Hoe blauw? Heb je het ook koud? Misschien ff een beker warme thee dan maarquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Leg er een knoop in en hij wordt blauw, dat kan het ook zijn
weet ik maar het hele topic was een beetje rauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zei gewoon wat ik vond.En blijkbaar zag W wat ik bedoelde, dus opgelost lijkt mij dan. Niet steeds erna gaan roepen dat mensen stom doen he? Dat schiet weinig op.
Linquine met garnaaltjesquote:
neequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik op niemand reageer.
Tabouleh of bulgursalade met runderköfte en yoghurt/knoflook/muntsaus.quote:En wat schaft de pot vanavond?
Ietsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
En wat schaft de pot vanavond?
Linguine: lekker (heb nog een lekker recept met citroen! yum!) maar garnaaltjes vanavond geen zin in. Volgende inspiratiepost plsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Linquine met garnaaltjesEn een groene salade van veldsla en rucola
Dat valt me weer zwaar van je tegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Iets vanaf een cedarhoutenplank uit de oven.quote:En wat schaft de pot vanavond?
Ik probeer hier inspiratie op te doen ja! Ik weet het ngo nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
Tabouleh of bulgursalade met runderköfte en yoghurt/knoflook/muntsaus.
en bij jullie?
Maar ik had wel alles gelezen en toen besloten om niet te reagerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef golfer het volgende:
Dat valt me weer zwaar van je tegen.
Je komt zo maar binnen vallen zonder terug te lezen of op mij te reageren. Tssk.![]()
Iets vanaf een cedarhoutenplank uit de oven.
Op zich valt het best mee, het is wel scherp hier en daar maar er word gewoon over gepraat. Nouja, er worden in ieder geval pogingen gedaan, niet iedereen doet mee. Maar ik denk dat jij niet zo goed tegen conflicten en confrontaties kan, am I right?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
weet ik maar het hele topic was een beetje rauw
Briljant, daar heb ik best zin in!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hier vanavond zuurkoolstamp met mosterdjus en gegrilde kalkoenreepjes
Het is ook echt weer daarvoor, vind ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Briljant, daar heb ik best zin in!
Het klinkt wel ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is ook echt weer daarvoor, vind ik![]()
ff naar de winkel hollen, twee kipfiletjes scoren, pancetta om kip en dan met de krieltjes in de oven?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohh ik weet echt niet wat we gaan eten vanavond! Inspiratieloos ook *zucht*
ik ben gewoon niet zo snel boos behalve bij een paar dingen die diep liggen. ik hou niet zo van snauwen en dat is het wel een beetje. je kunt ook op een normale manier reageren toch? als iemand beledigend reageert wordt diegene en de ander er beide niet vrolijk van dus heb je er niks aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op zich valt het best mee, het is wel scherp hier en daar maar er word gewoon over gepraat. Nouja, er worden in ieder geval pogingen gedaan, niet iedereen doet mee. Maar ik denk dat jij niet zo goed tegen conflicten en confrontaties kan, am I right?
Dat lust ik niet, Puber. Wat dacht je van macaroni met smac?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Aure het volgende:
Ik vond het ook wel meevallen qua rauwheid in het vorige topic.
Haha ik vraag aan puber: "Wat wil je eten vanavond"
Puber:" Ja weet ik veel"
Vers gehakt rundvlees van de slagerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Subtiliteit is voor mietjesIk weet nog niet wat wij vanavond eten, overigens.
Betere opdrachtjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:15 schreef TAV74 het volgende:
Geen idee wat wij eten. Vanavond een paar foto's maken en de "opdrachtgever" neemt ons mee om ergens wat te eten, geen idee waar.
Weet je dat dat zo eens in de 5 jaar best wel lekker is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat lust ik niet, Puber. Wat dacht je van macaroni met smac?
Dat zal m leren
handig! bak maar pannenkoekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef Aure het volgende:
Ik vond het ook wel meevallen qua rauwheid in het vorige topic.
