaat ook nergens over. Zonde van de belasinggelden, dit nutteloze proces.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef Marrije het volgende:
en @ BQ
Ik had het anders moeten zeggen, ik ben wilders-hype moe![]()
Serieus, het kan me gewoon niet boeien. Alle partijen niet.
BQ, dat is een heel mooi meisje
maar ik zit morgenmiddag wel om 1 uur klaar met een pot thee en koekjes, wat een lachertje vanmiddag, echt bescheurde het gewoon met die cowboy Steijnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor, het gaat ook nergens over. Zonde van de belasinggelden, dit nutteloze proces.
Bram vaart er wel bij.![]()
Dank je en heksje ook.
je had ook alvast een deel aan een reisgenoot moeten meegeven, een man die niet hoefde te shoppen voor zn moeder of vriendin/vrouw. Of was dat geen optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Mooie meid, BQ!
Ik kan niet teveel shoppen. Heb uiteraard weer veel te veel meegenomen, qua gewicht ... en de helft ligt ongedragen in de kast. Ooit leer ik het wel: slim pakken.
Heb wel mooie gele Havaianas gezien in een surfshop waar we een feestje hadden. Maar dat is geen Seminyak stylo, dus of ik ze daar zie, betwijfel ik.
Dan maar een mooie leren tas ... Of een jurkje ... Of een shirt ... Of ... En ... En ...
Ben wel een hoodie ergens vergeten, dus dat scheelt. En ik laat wat paperbacks achter.
moet ik straks een bestelbusje laten voorrijden op Schiphol of denk je dat je het allemaal onder je arm kan meedragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Mooie meid, BQ!
Ik kan niet teveel shoppen. Heb uiteraard weer veel te veel meegenomen, qua gewicht ... en de helft ligt ongedragen in de kast. Ooit leer ik het wel: slim pakken.
Heb wel mooie gele Havaianas gezien in een surfshop waar we een feestje hadden. Maar dat is geen Seminyak stylo, dus of ik ze daar zie, betwijfel ik.
Dan maar een mooie leren tas ... Of een jurkje ... Of een shirt ... Of ... En ... En ...
Ben wel een hoodie ergens vergeten, dus dat scheelt. En ik laat wat paperbacks achter.
Zoiets. En dan daar heel poenerig mee lopen doen terwijl je loopt te janken om een fooi van 90 cent. I kid you helaas not.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is wel Seminyak-stylo? Een Rolex met één wijzer van een tientje?
Geen optie. Kan altijd nog een badlaken 'vergeten'. Offer ik wel aan een van de goden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef Marrije het volgende:
je had ook alvast een deel aan een reisgenoot moeten meegeven, een man die niet hoefde te shoppen voor zn moeder of vriendin/vrouw. Of was dat geen optie
I get the picture.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets. En dan daar heel poenerig mee lopen doen terwijl je loopt te janken om een fooi van 90 cent. I kid you helaas not.
Loafers, plooibroek, glimshirt, föhnhoofd en een uur of twee op één cocktail ziiten in de KuDeTa.
Trustenquote:Ik duik mijn bed in!
komt door jou, jij hebt paranormaale gave, je hebt haar ziek gemaakt op afstandquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:04 schreef Anniebab het volgende:
Zweefteef is ziek,heeft afgebeld....![]()
Mooie kleindochter heb je BQ...
jahahah t lijkt er wel op, nou ik ben er idd niet rouwig om....quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt door jou, jij hebt paranormaale gave, je hebt haar ziek gemaakt op afstand![]()
hahha jij blij Annie, en als ze je de volgende keer vragen zeg je gewoon NEE
Lang leve de sharia.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Man mag vrouw slaan als hij geen spoor nalaat
ies koeltoer
In de VAE ja, hier is het gewoon strafbaar, ook voor moslims.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ies koeltoer
Omdat we hier nog geen sharia hebben al gedragen een aantal individuen zich daar wel naar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
In de VAE ja, hier is het gewoon strafbaar, ook voor moslims.
En goddamnit, ik ben nog steeds niet thuis, wel bijna op station Arnhem.
las ergens dat ze al overleden was. maar weet niet of dat echt waar is, maar ze is aardig toegetakeld op het hoofd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aan_met_bijl___.html
Lees het nu pas..
Lees het bericht van Dementor. Ze storen zich nergens aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[quote]In de VAE ja, hier is het gewoon strafbaar, ook voor moslims.
Karma is a bitch.quote:En goddamnit, ik ben nog steeds niet thuis, wel bijna op station Arnhem.
En de dader mag met zijn voeten tegen de verwarming onder het genot van een kopje koffie met een koekje lekker naar de winter programmering op tv kijken ze doen zelfs op tijd het licht voor hem uit en koken is ook niet aan de orde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ergens dat ze al overleden was. maar weet niet of dat echt waar is, maar ze is aardig toegetakeld op het hoofd.
Onverdragelijk idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
En de dader mag met zijn voeten tegen de verwarming onder het genot van een kopje koffie met een koekje lekker naar de winter programmering op tv kijken ze doen zelfs op tijd het licht voor hem uit en koken is ook niet aan de orde.
Nou die Pestman is luchtig genoeg hoor, ik heb me weer geweldig vermaakt vandaag met die man en zijn companenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef Gert het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman: Michiel Pestman, advocaat van de "benadeelden" in het Wilders-proces.
Voor de luchtige toon zorgen "Jokertje" en "Sterretje", die met de directeur van producent Eyeworks over het succes komen praten.
En Kristel Verdel was er ook al, die van 't Obama-team, en die van 't DSBboek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef Gert het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman: Michiel Pestman, advocaat van de "benadeelden" in het Wilders-proces.
Voor de luchtige toon zorgen "Jokertje" en "Sterretje", die met de directeur van producent Eyeworks over het succes komen praten.
Dat heb je hier in Nederland ook hoor,maak je daar maar geen illusies overquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:07 schreef Dementor het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-doors.html#comments
Wacko!
Dit kunnen ze toch niet laten liggen? Vandaar ook misschien Hammerstein.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
Ik ben benieuwd of die belachelijke schertsvertoning van vandaag in haar volle glorie aan de orde komt in DWDD, ik gok van niet, maar wie weet.
Ik hou niet van generalisatiesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees het bericht van Dementor. Ze storen zich nergens aan.
En dat inderdaadquote:[..]
Karma is a bitch.![]()
Let jij maar eens opquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit kunnen ze toch niet laten liggen? Vandaar ook misschien Hammerstein.
Ik ook niet, maar hij heeft wel een punt.quote:
Maar voor de rest ben je best lief hoor.quote:En dat inderdaad
Ohww.. over die LuL die 25 miljoen uit zijn eigen zaak gejat heeft, 3 jaar als Koning geleefd heeft en toen zichzelf doodmaakte en iedereen met schuld achterliet? .. prima act van die Hufter!quote:
Je hebt gelijk. Advocaten van de duivel.quote:
Tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
Heul eindhoven gezien en ook nog ffkus gezwaaid voor liesje en Cc
Nope...anderzulks gebeuren...wat een kutstad...althans...als je dwars er door heen moetquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tof, winkelen enzulks of wat heb je gedaan?
Wel beschouwd was het ontluisterend wat er daar vanmiddag is gebeurd en ja de publieke omroep wordt nog altijd beheerst door de linkse kerk, dus dit kon je op je vingers natellen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Advocaten van de duivel.
erg he hondjes, zat me echt te ergeren aan die mathijs, pppffttt nare vent, denkt dat hij heel wat is, maar ondertussen, nee zal nooit me vriend worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef hondjes het volgende:
Maar er werd verder niets verteld over die tweede persoon.omdat die lul er steeds tussendoor kwam..
En wie van de twee, of alletwee, was nu aanwezig bij de zelfmoord...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
erg he hondjes, zat me echt te ergeren aan die mathijs, pppffttt nare vent, denkt dat hij heel wat is, maar ondertussen, nee zal nooit me vriend worden.
en hoi liev met je vlaggetje
hahaha Kunnen we die niet in de mailbox van Johan Neijenhuis proppenquote:
ik zou het niet pikken Pietje, ik zou een zaak aanspannen tegen SBS, weet wel een goeie advocaat voor je, Advocaat Meneer Steijnen, die pakt ze wel ff voor je aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze fans definitief naar de woensdag geschopt, vanwege popstars? Wat is nou leuker....
Zo eng zal het niet zijn...beetje alá de lift denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoef hem niet te zien, ik hou niet van enge films en met de Sint hoor je, vind ik, niet te spotten en ook geen enge films over te maken.
Volgens mij (en Jan) bedoelde hij het wel goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Kunnen we die niet in de mailbox van Johan Neijenhuis proppen
Die zit allang weer aan een grote pretsigaret te lurkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zou het niet pikken Pietje, ik zou een zaak aanspannen tegen SBS, weet wel een goeie advocaat voor je, Advocaat Meneer Steijnen, die pakt ze wel ff voor je aan
ach Juud dit ga je toch niet echt menen he, denk dat zelf Bram vd Vlught dit een goeie film vind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoef hem niet te zien, ik hou niet van enge films en met de Sint hoor je, vind ik, niet te spotten en ook geen enge films over te maken.
ja, het is een goeie jongen zei Jan, nou vind die Johan maar een betweterig mannetje, en hoop dat zijn volgende film floptquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij (en Jan) bedoelde hij het wel goed.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zou het niet pikken Pietje, ik zou een zaak aanspannen tegen SBS, weet wel een goeie advocaat voor je, Advocaat Meneer Steijnen, die pakt ze wel ff voor je aan
Tering er wordt er eentje wakkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
ies koeltoer
Johan Derksen heeft toch iets met foebal te maken ?quote:
Ow...ik lees altijd om die flauwekul heenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef anufri het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft toch iets met foebal te maken ?
of moet ik me nu gaan inlezen ?
dan blijft er niet veel overquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow...ik lees altijd om die flauwekul heen
preciesquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef anufri het volgende:
[..]
dan blijft er niet veel over![]()
ben je wel zo klaar... dat dan weer wel
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze fans definitief naar de woensdag geschopt, vanwege popstars? Wat is nou leuker....
Als je hier om de flauwekul heen leest blijft er weinig over volgens mij ....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow...ik lees altijd om die flauwekul heen
dat kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je hier om de flauwekul heen leest blijft er weinig over volgens mij ....
ow, dat vind jij dus ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef anufri het volgende:
[..]
dan blijft er niet veel over![]()
ben je wel zo klaar... dat dan weer wel
volgens mij staat de muziek iets te hard, maar die trompetjes mooi hoor, blijft een goed nummer.quote:
zit nu te luisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
deze kon ik al, maar swingt lekkerquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:maar ik wens iedereen voor straks slaap lekker.
Plaats dan een contactadvertentie voor een vriendinnetje van boven de 18 waarmee je mee mag kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mag ik niet zien van YouTube.
Dragen ze ook bontkragen? "Hé pssss ssssss vrouwtje, hé jij met je lekkere grijze haren." En als die bejaarde dame niet reageert. "Hoer HOer!!quote:Het ging zelfs zo ver, vertelt Jan-Cornelis van der Schoor (85), dat een medewerkster van een dameskledingzaak een paspop naar hem gooide. „Die pop was neergezet op de plek waar we altijd stonden. En ja, je kijkt naar binnen. Maar het is toch niet zo dat er vrouwen naakt naar buiten komen of zo?”
En als het regent weten ze helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Een kussentje voor onder je kont weegt ook zo veel op je rollator. Jankouderen.
Dan heb je iig één voordeel: het is hier naar koud, dus wat niet in je koffer past kun je gewoon aandoen, dan telt het niet mee qua gewichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
Mooie meid, BQ!
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
De bruiloft op het strand was het allermooiste. Qua lokatie, qua belevenis en qua mensen.
Minste: de dag ervoor, toen ik mijn iPhone vermoordde.
Mooiste verblijfplaats: de villa van vorige week. Echt een idylle.
Leukste avondje uit: Wolf Mother in Deus, met daarna zware hiphop.
Stoerste belevenis: samen met Sandra de taxi uit de overstroming duwen terwijl Toine er met een ingepakte voet (brommerongelukje na het concert in Deus) in bleef zitten en de taxichauffeur er niks van begreep. Tot onze knieën in het water.
Verder heb ik verdomd weinig gedaan, precies zoals ik van plan was.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Het is hier nu half vier 's míddags, Heks. Bali loopt zes uur voor op Nederland, Java vijf uur.
Nu een late lunch aan het strand voordat ik richting Kuta vertrek voor een Bluesfestival.
Als ik hier opsta, is het bij jou dus nog midden in de nacht.
Oei ja, jou kind zit in Parijs! Al wat gehoord?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef Anniebab het volgende:
Hadden die stokbrood vretende alpinopetten nou niet een weekje kunnen wachten met dat gestaak??![]()
Yup en ik denk dat daar ook niemand, maar dan ook niemand mee zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Leandra het volgende:
Het mag gewoon, sterker nog; al zou ze haar NL-paspoort inleveren dan wil dat nog niet zeggen dat ze niet geschikt is als staatssecretaris...
Ik slaap er prima om maar vind het niet kunnen. Net twee weken voor haar benoeming lid geworden van het CDA, dat doet ook nog eens mijn wenkbrauwen fronsen. Ordinaire vriendjespolitiek in het altijd weer goor untermenschs spel te Den Haagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ik denk dat daar ook niemand, maar dan ook niemand mee zit
quote:Ramadanmaaltijd kost 15.000 euro
DEN HAAG - De islamitische iftarmaaltijd die onlangs in het Haagse stadhuis is gehouden, heeft de gemeente 15.000 euro aan subsidie gekost.
Oi.... Dat vind ik ook dubieusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik slaap er prima om maar vind het niet kunnen. Net twee weken voor haar benoeming lid geworden van het CDA, dat doet ook nog eens mijn wenkbrauwen fronsen. Ordinaire vriendjespolitiek in het altijd weer goor untermenschs spel te Den Haag
quote:Minder geld voor wegen
door Edwin Timmer en Wouter de Winther
DEN HAAG - De fileaanpak, het aanleggen van meer asfalt en investeringen in het spoor staan op losse schroeven.
Het is niet zeker of het nieuwe kabinet het extra geld dat hiervoor gereserveerd is, daadwerkelijk inzet of wegbezuinigt, melden welingelichte kringen rond het Binnenhof aan De Telegraaf.
't Is wel vaker voorgekomen, baantjesjagers verkopen hun eigen ziel voor pecunia en macht. Maar als Rutte zegt dat hij het vertrouwen van de burgers terug wil winnen, dan is zijn start -samenstelling van de regeringsleden- zo links en rechts en in dat licht wat dubieus.quote:
quote:Moszkowicz begint pleidooi voor Wilders
AMSTERDAM - Bram Moszkowicz begint dinsdag aan het begin van de middag het pleidooi dat hij heeft geschreven voor Geert Wilders. De Amsterdamse strafpleiter verwacht veertien uur nodig te hebben om de tekst voor te dragen aan de rechtbank in Amsterdam. Daarom heeft de rechtbank ook donderdag nog ingeroosterd voor de verdediging.
Je komt de laatste tijd vaker met leuke weetjes, waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef hondjes het volgende:
En bijna allemaal uit Leiden....Minerva...
quote:Knut in het nauw
BERLIJN - Het gaat niet goed met Knut, de beroemdste ijsbeer van Duitsland. Sinds zijn verhuizing naar het grote ijsberenverblijf in de dierentuin van Berlijn wordt hij steeds weer geïntimideerd door zijn collega-ijsberen.
INTERNET....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je komt de laatste tijd vaker met leuke weetjes, waar haal je die vandaan?
Ernst Hirsch, 't klinkt alleen al zo '40-45quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:25 schreef hondjes het volgende:
En er zijn ook al..geruchten..op internet , dat E.H Balin de opvolger van Tjeenk W. gaat worden.
Juist! Maar dan nu tijd voor tosti'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
INTERNET....![]()
gewoon veel lezen, er zijn zoveel sites....
Nu moet ik huilen, het tijgertje Sanny is ook al overleden..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan krijgen we ook dit nog, gewoon erg kut allemaal![]()
[..]
Ik begrijp dat sommigen de voorkeur hadden gegeven aan een minder geschikte kandidaat die wel langer lid was van het CDA?quote:
Eigenlijk boeit het me niets....Maar ergens is het ook ietwat vreemd dat men lid wordt om in het kabinet te kunnen gaan zitten ....in hoe verre hang je dan die partij aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat sommigen de voorkeur hadden gegeven aan een minder geschikte kandidaat die wel langer lid was van het CDA?
Overigens is dat Minerva-verhaal een grapje van hier.... naar aanleiding van het feit dat een deel van de huidige bewindslieden in Leiden gestudeerd heeft.
Nee, je begrijpt er dus niets vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat sommigen de voorkeur hadden gegeven aan een minder geschikte kandidaat die wel langer lid was van het CDA?
Het gebeurt vaker, volgens mij was Winnie Sorgdrager ook net lid van D66 toen ze namens D66 minister van Justitie werd, en op zich is het in sommige gevallen niet zozeer van belang of je de partij aanhangt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niets....Maar ergens is het ook ietwat vreemd dat men lid wordt om in het kabinet te kunnen gaan zitten ....in hoe verre hang je dan die partij aan?
okquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker, volgens mij was Winnie Sorgdrager ook net lid van D66 toen ze namens D66 minister van Justitie werd, en op zich is het in sommige gevallen niet zozeer van belang of je de partij aanhangt.
Aan de andere kant zijn er sowieso nog maar weinig mensen lid van een politieke partij, het simpele feit dat ze geen lid zijn wil niet zeggen dat ze de partij niet aanhangen, ze zijn alleen geen lid.
Kennelijk waren er binnen het CDA dus geen betere kandidaten.... en bij het verdelen van de posten zou het voorkeursplaatje weer omgegooid moeten worden om die verdeling nog gelijk te krijgen, en waarom? Omdat het CDA moeite heeft een geschikte staatssecretaris te vinden? Denk het niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er dus niets van![]()
![]()
1. Binnen het CDA zijn misschien wel goede en andere kandidaten?
2. Alternatief is iemand zoeken binnen de VVD?
Ik heb dat Minerva grapje niet van hier.Het is triest hoe alles aan mekaar hangt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is dat Minerva-verhaal een grapje van hier.... naar aanleiding van het feit dat een deel van de huidige bewindslieden in Leiden gestudeerd heeft.
eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik slaap er prima om maar vind het niet kunnen. Net twee weken voor haar benoeming lid geworden van het CDA, dat doet ook nog eens mijn wenkbrauwen fronsen. Ordinaire vriendjespolitiek in het altijd weer goor untermenschs spel te Den Haag
Tsja.... het kan natuurlijk overal vandaan komen, maar het stond hier wel:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik heb dat Minerva grapje niet van hier.Het is triest hoe alles aan mekaar hangt.
En misschien waren er binnen het CDA wel mensen die kundiger waren of ergens anders, want je hoeft dus blijkbaar geen lid van CDA te zijn, dat wordt je wel...
Maar goed, het is vooral grappig om te zien hoeveel ophef er ineens gemaakt wordt over zaken die al jaren gebeuren, want noch de dubbele nationaliteit, noch het laatste moment lidmaatschap, noch de vermeende vriendjespolitiek is ze in Den Haag vreemd, vroeger maakte alleen niemand er een drama van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel er lid waren van Minerva.....
Altijd gezellig, met de hele studentenvereniging een kabinet vormen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Toverheks het volgende:We gaan zo over Live naar Amsterdam, ik zeg, brammetje kom er maar in
komt o.a. hier vandaan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... het kan natuurlijk overal vandaan komen, maar het stond hier wel:
[..]
Sneu, maar beter voor dat beest denk ik, Tijgers horen niet in een circusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nu moet ik huilen, het tijgertje Sanny is ook al overleden..
Thnx.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef anufri het volgende:
[..]
komt o.a. hier vandaan...
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_in_team_Rutte_.html
Dat mensen vaak niet meeposten over iets wil nog niet zeggen dan ze nooit interesse inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat komt waarschijnlijk omdat mensen die nooit enige interesse in en/of kennis van politiek gehad hebben nu net zo hard meeposten op internet....
Als er nu drama gemaakt wordt van net lid zijn van, dan is die interesse iig niet al heel lang bestaand, want het is de eerste keer niet dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef anufri het volgende:
[..]
Dat mensen vaak niet meeposten over iets wil nog niet zeggen dan ze nooit interesse in
en/of kennis van dat ''iets'' hebben, misscjien hebben ze wel gewoon geen zin om met een
stel internetmongolen in discussie te gaan![]()
hoewel dat soms wel weer geinig is... dat dan weer wel
Kom op zeg.....je weet vast wel beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk waren er binnen het CDA dus geen betere kandidaten....
Ja okay, dan neem ik me vanaf nu voor nooit meer CDA te stemmen.... schandalig dat die ineens aan vriendjespolitiek doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg.....je weet vast wel beter![]()
Dat CDA is groot genoeg en er zijn in den lande echt wel mensen die iets kunnen en ook lid zijn. Dit is gewoon vriendjespolitiek.
Als in het eerste officiële tv-optreden van Rutte als premier gezegd wordt dat hij het vertrouwen terug wil winnen, dan zijn dat allemaal geen slimme dingen, want veel mensen vinden dat simpelweg niet leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... het kan natuurlijk overal vandaan komen, maar het stond hier wel:
[..]
Maar goed, het is vooral grappig om te zien hoeveel ophef er ineens gemaakt wordt over zaken die al jaren gebeuren, want noch de dubbele nationaliteit, noch het laatste moment lidmaatschap, noch de vermeende vriendjespolitiek is ze in Den Haag vreemd, vroeger maakte alleen niemand er een drama van.
quote:Maar dat komt waarschijnlijk omdat mensen die nooit enige interesse in en/of kennis van politiek gehad hebben nu net zo hard meeposten op internet....
Wat wil je nou zeggen?? Ben je werkelijk verbaasd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef hondjes het volgende:
dhr. Opstelten en vrouw...ook Minerva
Mevrouw van Amsbergen ook Minerva.
Waar we mee begonnen..vriendjes-politiek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen?? Ben je werkelijk verbaasd?
Ik snap je niet, als je in Leiden gestudeerd hebt dan is de kans simpelweg vrij groot dat je lid was van Minerva.
Daar is weinig verdachts aan lijkt me.
Ach joh, daar draait-ie zich vanzelf wel weer uit met een leuke kwinkslag en een beschuldigende vinger naar de oppositie en de media en Henk en Ingrid slapen lekker door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als in het eerste officiële tv-optreden van Rutte als premier gezegd wordt dat hij het vertrouwen terug wil winnen, dan zijn dat allemaal geen slimme dingen, want veel mensen vinden dat simpelweg niet leuk.
Waarom niet? Ieder gehucht in Nederland is een logische plaats voor de basis van politiek. Het is geen studierichting of zo!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx.
Het valt nog mee dus, 5 van de 10 ministers hebben in Leiden gestudeerd, en daarvan waren er 3 lid van Minerva.
Op zich weinig verbazingwekkends tot nu toe.... het is niet alsof ze nog de mogelijkheid hadden om in Harderwijk te studeren, en Eindhoven of Delft lijkt me ook niet echt een logische basis voor de politiek.
En Ali en Fatima ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach joh, daar draait-ie zich vanzelf wel weer uit met een leuke kwinkslag en een beschuldigende vinger naar de oppositie en de media en Henk en Ingrid slapen lekker door.
Nou, ik heb in Groningen gestudeerd maar ben zeker geen lid van Vindicat geweest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen?? Ben je werkelijk verbaasd?
Ik snap je niet, als je in Leiden gestudeerd hebt dan is de kans simpelweg vrij groot dat je lid was van Minerva.
Daar is weinig verdachts aan lijkt me.
Ja nou ze waren 0m 1 uur in Frankrijk en half 4 in Parijs, om half 9 gisteravond kwamen ze pas bij hun gastgezin aan, hadden problemen met metro en weet ik t gehad. Toen had ze ook nog het trekgedeelte van haar koffer stuk getrokken, dus die was helemaal aan t eind van der latijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Oei ja, jou kind zit in Parijs! Al wat gehoord?
Tegenwoordig zijn er vrijwel geen politici die niet gestudeerd hebben, zelfs niet bij een partij als de SP, dus dan hoef je dat bij de VVD of het CDA helemaal niet te verwachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet? Ieder gehucht in Nederland is een logische plaats voor de basis van politiek. Het is geen studierichting of zo!!
Het is ook geen verwijt, maar het veroorzaakt wel dat sommige mensen enorm verontwaardigd gaan lopen doen over zaken die 15 of 30 jaar geleden ook al voorkwamen en waar toen geen ophef over was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:22 schreef Toverheks het volgende:
uh Leandra dit zinnetje.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat mensen die nooit enige interesse in en/of kennis van politiek gehad hebben nu net zo hard meeposten op internet....
daar is ook internet toch voor bedoelt??? ik had ook nooit interesse in politiek, maar door jullie hier op FOK ben ik me er in gaan verdiepen en gaan meeposten, en natuurlijk weet ik niet echt veel van politiek maar vind het wel leuk om mee te posten.
Neen, maar blijkt dus weer vriendinnetje van de Verhages te zijn....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Mevrouw Veldhuijzen van Zanten-Hyllner is iig geen lid van Minerva geweest, want ze heeft in Amsterdam gestudeerd, daarbij heeft ze nogal wat bestuurlijke ervaring en lijkt ze me als voormalig verpleeghuisarts uitstekend op haar plek als staatssecretaris van VWS.
Maar het zou dit keer allemaal anders gaan, toch? Geen achterkamertjespolitiek en zo? Niet dat het mij uitmaakt wat de achtergrond van mevroi is, maar toch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt, maar het veroorzaakt wel dat sommige mensen enorm verontwaardigd gaan lopen doen over zaken die 15 of 30 jaar geleden ook al voorkwamen en waar toen geen ophef over was.
Rutte was ook geen lid van Minerva.... en Schippers ook niet, kennelijk is in Leiden ook zo'n 40% geen lid van de meest bekende/beruchte studentenvereniging.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik heb in Groningen gestudeerd maar ben zeker geen lid van Vindicat geweest.
En dat is exact de dood in de pot. Alsof mensen met een studie meer bagage hebben (los van theorie) dan mensen die dat niet gedaan hebben. Ze helpen elkaar in het zadel terwijl ik denk dat mensen die met hun poten in de blubber staan, gewoon nuchter verstand hebben, voorzien zijn van genoeg levenservaring, juist vanuit de basis, het in veel gevallen een stuk beter zouden doen dan al die pipo's die er nu zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er vrijwel geen politici die niet gestudeerd hebben, zelfs niet bij een partij als de SP, dus dan hoef je dat bij de VVD of het CDA helemaal niet te verwachten.
In de politiek gaat het niet om parate kennis van destijds. Het gaat over nuchter en gezond verstand, empathisch vermogen, de wil om samen te werken en goed een team van ambtenaren kunnen aansturen. De kennis van gisteren is morgen achterhaald en als je het toch nodig hebt, dan heb je daar goede ambtenaren voor.quote:De opleidingen in bijvoorbeeld Leiden sluiten over het algemeen beter aan op wat handig cq bruikbaar is in de politiek.
Ja, en op basis van zowel haar bestuurlijke als werkende achtergrond lijkt ze me toch een uitstekende kandidaat voor de functie.... een arts als staatssecretaris op VWS lijkt me iig een stuk geschikter dan een willekeurige politcus die nooit iets anders gedaan heeft dan politiek bedrijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, maar blijkt dus weer vriendinnetje van de Verhages te zijn....
Alle Minerva-leden hebben geweldige banen, wat is Leiden toch geweldig.
Moet je eens googlen op de Rockefeller school, die heeft ook allemaal mensen , die president geworden zijn.
Ook onze Balkenende heeft daar gestudeerd...leuke lijst hoor, bekende namen...
nee natuurlijk kwam er 15 a 30 jaar geen ophef over, omdat toen nog geen internet etc etc was, toen moest je het met de krant doen en van horen zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt, maar het veroorzaakt wel dat sommige mensen enorm verontwaardigd gaan lopen doen over zaken die 15 of 30 jaar geleden ook al voorkwamen en waar toen geen ophef over was.
Precies. Het zal me jeuken of ze wel of niet lid is geweest van welke studentenvereniging dan ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Mevrouw Veldhuijzen van Zanten-Hyllner is iig geen lid van Minerva geweest, want ze heeft in Amsterdam gestudeerd, daarbij heeft ze nogal wat bestuurlijke ervaring en lijkt ze me als voormalig verpleeghuisarts uitstekend op haar plek als staatssecretaris van VWS.
Regenboog, roze pony, stracciatellayoghurt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
In de politiek gaat het niet om parate kennis van destijds. Het gaat over nuchter en gezond verstand, empathisch vermogen, de wil om samen te werken en goed een team van ambtenaren kunnen aansturen. De kennis van gisteren is morgen achterhaald en als je het toch nodig hebt, dan heb je daar goede ambtenaren voor.
Ja, en vooral bij een partij als de SP vind ik het schandelijk dat daar zelfs geen "gewone man" meer bij zit... een stuk schandelijker dan bij een partij als de VVD of het CDA.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En dat is exact de dood in de pot. Alsof mensen met een studie meer bagage hebben (los van theorie) dan mensen die dat niet gedaan hebben. Ze helpen elkaar in het zadel terwijl ik denk dat mensen die met hun poten in de blubber staan, gewoon nuchter verstand hebben, voorzien zijn van genoeg levenservaring, juist vanuit de basis, het in veel gevallen een stuk beter zouden doen dan al die pipo's die er nu zitten.
En nou kunnen we een arts met bestuurlijke ervaring als staatsecretaris op Volksgezondheid, Welzijn en Sport krijgen en dan maakt niemand zich druk over haar geschiktheid, maar alleen over het feit dat ze geen CDA-lid was, en dat ze een kennis van Verhagen was.....quote:In de politiek gaat het niet om parate kennis van destijds. Het gaat over nuchter en gezond verstand, empathisch vermogen, de wil om samen te werken en goed een team van ambtenaren kunnen aansturen. De kennis van gisteren is morgen achterhaald en als je het toch nodig hebt, dan heb je daar goede ambtenaren voor.
en suprise suprise !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk kwam er 15 a 30 jaar geen ophef over, omdat toen nog geen internet etc etc was, toen moest je het met de krant doen en van horen zeggen.
De PvdA vergeet je te noemen, daar is het helemaal bizar. Bij de SP kun je jezelf middels aangeboden trainingen en cursussen nog aardig omhoog werken als je dat zou willen. Die club is breed vertegenwoordigd in het veld en zeer actief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en vooral bij een partij als de SP vind ik het schandelijk dat daar zelfs geen "gewone man" meer bij zit... een stuk schandelijker dan bij een partij als de VVD of het CDA.
[..]
Je haalt keer op keer twee dingen door elkaar heen Leandra. Het punt was dat men vertrouwen terug wilde winnen, volgens mij doe je dat niet als je ministers met dubbel paspoort toelaat. Ze zal vast niet met dubbele pet zitten, maar de schijn....de schijn, die heb je tegen je. Je zou het niet moeten willen en het getuigd van grote domheid en een enorme kloof met de burger als je het toch doet, gezien alle discussies van de afgelopen jaren.quote:En nou kunnen we een arts met bestuurlijke ervaring als staatsecretaris op Volksgezondheid, Welzijn en Sport krijgen en dan maakt niemand zich druk over haar geschiktheid, maar alleen over het feit dat ze geen CDA-lid was, en dat ze een kennis van Verhagen was.....
Dat lijkt me idd allemaal veel belangrijker dan de juiste man, of vrouw in deze, op de juiste plek
hahaha maar dank god op me blote knieen dat hij iemand de kans gaf om internet uit te vinden haaha wat zou me leven leeg en kleurloos wezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:37 schreef anufri het volgende:
[..]
en suprise suprise !![]()
er zitten nu zelfs mensen op fora's die 30 jaar geleden nog niet eens geboren waren !
echt waar heur !![]()
en er zitten zelfs mensen hier die 15 jaar geleden net hun veterstrik diploma hadden gehaald![]()
WELLUS !
Voordat tv en internet uitgevonden waren zochten de mensen elkaar gewoon nog op of brachten ze hun vrije tijd door met anderen op straat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha maar dank god op me blote knieen dat hij iemand de kans gaf om internet uit te vinden haaha wat zou me leven leeg en kleurloos wezen.
dat is waar, maar ga genoeg nog de deur uit hoor, maar kan me gewoon geen leven zonder internet meer voorstellen, krant lezen, prog. terug kijken, artikelen lezen en meer van dat soort dingen.ik ben er blij mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voordat tv en internet uitgevonden waren zochten de mensen elkaar gewoon nog op of brachten ze hun vrije tijd door met anderen op straat.
Ik voel je wel, maar eigenlijk vind ik het leven van iemand met bovenmatig gebruik van internet en tv leeg en kleurloos. Het is een vrijetijdsbesteding die nauwelijks iets oplevert en je in de meeste gevallen niet echt veel verder brengt. Althans, als het gaat over fora en andere flauwekul sites.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha maar dank god op me blote knieen dat hij iemand de kans gaf om internet uit te vinden haaha wat zou me leven leeg en kleurloos wezen.
nou Teun, neem van mij aan dat me leven niet kleurloos is, en ben het ook niet eens wat betreft vrijetijdsbesteding, ik lees veel op internet, nu zoals politiek, echt denk niet dat als ik geen internet had zover was dat ik ook over andere dingen had nagedacht in het leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel je wel, maar eigenlijk vind ik het leven van iemand met bovenmatig gebruik van internet en tv leeg en kleurloos. Het is een vrijetijdsbesteding die nauwelijks iets oplevert en je in de meeste gevallen niet echt veel verder brengt. Althans, als het gaat over fora en andere flauwekul sites.
* Gaat nu even een spiegel opzoeken
ja is gezellig daar als ik zo de krant las.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anniebab het volgende:
Mijn dochter was op weg naar t Sacre Coeur, en vond de Parijzenaren maar enge chagerijnige menen.Dat t daar nu toch zon zooi is....
