abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88694887
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken :P
Dat kan niet want zo lang gaat die batterij niet mee ;)
Maar die 10 euro bon kan ik dus ook nog insturen. Die heb ik weggegooid maar hij ligt vast nog tussen het oud papier. Straks even zoeken. Die doos heb ik nog wel.
Spoilers!
  zondag 14 november 2010 @ 13:32:16 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88697171
Volgens mij heeft iemand hier die doos gelijk weggegooid
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88700646
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:15 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Oftewel: gewoon wachten tot het einde van de campagne en dan pas je besluit maken :P
Weet je wat het is...je voelt je als Buzzer ook een beetje verantwoordelijk tegenover je Buzzees, je wilt gewoon niet dat ze zich verkocht voelen, want het zijn vaak mensen met wie je veel omgaat en als ze op jou aanraden op een aanbieding in gaan en later achterkomen dat ze teveel hebben betaald of andere problemen krijgen dan is dat gewoon niet leuk

Het is gewoon stom dat deze campagne zo rommelig verloopt en elke verandering roept weer nieuwe vragen op, bijvoorbeeld, mag je nu ook zelfs de kortingsbon gebruiken?
pi_88727777
Woensdag moet ik naar de tandarts. Meteen maar even zijn mening vragen. Ben ook benieuwd of hij nog opmerkingen heeft. Ik zag trouwens bij de kijkshop dat Oral B tegenwoordig ook sonische tandenborstels heeft. Dus daarmee zou je hetzelfde effect moeten kunnen behalen als in dat filmpje. Eigenlijk zouden ze deze twee tandenborstels(Philips Flexcare en de Oral B Sonische) moeten testen. Dan is het minder appels en peren vergelijken.
  maandag 15 november 2010 @ 13:11:20 #105
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88735263
zo 2 weken flink aan het poetsen geweest nu is ie zo goed als leeg, ga hem weer inleveren, denk niet dat ik hem neem, vind het gewoon net te duur voor een tandenborstel, borsteltjes bevallen wel goed, stukken beter dan die harde van oral b
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88750582
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:14 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Woensdag moet ik naar de tandarts. Meteen maar even zijn mening vragen. Ben ook benieuwd of hij nog opmerkingen heeft. Ik zag trouwens bij de kijkshop dat Oral B tegenwoordig ook sonische tandenborstels heeft. Dus daarmee zou je hetzelfde effect moeten kunnen behalen als in dat filmpje. Eigenlijk zouden ze deze twee tandenborstels(Philips Flexcare en de Oral B Sonische) moeten testen. Dan is het minder appels en peren vergelijken.
Mijn O+ heeft vorige week eens de ene kant met de "oude" OralB gepoetst en de andere kant met de Philips (net als in de reclame van de Head&Shoulders zeg maar ;) ). En toen zo'n plakverklikkertabletje genomen. We zagen eerlijk gezegd geen verschil...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_88767785
Ik vindt de flexcare+ echt fantasties poetsen en opzich 49 euro niet duur maar dan ben je er nog niet. De borstels slijten sneller in vergelijk met Oral-B borstels. En de prijzen zijn ook echt veel hoger.

Een sonicare borstel kost in de reclame gemiddeld 7 euro terwijl de Oral-B in de reclame 3 euro kost. Zeg nou eerlijk, heeft iemand van jullie al eens een normale handtandenborstel gekocht voor 7 euro? Een beetje dure handborstel kost rond de 2,50 euro dus bijna een factor 3 voor een tandenborstel per 3 maanden???(in het geval van philips in om de twee maand) das toch echt te duur ook al poets deze magnifiek. Met een Ferrari rij je ook magnifiek maar een volkwagen Polo rij je ook naar je doel. Als je als tester een handle gratis zou kunnen houden dan zou ik de investering van eens in de twee maanden een nieuw borsteltje het wel waard vinden.

Een ding die mij is opgevallen aan de philips is dat hij in kracht afneemt na mate je accu minder wordt dit manifisteert zich al als er 1 ledje uit is.
Een buzzee vertelde mij dat zijn borstel, bij zo'n tussepose dat je moet wisselen van plek in je mond, weleens blijft steken en dat hij de borstel een keer aan en uit moet doen.