Haha ik vraag aan puber: "Wat wil je eten vanavond"
Puber:" Ja weet ik veel"
Er is een verschil tussen direct en beledigend, hequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo snel boos behalve bij een paar dingen die diep liggen. ik hou niet zo van snauwen en dat is het wel een beetje. je kunt ook op een normale manier reageren toch? als iemand beledigend reageert wordt diegene en de ander er beide niet vrolijk van dus heb je er niks aan
Psssst FFTquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo snel boos behalve bij een paar dingen die diep liggen. ik hou niet zo van snauwen en dat is het wel een beetje. je kunt ook op een normale manier reageren toch? als iemand beledigend reageert wordt diegene en de ander er beide niet vrolijk van dus heb je er niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
smac!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zal m leren
Mwoah, zwaar onderbetaald als je kijkt wat ze er voor krijgen in dit geval (marktonderzoekje, site en foto's). Maar het zijn vrienden dus we doen het met liefdequote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt dus zuurkoolschotel hierMet dank aan Moblo
Ik heb het nu 2 keer in 25 jaar gegeten. Het 'originele' recept van mamaKaas en een keer een improvisatie van kaas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
Weet je dat dat zo eens in de 5 jaar best wel lekker is?![]()
Gadverdamme.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zal m leren
Dat wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, zwaar onderbetaald als je kijkt wat ze er voor krijgen in dit geval (marktonderzoekje, site en foto's). Maar het zijn vrienden dus we doen het met liefde![]()
Het is net Mc Donaldsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat dat zo eens in de 5 jaar best wel lekker is?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Psssst FFT
ok ik zal stil zijn volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:19 schreef golfer het volgende:
De Engelse versie van Smac:
[ afbeelding ]
wel met spek en worst dan he? we zijn hier potverdorie niet op dieetquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt dus zuurkoolschotel hierMet dank aan Moblo
In Italie kennen ze geen macaroni als pasta, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik denk trouwens dat het pasta gaat worden. Macaroni met smac maar dan zonder smac en wél lekker
Maar we doen het met liefdequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, zwaar onderbetaald als je kijkt wat ze er voor krijgen in dit geval (marktonderzoekje, site en foto's). Maar het zijn vrienden dus we doen het met liefde![]()
nasi van gisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
ooh daarom vind ik het wel lekkerquote:
Ik heb toch echt zakken macceroni van DeCecco zien liggen in de italiaanse supermarktquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
In Italie kennen ze geen macaroni als pasta, dat weet je toch wel?
mijn portemonnaie is op dieetquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel met spek en worst dan he? we zijn hier potverdorie niet op dieet
Wat ben je toch een lekker ranzig kind.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
overigens niet warm want dan is het veel te zwaar. maar op vakantie een blikje smac mee en dan eerst lekker sleutelen (ja dat vind ik leuk, het slotje opendraaien) en daarna een lekkere plak afsnijden en snoepen
jawel maar daar verstaan ze penne onderquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
In Italie kennen ze geen macaroni als pasta, dat weet je toch wel?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Smac gebakken op brood zelfs wel lekker op zijn tijd. Guilty pleasure
is spek en worst echt duurder dan kalkoen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn portemonnaie is op dieetik niet
Precies, maccheroni is daar een korte pastasoort.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
jawel maar daar verstaan ze penne onder
euh, volgens mij niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel maar daar verstaan ze penne onder
wel als je die reepjes nog had liggen, ze 30% goedkoper waren vanwege de datum en ze op moetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is spek en worst echt duurder dan kalkoen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker ranzig kind.
Wraak voor de lucht van gore gekookte eierenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nee, dat behoeft echt geen nuance![]()
Daarom is het ook macaroni met/zonder smac en geen maccheroni met/zonder smacquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
Precies, maccheroni is daar een korte pastasoort.
Die elleboogjes kennen ze niet.
aaah zo! eet je het ook met ananas en rozijnen? vind dat echt lekker!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel als je die reepjes nog had liggen, ze 30% goedkoper waren vanwege de datum en ze op moeten
alsof de balkenbrij en bakleverworst niet al genoeg straf isquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wraak voor de lucht van gore gekookte eieren
Nope, niet echt mijn dingquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah zo! eet je het ook met ananas en rozijnen? vind dat echt lekker!!
Ahh bah, nee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
alsof de balkenbrij en bakleverworst niet al genoeg straf is
gebakken bloedworstquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haalt het zure weg. ik hou niet van zuur, daar wordt je zuur vanquote:
Ik zet grof geschut in in de hoop dat je de strijd opgeeftquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef Aure het volgende:
Aure:"Hmm ik heb wel zin in Mac&cheese"
Puber: "Dan kan je gewoon macaroni met kaas zeggen hoor. Prima"
Propje maakt haar naam weer waarquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom post ik A-L-T-I-J-D het meest van iedereen als het over eten gaat? Ik lijk wel verslaafd
mn moeder maakte laatst een ouderwets toetjes speciaal voor schoonbroer; opgestijfde rijst met rozijnen (met melk opgestijft). daardoorheen suiker, een klont boter en kaneel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zet grof geschut in in de hoop dat je de strijd opgeeft![]()
Voor de zekerheid: Balkenbrij van mijn ouders, er zijn ook veel extremere varianten te krijgen en die lust ik ook niet.
en terecht! we wonen in NL hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef Aure het volgende:
rijstebrijquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn moeder maakte laatst een ouderwets toetjes speciaal voor schoonbroer; opgestijfde rijst met rozijnen (met melk opgestijft). daardoorheen suiker, een klont boter en kaneel.
en hij en mn moeder smullen na al een kilo hoofdgerecht
Kip madras iets ofzo ik ga nu de winkel in, kan dus ook iets totaal anders worden haha!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Verander jij je naam dan es heel ff snel in ToekomstigSprookjequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en terecht! we wonen in NL hoor
ooh is dat het? ik snap echt niet waarom ze dat als toetje eten. rijst met boterquote:
shit betraptquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Aure het volgende:
[..]