Ze moet een liedje voor ze zingenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Anniebab het volgende:
Mijn dochter was op weg naar t Sacre Coeur, en vond de Parijzenaren maar enge chagerijnige menen.Dat t daar nu toch zon zooi is....
ik voel helemaal met je mee Hondjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef hondjes het volgende:
Soms wilde ik dat ik wat meer tijd had voor internet.
Ik vlieg van hot naar her, en had me er zo op verheugd...eindelijk achter de geraniums.
Moet ik straks weer naar het strand..wat een leven, en dan de zon, die zo schijnt en die blauwe lucht..pfffft
O dat laatste is mooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou ze waren 0m 1 uur in Frankrijk en half 4 in Parijs, om half 9 gisteravond kwamen ze pas bij hun gastgezin aan, hadden problemen met metro en weet ik t gehad. Toen had ze ook nog het trekgedeelte van haar koffer stuk getrokken, dus die was helemaal aan t eind van der latijn.![]()
Gelukkig heeft ze een leuk gastgezin, moeder met dochter.....
Thanks Heks..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik voel helemaal met je mee Hondjes
Ja keihard in t Louvre....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze moet een liedje voor ze zingen
zullen we eens een half jaartje van leven ruilenquote:
Neen, Spanje Ole...was een goede keus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we eens een half jaartje van leven ruilenhahahaha
Ja maar ik las dat er terrreudreiging fase 2 was op teletekst , en vond t een beetje eng gewoon....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
O dat laatste is mooiMaar wel jammer dat ze net deze week in Parijs is want als ik het goed heb begrepen ligt het hele openbare vervoer zo goed als stil. En ben bang dat het vandaag nog niet de laatste stakingsdag is geweest.
Enne, jij zag beelden van militairn bij de Eiffeltoren he? Maak je niet al te druk, die lopen daar al jaren, echt! Ook op andere plekken in Parijs trouwens. Ik zal er nooit echt aan wennen, gewoon omdat het nog al bedreigend overkomt, die mannen met hun uzi in de aanslag.
zolang ze nog nagellak kan kopen is er niks aan de hand hoor Annie, denk dat als het echt gevaarlijk wordt ze door haar gastgezin wel binnen wordt gehouden. maak je niet druk hoor, doet je dochter ook niet die loopt nou heerlijk te lanterfanten in parijs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar ik las dat er terrreudreiging fase 2 was op teletekst , en vond t een beetje eng gewoon....Maar enfin, ze was nu nagellak aan t kopen in gallery Lafayette....
Die redt zich daar wel .....
Ik schreef "Bovenmatig gebruik van internet en tv"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Teun, neem van mij aan dat me leven niet kleurloos is, en ben het ook niet eens wat betreft vrijetijdsbesteding, ik lees veel op internet, nu zoals politiek, echt denk niet dat als ik geen internet had zover was dat ik ook over andere dingen had nagedacht in het leven.
en fora, ben blij dat ik FOK had ontdekt mede door me liev, maar mijn leven is juist door internet vooruit gegaan vind ik dan he
je bent lief Teun, en ik snapte je wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schreef "Bovenmatig gebruik van internet en tv"
Lief Heksie van me, ik begrijp je wel maar ik denk dat je om een land te kunnen besturen toch iets meer geleerd moet hebben dan byvoorbeeld een fietsenmaker of een bouwvakker heeft gedaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat al die geleerde dames en heren het de afgelopen jaren nu zo geweldig hebben gedaan. Maar het gaat om grote dingen, niet alleen nationaal maar ook internationaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Leandra misschien heel stomme vraag, maar ik dacht er ook al eens eerder aan, hang jij mensen op aan hun prijskaartje van wel of niet gestudeerd, bedoel ermee, vind jij iemand die niet gestudeerd heeft minder dan iemand die dat wel heeft gedaan??/ Ik denk en dat is mijn mening, dat er ook eens gewone mensen die gewoon het leven zelf leven beter in de 2e kamer zitting kunnen nemen dan al die bollebozen met hun dure woorden, nooit hoor ik de *gewone* man, nee ze hebben allemaal iets gestudeerd en je ziet zelf wat het nu al voor zooitje is, die Rutte, net minister president, vies lachen en oh oh oh wat hebben we een pret, maar ondertussen wist hij dus al van dat dubbele paspoort van die mevrouw, dat vind ik scheinheilig.
nou ja zeg, hoef je je toch niet voor te schamen, ik heb alleen zwemdiploma`s en o ja een veterstrikdiploma, maar weet genoeg hoe het leven in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geneer me wel altijd een beetje als mensen er achterkomen dat ik maar een lullig HBO-diplomaatje heb. Zeker omdat ik ook nog eens weet dat die opleiding echt geen ruk voorstelde.
O Lafayette!! Dat is zo een mooi gebouw he, echt! En daarna naar de Printempsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar ik las dat er terrreudreiging fase 2 was op teletekst , en vond t een beetje eng gewoon....Maar enfin, ze was nu nagellak aan t kopen in gallery Lafayette....
Die redt zich daar wel .....
Nou ja, schamen ..... Als ik de boel niet zo verkloot had op de middelbare school had er gewoon veel meer in gezeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ja zeg, hoef je je toch niet voor te schamen, ik heb alleen zwemdiploma`s en o ja een veterstrikdiploma, maar weet genoeg hoe het leven in elkaar steekt.
( heb ook mijn tamboersdiploma`s, a,b en c) maar daar wijd ik niet verder over uit![]()
ja maar kan je dan niet een leuke studie gaan doen???quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, schamen ..... Als ik de boel niet zo verkloot had op de middelbare school had er gewoon veel meer in gezeten.
Toen ik 28 was wist ik opeens wat ik wilde gaan doen en heb daarvoor een dure particuliere opleiding gedaan en ben uiteindelijk geworden wat ik wilde worden. Het hebben van een universitaire bul zou mijn keuze in opdrachtgevers wel vergroten, denk ik. Voor sommige opdrachtgevers blijf ik gewoon een HAVO-klantje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar kan je dan niet een leuke studie gaan doen???
Ja same here, ik heb t gymnasium verkloot, heb er atijd spijt van gehad.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, schamen ..... Als ik de boel niet zo verkloot had op de middelbare school had er gewoon veel meer in gezeten.
oke, maar toch belachelijk eigenlijk dat je door sommige dan nog steeds als havo klantje wordt gezien, het gaat toch om de prestatie, maar je moet ook zo denken, die opdrachtgevers zijn gewoon zielepieten, die hangen dus iemand op aan zijn opleiding, en dat bedoelde ik in een eerdere post. zulke mensen denken niet verder, die denken niet van oh al heeft ie maar een havodiploma hij is toch wel heel erg goed in wat hij doet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik 28 was wist ik opeens wat ik wilde gaan doen en heb daarvoor een dure particuliere opleiding gedaan en ben uiteindelijk geworden wat ik wilde worden. Het hebben van een universitaire bul zou mijn keuze in opdrachtgevers wel vergroten, denk ik. Voor sommige opdrachtgevers blijf ik gewoon een HAVO-klantje.