Al met al twijfel ik ook over de kwaliteit van het apparaat. Ook omdat er(zie o.a. kieskeurig) veel mensen zijn die na 1 of twee jaar de borstel defect hadden. Dan is 49 euro wel erg duur.

Ik twijfel of ik de borstel ga houden. De eindpoll is er nog niet dus we blijven nog even testen.
pi_88770039
Dat die blijft steken had ik nog niet, maar ik heb soms het idee dat die gewoon tussentijds uitgaat, misschien omdat ik per ongeluk op het aan een uit knopje kom. Ik gebruik eigenlijk de tussenpossen niet om altijd precies van gedeelde te verwisselen. Ik vind dat onaangenaam om zo lang op een plek te moeten poetsen, maar wissel liever vaker af.
pi_88779694
Omdat ik mijn huidige 10 jaar oude Oral-B Profcare(nogwat) moet vervangen heb ik vanmiddag bij het Kruidvat een Oral-B Profcare 1000 gekocht(Is in de aanbieding voor 55 euro).
Omdat er toch 30_dagen_niet_goed_geld_terug_garantie opzit leek me dit een goede aankoop om het eens te gaan vergelijken met de Flexcare+

Vanavond de eerste test.....w.v.v.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 20:12:03 #110
34726 Fratz
Max
pi_88793183
Vandaag naar de mondhygiëniste geweest. Puur toeval.
Normaal gepoetst met de Sonicare daarvoor, niks speciaals.
De mondhygiëniste deed zo'n test met de plakverklikker (van dat roze spul in je mond).
Uitkomst was heel goed, ik had eigenlijk helemaal geen plak. Dat was wel leuk om te zien.
Het gladde gevoel van mijn tanden komt dus overeen met wat ik vermoedde, het werkt behoorlijk goed.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_88798818
Vanavond voor de eerste keer mijn nieuwe Oral-b Profcare 1000 getest tegenover de flexcare+
Het gevoel is heel anders. Oral-B komt wat roffer over dan de flexcare.
Het resultaat is gewoon net zo glad zoals met de flexcare.
Het lijkt toch de vergelijking Rolls Roys vs. Volkswagen.
Morgen maar wat van die plakcontrol tabletjes halen om het resultaat te vergelijken.

Tot nu toe is de Flexcare echt het fijnst qua gebruik. Maar waarom zijn die borstels zo f%$king duur.
pi_88811923
Beste Buzzers en andere lezers,

Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is over de adviesprijs van de FlexCare+ die jullie testen en dat jullie het idee hebben dat deze campagne een verkooptruc is van Philips. Natuurlijk is het doel van een producent altijd het verkopen van producten en ook deze campagne is daar een onderdeel van. Deze campagne is bedoeld om informatie van consumenten in te winnen, het product daarmee te verbeteren en meer bekendheid te creëren voor sonisch poetsen, doordat Buzzers en Buzzees hun eerlijke mening met anderen delen. In ruil voor de moeite die jullie hiervoor doen, doet Philips jullie een aantal goede aanbiedingen.

Omdat het hier om een hele grote campagne gaat met 40.000 tandenborstels, zijn deze tandenborstels speciaal voor deze campagne geproduceerd. Het is het nieuwste model van de FlexCare+ en het pakket wat Buzzers hebben ontvangen heeft een winkelwaarde van 149 euro. Inclusief sanitizer, die jullie ook kunnen bestellen, is de waarde 169 euro. Voor meer informatie over de aanbiedingen verwijs ik jullie door naar de online BuzzKit (http://www.buzzer.nl/secure/fcplus-aanbiedingen.php).

Tot slot begrijp ik uit de reacties dat sommigen van jullie denken dat Buzzees de handle sowieso mogen houden. Dit is niet het geval. Er zijn twee mogelijkheden. Als een Buzzee de tandenborstel wil houden, kan hij of zij gebruik maken van één van de twee aanbiedingen. Zo niet, dan geeft de Buzzee de tandenborstel terug aan de Buzzer en deze stuurt deze aan het einde van de campagne, half december, terug naar Buzzer. Het is dus niet zo dat alleen de oplader 59 euro kost, voor dit bedrag krijgt een Buzzee de tandenborstel, een opzetborstel én een oplader.

Ik hoop dat het een en ander zo opgehelderd is en jullie met veel plezier verder poetsen en buzzen. Houd ons vooral op de hoogte van jullie bevindingen! Deze kun je overigens ook met ons delen via het forum van de campagne op www.flexcareplusbuzz.nl of natuurlijk via een rapportje.

Nicole van Buzzer
Booster meer over Buzzer en mijn functie lees je hier: http://www.buzzer.nl/boosters.php
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:38:48 #113
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_89168095
Ik baal enorm, had de flexcare aan de kant gezet en weer een echte borstel gekocht, maar nu is gelijk mn tandvlees naar de knoppen }:| Het is niet meer echt poetsen gewend en dus is het nu maar stuk ;( Dus ik heb uit nood maar weer de flexcare gepakt, maar ik was er al helemaal klaar mee -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:08:50 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89175857
Wat moet je nu doen? :@ Moet je naar dat rapporteren, en dan wat?
pi_89176081
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je nu doen? :@ Moet je naar dat rapporteren, en dan wat?
is het heel erg als ik jou vraag niet snap? :?
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:17:40 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89176178
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:15 schreef Zana het volgende:

[..]

is het heel erg als ik jou vraag niet snap? :?
Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?
pi_89176269
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, je moet toch ondertussen wel eens je ervaring vertellen en insturen? Das toch het hele idee erachter?
ben je Buzzer of Buzzee?

Buzzer---> inloggen op mijn Buzz en daar zie je de campagne staan en daar kun je ook rapporteren (op het papiertje met de pen klikken bij campagnes waar je aan meedoet) http://www.buzzer.nl/index.php

Buzzee----> http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:40:21 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89177016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef Zana het volgende:

[..]

ben je Buzzer of Buzzee?

Buzzer---> inloggen op mijn Buzz en daar zie je de campagne staan en daar kun je ook rapporteren (op het papiertje met de pen klikken bij campagnes waar je aan meedoet) http://www.buzzer.nl/index.php

Buzzee----> http://www.flexcareplusbuzz.nl/forum
Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat? :')

Ik ben overduidelijk nieuw, ik weet niet wat ze van mij verwachten.
pi_89177356
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, buzzer. En dan moet je gewoon simpel Ik vind dit stom omdat en/of ik vind dit leuk omdat? :')

Ik ben overduidelijk nieuw, ik weet niet wat ze van mij verwachten.
nee, je schrijft als het ware een kort rapport, bijvoorbeeld hoeveel mensen je erover hebt verteld, wie je hebt laten testen, wat je zelfs ervan vondt, wat beter kan, wat je testers zeiden

Klik ook op het "i" bij campagnes waar je aan meedoet, daar vind je meer info

Kun je het vinden????

hier ook nog tips: http://www.buzzer.nl/tips_rapporteren.php
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 14:59:20 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89180641
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef BoostervanBuzzer het volgende:
Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89180739
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef just me het volgende:

[..]

Kun jij mij misschien zeggen of er ook ronde borstesl komen/zijn voor deze tandenborstel? Ik kan met deze rechte tandenborstel niet goed achter mijn voortanden komen. Ik heb achter mijn voortanden iets opgeplakt gekregen omdat mijn voortanden instabiel zijn. Met een ronde borstel kan ik daar wel goed poetsen en dat is voor mij toch wel erg belangrijk.
Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_89182300
Zo, ik heb mijn tientje retour aangevraagd. Je hebt daar die bon trouwens echt niet voor nodig. Gewoon naar philips.nl/acties gaan en dan komt t vanzelf goed.
Spoilers!
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:25:18 #123
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89189677
Ik ga het toch maar niet doen.. wil graag 2 nieuwe.. maar financieel ff teveel.. dus maybe volgend jaar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 18:47:30 #124
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89190475
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die is er toch ook? Je hebt een lange en een korte borstel. :)
ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89190579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:47 schreef just me het volgende:

[..]

ik wil een ronde borstel, geen lange of korte, gewoon een ronde!
Die korte is zo goed als rond. Ik zie het punt even niet, hoor.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')