Verander jij je naam dan es heel ff snel in ToekomstigSprookje
Met kaneel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh is dat het? ik snap echt niet waarom ze dat als toetje eten. rijst met boter![]()
mn moeder gooide er nog bessensap overheen
Tsss, Mac&cheese is een typisch Amerikaans gerechtquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en terecht! we wonen in NL hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb intussen kippenbouten gevuld met stukjes knof onder de huid en in een kruidenmarinade liggen om straks even aan te braden en dan op die plank de oven in te schuiven.
kippenbouten met bot (kluiven!)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb intussen kippenbouten gevuld met stukjes knof onder de huid en in een kruidenmarinade liggen om straks even aan te braden en dan op die plank de oven in te schuiven.
Daarbij wel de geglaceerde worteltjes (dank voor het idee FF) en een paddenstoelen/ui/chalotjes-saus.
Heerlijk gevoel he Steer, om 'begrepen te worden'. Met dat probleem (of eigenlijk het gebrek daaraan) kampen 'wij vrouwen' al ons hele leven.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Yes! Sony Ericsson heeft een boos mailtje gestuurd naar aanleiding van een artikel wat ik heb geschreven voor m'n opdrachtgever. Ze nemen me serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Met enig geluk komt er iemand langs om je te slopen, dat zou de ultieme erkenning zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
Yes! Sony Ericsson heeft een boos mailtje gestuurd naar aanleiding van een artikel wat ik heb geschreven voor m'n opdrachtgever. Ze nemen me serieus
Ook een idee...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef Aure het volgende:
ik heb het een tijdje terug nog gemaakt.. jum!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef DarkElf het volgende:
Rijstebrij, dat is ouderwets!Al in geen 2 decennia gegeten denk ik....
Bij ons heet het ook gewoon mac&cheese hoor. Zo heet het nu eenmaal. Ik noem Spaghetti Bolognaise toch ook geen sliertjes met gehaktsaus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tsss, Mac&cheese is een typisch Amerikaans gerecht
zo maakte mn moeder het ookquote:
Ander keertje. Ik heb maar twee boutjes gekocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
kippenbouten met bot (kluiven!)![]()
knoflook en kruidenmarinade![]()
mag ik mee eten?![]()
T rook vooral altijd erg lekker en de eerste happen wáren lekker...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb het een tijdje terug nog gemaakt.. jum!!
Misschien moet je je voedingswaarde wat evenwichtiger verdelen over de dagquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:36 schreef Tezz het volgende:
Honger!![]()
Honger!![]()
Honger!![]()
Oke Moblo, ik geef toe: twee crackers met slankie en een cupasoup is toch wel weinig als lunch....
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel he Steer, om 'begrepen te worden'. Met dat probleem (of eigenlijk het gebrek daaraan) kampen 'wij vrouwen' al ons hele leven.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T rook vooral altijd erg lekker en de eerste happen wáren lekker...
en dan zat ik vol.
mn vader is heel koppig en blijft hagelslag "chocoladestrooisel" noemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij ons heet het ook gewoon mac&cheese hoor. Zo heet het nu eenmaal. Ik noem Spaghetti Bolognaise toch ook geen sliertjes met gehaktsaus?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je je voedingswaarde wat evenwichtiger verdelen over de dagMet je pizza
Kaneelijs, een klein timbaaltje van die meuk en bosbessensaus erbij? Traditioneel maar toch ook niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja.. het is vrij machtig he
![]()
Misschien met kerst eens een variatie maken.. soort puddinkje er van maken.. misschien met een frambozencoulis voor een fris zuurtje er bij.. en dan nog iets er bij... hmmm...
2 maar? dat is voor 1 persoon toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ander keertje. Ik heb maar twee boutjes gekocht.
oh jammer dat wilde ik allebei maken zaterdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kaneelijs, een klein timbaaltje van die meuk en bosbessensaus erbij? Traditioneel maar toch ook niet?
Ik vind het trouwens supervies. Net als griesmeelpudding
Griesmeelpuddingquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kaneelijs, een klein timbaaltje van die meuk en bosbessensaus erbij? Traditioneel maar toch ook niet?
Paprijst, ja. Griesmeel, neequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Zo iets ja!! Lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
wel een lief propje hoop ik dan maar
Nou ja als je dat alleen eet is er weinig mis natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zo iets ja!! Lekker![]()
En griesmeelpap/pudding vind ik ook al zo lekker![]()
Eigenlijk al die oudhollandsche toetjes wel.. vanille en kaneel FTW![]()
Of ik maak weer eens een bread and butter pudding![]()
![]()
Oh man, dit gaat verkeerd zo hoorstraks ben ik de hele kerstvakantie alleen maar toetjes aan het maken
slagroom erbij doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Nu heb ik zin in kaneelijs met bosbessensausstraks als toetje
Als ik Meneer zo gek krijg...
Ah gatver! Maf kindquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij dan maar gewoon ouderwetse gele pudding met krenten (met een velletje erop)
Brownie met frambozenijsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Nu heb ik zin in kaneelijs met bosbessensausstraks als toetje
Als ik Meneer zo gek krijg...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ja als je dat alleen eet is er weinig mis natuurlijk
Dat is altijd aan te radenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
best een idee
![]()
of gewoon van alles maar een klein beetje en de rest aan andere mensen proberen te slijten
Maar je lust geen rijstebrijquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouderwetse kaaskop ben ik he
Ja,. je reactie op rijst is echt bizar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouderwetse kaaskop ben ik he
bekijk het van de zonnige kant; je hebt een jurk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef kahlie het volgende:
Pff, jullie allemaal lekker over eten praten! (nooit balkenbrij op, dus dat weet ik even niet)... ik zit hier zwaar sjaggo te zijn! Ik pas ^&%*^&%%^&* 3 zwarte jurken niet meer en ik had er nog eentje nodig voor a.s. vrijdag (bruiloft, en ja, 3/4 gaat in zwart, dus ik doe mee). Gelukkig pas ik de 4de nog wel. Was net blij dat de kilo's weer een beetje normaliseren, maar nu voel ik me al schuldig, terwijl ik nog niets heb gegeten (avondeten)![]()
![]()
![]()
Ik haat hormonen.En ik ben ook nog verkouden.
![]()
Vreetzakkie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
2 maar? dat is voor 1 persoon toch?
Thanks, ik moest glimlachenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bekijk het van de zonnige kant; je hebt een jurk!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef kahlie het volgende:
Pff, jullie allemaal lekker over eten praten! (nooit balkenbrij op, dus dat weet ik even niet)... ik zit hier zwaar sjaggo te zijn! Ik pas ^&%*^&%%^&* 3 zwarte jurken niet meer en ik had er nog eentje nodig voor a.s. vrijdag (bruiloft, en ja, 3/4 gaat in zwart, dus ik doe mee). Gelukkig pas ik de 4de nog wel. Was net blij dat de kilo's weer een beetje normaliseren, maar nu voel ik me al schuldig, terwijl ik nog niets heb gegeten (avondeten)![]()
![]()
![]()
Ik haat hormonen.En ik ben ook nog verkouden.
![]()
ehm het zag er niet zo lekker uit en ik zat vol dus heb het niet geproefdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar je lust geen rijstebrij![]()
klopt niet hoor
Hartige toepassingen zijn geen optie? Mousse-achtige dingen met fruit zijn voor een dessert wrs de lichtste optie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog mascarpone die op moet
iemand nog een idee voor een toetje? En dan geen tiramisuheb volgens mij ook geen biscuits meer of weetikveelwat.. maar 't is zonde om weg te doen.. heb nog 125 gram ongeveer
Kijk, niet alleen ik zeg hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreetzakkie!
1 pp is al vaak te veel voor ons.
Kheb mooi lang paars vest gekocht, die gaat er over heen. Ik vind het bizar dat iedereen zo zwart gekleed gaat, maar ja, schoonfamilie he? Moet toch een beeeetje braaf blijven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Misschien moet je gewoon wat anders aan doen
Beetje opvallen tussen al die zwartkijkers
welke?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja,. je reactie op rijst is echt bizar.
Eigenlijk is alles een oplossing (hartig of zoet), want 't moet snel opquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hartige toepassingen zijn geen optie? Mousse-achtige dingen met fruit zijn voor een dessert wrs de lichtste optie.
oh, geef maar aan fikkie! (ik dus)quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreetzakkie!
1 pp is al vaak te veel voor ons.
Nee. Maar mijn moeder doet wel eens mascarpone met vanille-suiker mengen als toetje. Baggervet en zoetquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog mascarpone die op moet
iemand nog een idee voor een toetje? En dan geen tiramisuheb volgens mij ook geen biscuits meer of weetikveelwat.. maar 't is zonde om weg te doen.. heb nog 125 gram ongeveer
Ik las serieus harige toepassingenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hartige toepassingen zijn geen optie? Mousse-achtige dingen met fruit zijn voor een dessert wrs de lichtste optie.
Nee joh...gewoon je recalcitrante kont tegen de krib gooienquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kheb mooi lang paars vest gekocht, die gaat er over heen. Ik vind het bizar dat iedereen zo zwart gekleed gaat, maar ja, schoonfamilie he? Moet toch een beeeetje braaf blijven.
mooie kleur paars is niet lelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kheb mooi lang paars vest gekocht, die gaat er over heen. Ik vind het bizar dat iedereen zo zwart gekleed gaat, maar ja, schoonfamilie he? Moet toch een beeeetje braaf blijven.