Nou Madam houdt wel van een potje winkelen...heeft ze van haar moeder....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
O Lafayette!! Dat is zo een mooi gebouw he, echt! En daarna naar de PrintempsKan er zo een dag zoet brengen! Daarna nog even over de boulevard Haussman of de Champs en mijn dag kan niet meer stuk
Ik snap je wel maar begrijp die opdrachtgevers ook wel. Personeelsbeleid is keuzes maken en als je op basis van opleidingsniveau al een selectie kunt maken ipv uitgebreid met iedere kandidaat te praten om zijn of haar niveau te bepalen, scheelt dat enorm veel energie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar toch belachelijk eigenlijk dat je door sommige dan nog steeds als havo klantje wordt gezien, het gaat toch om de prestatie, maar je moet ook zo denken, die opdrachtgevers zijn gewoon zielepieten, die hangen dus iemand op aan zijn opleiding, en dat bedoelde ik in een eerdere post. zulke mensen denken niet verder, die denken niet van oh al heeft ie maar een havodiploma hij is toch wel heel erg goed in wat hij doet.
snap je me.
dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar begrijp die opdrachtgevers ook wel. Personeelsbeleid is keuzes maken en als je op basis van opleidingsniveau al een selectie kunt maken ipv uitgebreid met iedere kandidaat te praten om zijn of haar niveau te bepalen, scheelt dat enorm veel energie.
Je bedoelt lasser Marijnissen, nou ja, die heeft later nog een hbsje gedaan of filmacteur Reagan of filmacteur Schwarzenegger of .....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Lief Heksie van me, ik begrijp je wel maar ik denk dat je om een land te kunnen besturen toch iets meer geleerd moet hebben dan byvoorbeeld een fietsenmaker of een bouwvakker heeft gedaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat al die geleerde dames en heren het de afgelopen jaren nu zo geweldig hebben gedaan. Maar het gaat om grote dingen, niet alleen nationaal maar ook internationaal.
Neerkijken op welk beroep dan ook zal ik nooit doen, ben hartstikke blij dat mijn vuilnis twee keer week wordt opgehaald en de krant elke morgen op de mat ligt! Hulde voor de mensen die dat doen!
Hoorde vorige week iemand zeggen dat de kinderen van een vriendin "alleen maar een HBO'tje" kregen terwijl haar kinderen aan universiteiten studeren. Dat soort opmerkingen maken me wel boos en dat ut ik dan ook .
Zit me nu trouwens te bedenken dat ik een fietsenmaker ken die ingenieur is. Hij wilde fietsenmaker worden, mocht niet van zijn vader. Hij moest studeren. Dat heeft hij gedaan en daarna is hij fietsenmaker geworden
hey Marijnissen die vond ik top, en hem begreep ik tenminste hahaha, geen dure woorden, geen bla bla bla ja gewoon een gewone manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt lasser Marijnissen, nou ja, die heeft later nog een hbsje gedaan of filmacteur Reagan of filmacteur Schwarzenegger of .....
vroeg het ook in dat andere topic, toen ze opstonden zag je overzicht van rechtzaal, zag ik nou Peter r de vries daar zitten, schuin achter mevrouw advocaat Prakken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Hè hè, Hij kost wat die Bram, maar dan heb je ook wat; Het Hof Amsterdam is "not amused" denk ik. Ik zei het al elders; Dinsdag gehaktdag !
En omdat er camera's bij zijn komt-ie voor dat geld nog zelf ook ipv een willekeurige kantoorgenoot te sturen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
Hè hè, Hij kost wat die Bram, maar dan heb je ook wat;
Daar noem je me ook een stel zeg..............Schwarzenegger of die Reaganquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bedoelt lasser Marijnissen, nou ja, die heeft later nog een hbsje gedaan of filmacteur Reagan of filmacteur Schwarzenegger of .....
Om vervolgens bijna iedere avond op te draven in de 1 of andere actualiteitenprogramma. Begin die man een beetje zat te worden, net als zijn client. Alsoff alles draait om meneer Wilders.............quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En omdat er camera's bij zijn komt-ie voor dat geld nog zelf ook ipv een willekeurige kantoorgenoot te sturen.
Nou, nou, .... Reagan was 8 jaar lang President van de Verenigde Staten!, da's toch iets imposanter dan lid van de 2e kamer in Nederland. Zijn niet geringe wapenfeiten tijdens zijn periode spreken verder voor zich denk ik. Aangaande de taal van de bevolking spreken; Hij werd The Great Communicator genoemd !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
Daar noem je me ook een stel zeg..............Schwarzenegger of die ReaganDie twee heb ik nooit serieus kunnen nemen. Marijnissen daarentegen weer wel.
En je had ook nog de pindaboer, Jimmy Carter.
Ja, daar draait dit hele proces natuurlijk ook om hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Om vervolgens bijna iedere avond op te draven in de 1 of andere actualiteitenprogramma. Begin die man een beetje zat te worden, net als zijn client. Alsoff alles draait om meneer Wilders.............
Hij heeft zelf niet om dit strafproces gevraagd hè?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef spuitje het volgende:
Alsoff alles draait om meneer Wilders.............
Jiskefet....niet te evenaren...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteravond weer eens naar oude Jiskefets gekeken.
Wat waren ze goed![]()
Ik had buikpijn van het lachen, terwijl ik om programma's als Koefnoen tegenwoordig nauwelijks meer dan een paar keer moet glimlachen.
Het is ook zo leuk om te zien dat zij af en toe ternauwernood hun lachen kunnen inhouden. In die studio-programma's werd heel veel geïmproviseerd, alleen al om dat Michiel Romeijn geen teksten kan of wil onthouden. Deze scène loopt echt zo fantastisch uit de hand, meesterlijk. Mijn favoriete quote is: "Pas je op Bert? Het is acryl"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef beequeen het volgende:
Bertje, the king of wasmiddel. Maar zuipen als een scheepskameel.![]()
Ik lig weer in een deuk hier.
Ja,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is ook zo leuk om te zien dat zij af en toe ternauwernood hun lachen kunnen inhouden. In die studio-programma's werd heel veel geïmproviseerd, alleen al om dat Michiel Romeijn geen teksten kan of wil onthouden. Deze scène loopt echt zo fantastisch uit de hand, meesterlijk. Mijn favoriete quote is: "Pas je op Bert? Het is acryl"
Ik mis van Kooten en de Bie ook echt.
Vooral de bijdragen van Fritsie zijn geweldig. Die speelt echt zo goed iemand die volledig high is. Hij moet haast wel iemand kennen waarop hij dat baseert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja,, vooral Kees Prins heeft moeite om zijn lach in te houden. Ik vond Herman Koch altijd de minste van het stel, maar dat is persoonlijk.
![]()
Nee, en heeft maar een haartje gescheeld of het was er niet eens gekomen. Misschien was dat beter geweest, ik weet het onderhand echt niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zelf niet om dit strafproces gevraagd hè?
quote:
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ze bij het Hof Amsterdam behoorlijk buikpijn hebben. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik vond hem erg sterk, inhoudelijk maar ook door z'n presentatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Moskovic nog een gloedvol betoog gehouden eigenlijk? Hoor er niks over eigenlijk.
Als je hem kunt betalen heb je aan hem geen verkeerde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ze bij het Hof Amsterdam behoorlijk buikpijn hebben. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik vond hem erg sterk, inhoudelijk maar ook door z'n presentatie.
Mwah, hij doet eigenlijk alleen maar zaken die veel publiciteit halen, denk dat jij en ik niet bij hem hoeven aan te kloppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je hem kunt betalen heb je aan hem geen verkeerde.
Hij doet ook pro deo zaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, hij doet eigenlijk alleen maar zaken die veel publiciteit halen, denk dat jij en ik niet bij hem hoeven aan te kloppen
Zoals z'n innige dansje met Desi Bouterse?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja niet iedereen heeft compromitterende foto's en video's van de beste man.
Ook zo'n fijn figuur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals z'n innige dansje met Desi Bouterse?
Met welke vrouw had hij het ook alweer wat, tijdens DGK hebben we eens dat Holleeder proces nagelezen..quote:
Nu wel aandacht in DWDDquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat ze bij het Hof Amsterdam behoorlijk buikpijn hebben. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik vond hem erg sterk, inhoudelijk maar ook door z'n presentatie.
Die met dat biertje hè?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
Die brunette achter Peter rde Vries wil wel heel graag in beeld....
Yeah, surequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef remlof het volgende:
Peter R. stijgt wel in mijn achting, hij zei een paar ware dingen.
Dat iemand die de facto deel uit maakt van de huidige regering geen vertrouwen heeft in het OM lijkt mij een nogal valide punt van bezorgdheid.quote:
Dat zou jij ook doen als je daar zatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ze zit Mathijs op te geilen als je t mij vraagt....
Eigenlijk best apart. Gisteren was het werkelijk één grote bende daar en er wordt geen woord over gerept in DWDD. Vandaag was een dag waarop Moszkowicz gewoon doet wat ie moet doen en nu is er wel aandacht. Beetje eng is het eigenlijk welquote:
Dat is omdat vandaag de Grote Max weer in de spotlight stond natuurlijk en ze Peter R hebben uitgenodigd om daar commentaar op te geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart. Gisteren was het werkelijk één grote bende daar en er wordt geen woord over gerept in DWDD. Vandaag was een dag waarop Moszkowicz gewoon doet wat ie moet doen en nu is er wel aandacht. Beetje eng is het eigenlijk wel
Het is een complot! Doe gauw je alu-hoedje opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk best apart. Gisteren was het werkelijk één grote bende daar en er wordt geen woord over gerept in DWDD. Vandaag was een dag waarop Moszkowicz gewoon doet wat ie moet doen en nu is er wel aandacht. Beetje eng is het eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik vind t geen rotvent...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als je daar zat
Tsja, DWDD is ook gewoon verkapte boulevard natuurlijk. Het moet verkopen, het is geen nieuwsuur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Wilders heeft wel vertrouwen in het OM hoor, die hebben hem min of meer tot 2 x toe vrijgesproken. Maar als je vandaag het relaas van Moszkowicz had gevolgd aangaande het opereren van het Hof Amsterdam, dan zou ik ook niet direct staan te trappelen van het vertrouwen in de Nederlandse Rechtersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat iemand die de facto deel uit maakt van de huidige regering geen vertrouwen heeft in het OM lijkt mij een nogal valide punt van bezorgdheid.
Nada !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is omdat vandaag de Grote Max weer in de spotlight stond natuurlijk en ze Peter R hebben uitgenodigd om daar commentaar op te geven.
Ik heb DWDD niet gezien trouwens gisteren, kan me niet voorstellen dat ze het niet even over het proces hebben gehad.
Nee, als je discriminatie als een grondrecht ziet niet natuurlijk. Maar gelukkig zitten onze wetten niet zo in elkaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wilders heeft wel vertrouwen in het OM hoor, die hebben hem min of meer tot 2 x toe vrijgesproken. Maar als je vandaag het relaas van Moszkowicz had gevolgd aangaande het opereren van het Hof Amsterdam, dan zou ik ook niet direct staan te trappelen van het vertrouwen in de Nederlandse Rechters
Dat men wetenschap als de ultieme waarheid verkondigt gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je discriminatie als een grondrecht ziet niet natuurlijk. Maar gelukkig zitten onze wetten niet zo in elkaar.
En die vergelijking met Galileo was helemaal bizar natuurlijk. Politiek is geen wetenschap, in wetenschap kan je aantoonbaar gelijk hebben, dat is te meten.
Ik heb so far alleen gezien wat er net in DWDD was, dat moet ik toegeven.
Hoi D_Kquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat men wetenschap als de ultieme waarheid verkondigt gaat er bij mij niet in.
Nou, ik heb geen last van complot-theorieën hoor, maar ik sluit ook mijn ogen niet voor de de voorkeuren van de publieke omroep en bepaalde omroepen in het bijzonder en hun manier van omgaan met bepaalde zaken. Gisteren was werkelijk een drama, ja zelfs een klucht voor de aanklagers in alle opzichten, ik heb daar weinig tot niets van teruggezien bij de publieke omroep, laat staan een goede waarheidsgetrouwe weergave.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een complot! Doe gauw je alu-hoedje op
gisteren met geen woordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is omdat vandaag de Grote Max weer in de spotlight stond natuurlijk en ze Peter R hebben uitgenodigd om daar commentaar op te geven.
Ik heb DWDD niet gezien trouwens gisteren, kan me niet voorstellen dat ze het niet even over het proces hebben gehad.
Dat past niet in het rode circus, net als dat ze bij Lucky TV na DWDD het niet kunnen laten om met enige regelmaat rechts een trap te verkopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen last van complot-theorieën hoor, maar ik sluit ook mijn ogen niet voor de de voorkeuren van de publieke omroep en bepaalde omroepen in het bijzonder en hun manier van omgaan met bepaalde zaken. Gisteren was werkelijk een drama, ja zelfs een klucht voor de aanklagers in alle opzichten, ik heb daar weinig tot niets van teruggezien bij de publieke omroep, laat staan een goede waarheidsgetrouwe weergave.
Pestman zat toch bij P&W? Daarbij hebben die "bepaalde omroepen" de opdracht van de politiek om duidelijker dan de afgelopen decennia hun kleur te bekennen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen last van complot-theorieën hoor, maar ik sluit ook mijn ogen niet voor de de voorkeuren van de publieke omroep en bepaalde omroepen in het bijzonder en hun manier van omgaan met bepaalde zaken. Gisteren was werkelijk een drama, ja zelfs een klucht voor de aanklagers in alle opzichten, ik heb daar weinig tot niets van teruggezien bij de publieke omroep, laat staan een goede waarheidsgetrouwe weergave.
Hij gaat straks in de kleedkamer even Hans Teeuwen als Sinterklaas met haar naspelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef Anniebab het volgende:
mathijs hapt toe bij dat mokkel, wat ik je brom.....
Gelukkig hebben we nu de geniëen van powned, die weten er wel raad mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |