Hoe blauw? Heb je het ook koud? Misschien ff een beker warme thee dan maarquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Leg er een knoop in en hij wordt blauw, dat kan het ook zijn
weet ik maar het hele topic was een beetje rauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zei gewoon wat ik vond.En blijkbaar zag W wat ik bedoelde, dus opgelost lijkt mij dan. Niet steeds erna gaan roepen dat mensen stom doen he? Dat schiet weinig op.
Linquine met garnaaltjesquote:
neequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik op niemand reageer.
Tabouleh of bulgursalade met runderköfte en yoghurt/knoflook/muntsaus.quote:En wat schaft de pot vanavond?
Ietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
En wat schaft de pot vanavond?
Linguine: lekker (heb nog een lekker recept met citroen! yum!) maar garnaaltjes vanavond geen zin in. Volgende inspiratiepost plsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Linquine met garnaaltjesEn een groene salade van veldsla en rucola
Dat valt me weer zwaar van je tegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Iets vanaf een cedarhoutenplank uit de oven.quote:En wat schaft de pot vanavond?
Ik probeer hier inspiratie op te doen ja! Ik weet het ngo nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Tabouleh of bulgursalade met runderköfte en yoghurt/knoflook/muntsaus.
en bij jullie?
Maar ik had wel alles gelezen en toen besloten om niet te reagerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef golfer het volgende:
Dat valt me weer zwaar van je tegen.
Je komt zo maar binnen vallen zonder terug te lezen of op mij te reageren. Tssk.![]()
Iets vanaf een cedarhoutenplank uit de oven.
Op zich valt het best mee, het is wel scherp hier en daar maar er word gewoon over gepraat. Nouja, er worden in ieder geval pogingen gedaan, niet iedereen doet mee. Maar ik denk dat jij niet zo goed tegen conflicten en confrontaties kan, am I right?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
weet ik maar het hele topic was een beetje rauw
Briljant, daar heb ik best zin in!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hier vanavond zuurkoolstamp met mosterdjus en gegrilde kalkoenreepjes
Het is ook echt weer daarvoor, vind ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljant, daar heb ik best zin in!
Het klinkt wel ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is ook echt weer daarvoor, vind ik![]()
ff naar de winkel hollen, twee kipfiletjes scoren, pancetta om kip en dan met de krieltjes in de oven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohh ik weet echt niet wat we gaan eten vanavond! Inspiratieloos ook *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |