Beste Buzzers en andere lezers,
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de adviesprijs van de FlexCare+ die jullie testen en dat jullie het idee hebben dat deze campagne een verkooptruc is van Philips. Natuurlijk is het doel van een producent altijd het verkopen van producten en ook deze campagne is daar een onderdeel van. Deze campagne is bedoeld om informatie van consumenten in te winnen, het product daarmee te verbeteren en meer bekendheid te creëren voor sonisch poetsen, doordat Buzzers en Buzzees hun eerlijke mening met anderen delen. In ruil voor de moeite die jullie hiervoor doen, doet Philips jullie een aantal goede aanbiedingen.
Omdat het hier om een hele grote campagne gaat met 40.000 tandenborstels, zijn deze tandenborstels speciaal voor deze campagne geproduceerd. Het is het nieuwste model van de FlexCare+ en het pakket wat Buzzers hebben ontvangen heeft een winkelwaarde van 149 euro. Inclusief sanitizer, die jullie ook kunnen bestellen, is de waarde 169 euro. Voor meer informatie over de aanbiedingen verwijs ik jullie door naar de online BuzzKit (
http://www.buzzer.nl/secure/fcplus-aanbiedingen.php).
Tot slot begrijp ik uit de reacties dat sommigen van jullie denken dat Buzzees de handle sowieso mogen houden. Dit is niet het geval. Er zijn twee mogelijkheden. Als een Buzzee de tandenborstel wil houden, kan hij of zij gebruik maken van één van de twee aanbiedingen. Zo niet, dan geeft de Buzzee de tandenborstel terug aan de Buzzer en deze stuurt deze aan het einde van de campagne, half december, terug naar Buzzer. Het is dus niet zo dat alleen de oplader 59 euro kost, voor dit bedrag krijgt een Buzzee de tandenborstel, een opzetborstel én een oplader.
Ik hoop dat het een en ander zo opgehelderd is en jullie met veel plezier verder poetsen en buzzen. Houd ons vooral op de hoogte van jullie bevindingen! Deze kun je overigens ook met ons delen via het forum van de campagne op
www.flexcareplusbuzz.nl of natuurlijk via een rapportje.
Nicole van Buzzer
Booster meer over Buzzer en mijn functie lees je hier:
http://www.buzzer.nl/boosters.php