Toen wij in Noord-Korea hond kregen voorgezet, zaten er serieus harige stukjes in de soepquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik las serieus harige toepassingen. Leek me niet zo lekker
Soep aaienquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen wij in Noord-Korea hond kregen voorgezet, zaten er serieus harige stukjes in de soep
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen wij in Noord-Korea hond kregen voorgezet, zaten er serieus harige stukjes in de soep
oeiquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn moeder doet wel eens mascarpone met vanille-suiker mengen als toetje. Baggervet en zoet
Tsssk Pee, dat doe je maar bij je eigen familie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh...gewoon je recalcitrante kont tegen de krib gooien
aaaaaaaaahquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dingen waarvan ik alleen maar kon bedenken dat het aders en hartkleppen waren. Woh. Echt heeeel onplezierig eten danquote:
Hahaha, dat zo fijn zijn, ware het niet dat ook de vocht-huishouding overstuur is. Voeten zijn aardig gezwollen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tsssk Pee, dat doe je maar bij je eigen familie.
Kahlie, wat bij mij altijd erg goed helpt in dat soort baalsituaties: dure schoenen kopen
Ja uhhhquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahaha, dat zo fijn zijn, ware het niet dat ook de vocht-huishouding overstuur is. Voeten zijn aardig gezwollen.Anders zou ik toch eens van die UGGs gaan proberen. Ik vind ze graf lelijk, maar het idee van blote voeten in je schoenen!!! (Ik heb sokken-haat
)
4e keuze jurk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat doe ik alquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Tsssk Pee, dat doe je maar bij je eigen familie.
Typische vrouwenkwaalquote:Kahlie, wat bij mij altijd erg goed helpt in dat soort baalsituaties: dure schoenen kopen
Die thee mag je houden, maar die chocolaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
Kamille thee met een blokje 72% chocolade
kamille met vanille en honingquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die thee mag je houden, maar die chocola
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
En dingen waarvan ik alleen maar kon bedenken dat het aders en hartkleppen waren. Woh. Echt heeeel onplezierig eten dan
Noem mij een mietje, maar ik heb de harige en andere verdachte stukken laten staan. Want de rest was al complex genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en hoe smaakte het?
Misschien ben ik de enige hoor, maar ik stoor me best wel aan het telkens weer 'propje' 'vreetzakje' of andere grappig bedoelde eetkoosnaampjes voor FF posten. Een of twee keer is misschien nog geinig, maar ik vind het tenenkrommend en vervelend worden.
Over jurken gesproken, ik heb ook een nieuwequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jurken zijn tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Over jurken gesproken, ik heb ook een nieuweZal er binnenkort es een foto van maken
ben benieuwd hoe je kippetje smaaktquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat ik straks de plenk niet missla
Ik heb teruggelezen
Staat nu in de oven. Ik ruik wel iets van dat cedarhoutluchtje al.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
ben benieuwd hoe je kippetje smaakt
Ik erger me aan zoveel dingen/manier v posten maar ik kan tegenwoordig heeeeeeeeeeel snel scrollenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien ben ik de enige hoor, maar ik stoor me best wel aan het telkens weer 'propje' 'vreetzakje' of andere grappig bedoelde eetkoosnaampjes voor FF posten. Een of twee keer is misschien nog geinig, maar ik vind het tenenkrommend en vervelend worden.
ah noem ze eens allemaal?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik erger me aan zoveel dingen/manier v posten maar ik kan tegenwoordig heeeeeeeeeeel snel scrollen
NaNoWriMo begint bijna dus doe je best! Ik heb mijn aardappeltjes, roekbak en kippenpootje al opquote:
Het was geloof ik meer een evolueerdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Hebben we vandaag een evaluatiedag die ik vergeten ben in mijn agenda te schrijven![]()
quote:
quote:
Ik ben het met je eens. MAAR: FF lijkt er niet mee te zitten dus wie zijn wij om te mopperen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Mini gaat dat doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
NaNoWriMo: National November Writers Month. Een initiatief om de hele maand te schrijven en 50,000 woorden te halen. Ik dacht dat iemand in deze SC dat ging doen? En dat het daarom dus bekend was...
Wist wel dat ik het hier ook gelezen had. Ik heb een jaar meegedaan, maar halverwege de maand had ik al zoiets van: meh... teveel werk. Erg he?quote:
Ik vind het vervelend en voor het geval FF er niets van wil zeggen om niet als zeur over te komen doe ik het. Het zijn ook met name de heren in dit topic die dat doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben het met je eens. MAAR: FF lijkt er niet mee te zitten dus wie zijn wij om te mopperen?
Ja en je bent gezakt!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Hebben we vandaag een evaluatiedag die ik vergeten ben in mijn agenda te schrijven![]()
Vrouwen in jurken zijn tofquote:
Ah ik snapquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef kahlie het volgende:
NaNoWriMo: National November Writers Month. Een initiatief om de hele maand te schrijven en 50,000 woorden te halen. Ik dacht dat iemand in deze SC dat ging doen? En dat het daarom dus bekend was...
Discriminatie! Een man in een jurk moet ook gewoon kunnenquote:
I know, ik ben er 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Straks lekker knuffelen met kaasquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja en je bent gezakt!
Ik zit te huilen van de uienWangen plakkerig maar ik kan niet vegen want ik heb ook al pepers gesneden
Weet je, ze voelt zich vast niet aangesproken want er zit geen spekkie aan. En de mannen die het zeggen (ik kan er maar 1 bedenkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het vervelend en voor het geval FF er niets van wil zeggen om niet als zeur over te komen doe ik het. Het zijn ook met name de heren in dit topic die dat doen.
Oké. Ik zal het zeurpropje geen vreetzakkie meer noemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het vervelend en voor het geval FF er niets van wil zeggen om niet als zeur over te komen doe ik het. Het zijn ook met name de heren in dit topic die dat doen.
Ik zou het erg onaangenaam vinden ook zonder vlees op m'n bottenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je, ze voelt zich vast niet aangesproken want er zit geen spekkie aan. En de mannen die het zeggen (ik kan er maar 1 bedenken) heeft ook vlees op de botten, en nog meer dan FF ook
Geeft niets, ik heb al genoeg succes gehad in mijn levenquote:
JE hebt helemaal gelijk, maar ik bedoelde eigenlijk dat IK vrouwen in jurkquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Discriminatie! Een man in een jurk moet ook gewoon kunnen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef golfer het volgende:
Oké. Ik zal het zeurpropje geen vreetzakkie meer noemen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know, ik ben er 1.Show usSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Show us
nee ik show nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Precies, wij vlezigen vinden het niet prettig als we dik genoemd worden, ook al zijn we dat!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het erg onaangenaam vinden ook zonder vlees op m'n botten
Maar ik zei al dat ik me er aan stoor of FF zich nu aangesproken voelt of niet.
quote:
Tegenwoordig meer een knoestige dikke ouwe kastanjeboom hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
Trouwens, je bent zelf ook meer een slanke eik dan een den
Het zijn je eigen woordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
Tegenwoordig meer een knoestige dikke ouwe kastanjeboom hoor.
Ik wil niks horen over je gepofte kastanjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
zelfkennis ftw ...quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
geen ideequote:
Dealquote:
sinds een paar jaar draag ik juist meer en meer rokken en jurken, voelt prettig en vrouwelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deal![]()
Mijn ex had een paar van die leuke zomerjurken. Ik vond ze altijd wel tof (beetje klassieke uitstraling) maar haar collega's vonden ze truttig dus op een gegeven moment is ze overgeschakeld op strakke broeken en truitjes. Ook niet onaardig, maar niet zo tof als die jurken
Ik ben echt een zware jurken-junkquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil ook een leuke jurk.. maar ik vind ze vaak niet mooi staan bij meOf ik vind gewoon geen goede/leuke jurk.
Je moet ook idd wel een beetje iets vinden wat je tof vind staanquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil ook een leuke jurk.. maar ik vind ze vaak niet mooi staan bij meOf ik vind gewoon geen goede/leuke jurk.
Ik heb echt een enorme rokjes/jurkjesfase op het moment, niet in het minst vanwege het feit dat ik een beetje between sizes zit en geen ene broek goedzitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sinds een paar jaar draag ik juist meer en meer rokken en jurken, voelt prettig en vrouwelijk
hoewel een spijkerbroek met gympies ook zalig zit hoor
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:57 schreef kahlie het volgende:
Jurken... er zijn betere dingen dan jurken. Ik heb iets in de kast liggen, waarmee ik me toch een bijzondere uitlating van een mannelijke vriend ontlokte. Ik deed de deur open op mijn verjaardag en hij zei: OMG, je bent half naakt". Waarna ik zei: "Hoezo, alles is bedekt behalve m'n armen ???" Mannen
juist als een vrouw een voller figuur heeft staan jurken vaak ook goed...quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook idd wel een beetje iets vinden wat je tof vind staanMijn ex had best wel een slank figuurtje en het stond haar echt heel goed
![]()
(1m63 en 50 kg)
Niks mis met rokjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme rokjes/jurkjesfase op het moment, niet in het minst vanwege het feit dat ik een beetje between sizes zit en geen ene broek goedzit
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben echt een zware jurken-junkWil je hier eens een avond komen passen?
Jurken
Ik weet niet zo goed welk model goed bij me zou staan..quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
juist als een vrouw een voller figuur heeft staan jurken vaak ook goed...
moet je idd wel een mooi model jurk kiezen.
wikkeljurken of lijkend op wikkeljurk is een vorm die veel vrouwen goed staat doordat de voorkant wat gerimpeld is... of hoe noem je dat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welk model goed bij me zou staan..
Rokjes hebben het voordeel dat je er een beetje mee kan verhullen door er iets slims boven te dragen. In een rokje-bloes combi lijk ik best slank
Toch vind ik van die stretchende king-louiejurkjes vaak ook heel mooi bij vrouwen met heupen&borsten - ken je het merk? Misschien wat te bont voor je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welk model goed bij me zou staan..
Rokjes hebben het voordeel dat je er een beetje mee kan verhullen door er iets slims boven te dragen. In een rokje-bloes combi lijk ik best slank
A-lijntjequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
juist als een vrouw een voller figuur heeft staan jurken vaak ook goed...
moet je idd wel een mooi model jurk kiezen.
het enige dat ik uit deze opmerkingen haal is dat ik er een concurrent bij heb.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met Isa eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme rokjes/jurkjesfase op het moment, niet in het minst vanwege het feit dat ik een beetje between sizes zit en geen ene broek goedzit
Nice workquote:
Jup Mac&cheese. Heb 2 van mn huisgenoten ook voorzien van een portiequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mac&cheese?
Echt amerikaanse Mac&Cheese uit een pakje, heeft iemand het wel eens gegeten?
Welk recept heb je gebruikt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Jup Mac&cheese. Heb 2 van mn huisgenoten ook voorzien van een portieIk had veel te veel haha.
Amerikaanse uit een pakje? Waar koop je dat?
Nou, van dat cederhout was weinig te proeven. Heel licht in de verte wel een beetje die geur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
ben benieuwd hoe je kippetje smaakt
Die van de albert heijn sitequote:
In mijn oude wijk lopen mannen alleen maar met jurkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Discriminatie! Een man in een jurk moet ook gewoon kunnen
Haha dat is hier ook het gevalquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In mijn oude wijk lopen mannen alleen maar met jurken![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Mannen met een sjaal om. Althans in onnodige situaties. Als het koud is dan snap ik het nog, maar sowieso binnen een sjaal om.
Bij dames eigenlijk ook trouwens
.
En dan allemaal die Arafatkrengen![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk![]()
Ja sjaals kunnen prima bij mannen
Nicequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef MissHobje het volgende:
Ja nu inmiddels in deze nieuwe wijk niet meer haha, moet er gewoon aan wennen dat de meeste mannen een broek dragen
Ik begon erover.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij bent er eentje inclusief sjaal? Goed bezig![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als de vrouwen het leuk vinden, maakt het me niet uit wat de mannen zeggen.
Mijn sjaal is mijn alles in deze tijd van korter wordende dagen![]()
Trouwens net het lijkenshowticket besteld.Dan zal ik ook een sjaal aandoen
Jaaa, lijkt me echt vet. Een vriend van me die ook studeert voor het opzetten van lijken (ja, dat kan je studerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben zooooo benieuwd naar die tentoonstelling. Ik hoop dat er foto's gemaakt mogen worden maar dat zal wel niet. Es ff op de site kijken.
Gaan jullie naar Bodies - The Exhibition?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben zooooo benieuwd naar die tentoonstelling. Ik hoop dat er foto's gemaakt mogen worden maar dat zal wel niet. Es ff op de site kijken.
Eerste date. "En, wat studeer je? "quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jaaa, lijkt me echt vet. Een vriend van me die ook studeert voor het opzetten van lijken (ja, dat kan je studeren) zegt dat ze ook een man z'n bloedbanen helemaal vol hebben laten lopen met een of ander plastic en vervolgens die man die eromheen zat hebben opgelost. Zodat je nu een soort skelet van bloedbanen ziet.
Ik hoop dat die ook op die show is
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste date. "En, wat studeer je? "
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jaaa, lijkt me echt vet. Een vriend van me die ook studeert voor het opzetten van lijken (ja, dat kan je studeren) zegt dat ze ook een man z'n bloedbanen helemaal vol hebben laten lopen met een of ander plastic en vervolgens die man die eromheen zat hebben opgelost. Zodat je nu een soort skelet van bloedbanen ziet.
Ik hoop dat die ook op die show is
Yes! The cycle of life heet deze trouwensquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaan jullie naar Bodies - The Exhibition?
beetje dan als je op de vraag wat doe je voor werk moet antwoorden met ik ben doodgraverquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond de tentoonstelling in Amsterdam destijds zwaaaar onethisch en ben daarom ook niet gegaan. Maar deze is van Gunthar von Hagens of hoe die beste man ook maar heet en hij heeft alleen maar preparaten van mensen die dit zelf graag wilden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Aure het volgende:
Ben benieuwdMn moeder vindt het echt helemaal niks dat ik daar naar toe ga. Ze vindt het een beetje onethisch geloof ik
![]()
Ik ga nu ffkes een filmpie kijken met mn puber!
Maar het komt op hetzelfde neer als Bodies?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Yes! The cycle of life heet deze trouwens
Hij is niet grappig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
beetje dan als je op de vraag wat doe je voor werk moet antwoorden met ik ben doodgraver
lijkt me een doodsaai beroep
Het was niet mijn idee! Zat er heel toevallig met een vriendin over op MSN te praten en toen zag ik hier op het forum dat Lein en Aure gingen en dat iedereen mee mocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Rijst klinkt onwijs luguber maar ook wel weer gaaf!
Mocht ik nog een keer in rotje knor zijn even kijken of ik daar ook nog kan langshoppen
oh oh dat heb ik ff gemist, wie waar wanneer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee! Zat er heel toevallig met een vriendin over op MSN te praten en toen zag ik hier op het forum dat Lein en Aure gingen en dat iedereen mee mocht.
Maar klinkt inderdaad wel erg gaaf. De vorige keer dat het in Rotterdam was wilde ik ook al, maar toen was ik uiteindelijk niet geweest.
Denk niet dat hij een meid zou daten die daar moeite mee zou hebben, hem kennende.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie? Iedereen die wilquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh oh dat heb ik ff gemist, wie waar wanneer?
crap dan heb ik bezoek dat blijft crashenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie? Iedereen die wil
Waar? Rotterdam, Las Palmas (niet het restaurant)
Wanneer? Volgende zondag om 11:00, iets eerder verzamelen we voor de ingang.
Jammer!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
crap dan heb ik bezoek dat blijft crashen
SPOILER: lijkenshowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe waajoo wazigFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Oeh, lekker! Hier staat een zuurkoolschotel in de ovenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef DarkElf het volgende:
eten was lekker
tis couscous geworden en we hebben er gewoon wat ingegooid: platte peterselie, geroosterde pijnboompitten, gewelde rozijntjes, komijnpoeder/zoet paprikapoeder/kaneel... lekkere palestijnse olijfolie peper, bosui en chilipeper en t was zalig
de Köfterolletjes waren ook lekker : met komijnpoeder, cayennepeper, zoete paprika en gedr. munt.. (olie en p&z) lekker sausje erbij van griekse yoghurt, olie, knoflook, munt p&z en paprikapoeder...
mmmmmmmmm
Lieve mensen, morgenvroeg gaan we met z'n allen naar Rotterdam dus een beeeetje op tijd naar bed graag! Bedanktquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef flying-dutchman het volgende:
crap dan heb ik bezoek dat blijft crashen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jammer!
lijkenshow wees gewaarschuwd damescreepy picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe waajoo wazig
eerst meubelboeren langs om te kijken voor wat leuks en daarna aan de cocktails, schat in dat het niet heel vroeg gaat worden (vroeg in de ochtend maybe wel)quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Hier staat een zuurkoolschotel in de oven
[..]
Lieve mensen, morgenvroeg gaan we met z'n allen naar Rotterdam dus een beeeetje op tijd naar bed graag! Bedankt
Dikke kans dat ik me ook als een half lijk gedraag zondagochtend om 11 uurquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
word een cocktail avondje... dus schat in van niet
Straks willen ze je daar houdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef rijsttafel het volgende:
Dikke kans dat ik me ook als een half lijk gedraag zondagochtend om 11 uur
kijk maar uit dat ze je niet in de vitrine plaatsen danquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik me ook als een half lijk gedraag zondagochtend om 11 uur
gmtaquote:
hee Isa, ik vind het niet vervelend hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en hoe smaakte het?
niet zoveel ergeren, kost alleen maar energiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik erger me aan zoveel dingen/manier v posten maar ik kan tegenwoordig heeeeeeeeeeel snel scrollen
hee ik heb best spekkies hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet je, ze voelt zich vast niet aangesproken want er zit geen spekkie aan. En de mannen die het zeggen (ik kan er maar 1 bedenken) heeft ook vlees op de botten, en nog meer dan FF ook
you betquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef z80 het volgende:
[..]
het enige dat ik uit deze opmerkingen haal is dat ik er een concurrent bij heb.
gaat nog een gevecht worden als we samen uit eten gaan (als de reservering bij de sterren door gaat).
2 uitgehongerde vreters aan 1 tafel.
ikke ikke ikke!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mac&cheese?
leuk experiment! lijkt net een broodplankjequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, van dat cederhout was weinig te proeven. Heel licht in de verte wel een beetje die geur.
Kippies in de oven:
[ afbeelding ]
Kippies klaar:
[ afbeelding ]
Verder op zich wel een lekker mals kippetje en samen met de geglaceerde worteltjes en de paddensteulen/sjalotsaus wel goed te eten.
En hier is de zuurkool al op:quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Hier staat een zuurkoolschotel in de oven
niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie? Iedereen die wil
Waar? Rotterdam, Las Palmas (niet het restaurant)
Wanneer? Volgende zondag om 11:00, iets eerder verzamelen we voor de ingang.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jammer!
Niet klikken gevoelige dames:WAAROM KLIKTE IK?SPOILER: lijkenshowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe waajoo wazig
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
oei, wel gelijk 2 gedaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
even een aspirine in me mik geschoven
klinkt super lekker! hoe kom je op het idee voor die jus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En hier is de zuurkool al op:
[ afbeelding ]
Aardappels gekookt, gestampt met wat melk, yoghurt, ui en knoflook.
Daarna zuurkool en kalkoenreepjes erbij
en erbij een 'jus': ui en knoflook fruiten, wat runderbouillon erbij en daarbij wat grove zaanse mosterd![]()
Was écht lekker!
Ja ik ook, op trektocht met m'n tentje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mac&cheese?
ja, had er eerst wat weinig op gedaan, maar hij is vrij vloeibaar en zakte meteen in de zuurkoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt super lekker! hoe kom je op het idee voor die jus?![]()
(lijkt weinig jus overigens of lijkt dat zo omdat het zo licht van kleur is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |