abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87724877
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sorry, ik snap er echt geen reet van?
Ah dan ben ik dus niet de enige _O- :@
pi_87725144
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah dan ben ik dus niet de enige _O- :@
http://android.git.kernel.org/

Zo 'simpel' is het om toegang te krijgen tot het complete besturingssysteem.

Dat gedoe met Twitterdeck (waarmee Jobs het over Tweetdeck had) is ook wel grappig.
Jobs; "De ontwikkelaars van Twitterdeck hebben enorm veel moeite gehad om hun app werkend te krijgen op de honderden verschillende Android-toestellen".
Tweetdeck CEO: "Eh, nee".
pi_87725151
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:56 schreef Devolution het volgende:

[..]

Misschien moeten wat meer mensen de OP lezen voor ze reageren in topics :) Dit "probleem" is al zoooo vaak langsgekomen..
[..]

;)
Ik heb mijn Desire inmiddels al twee maanden hoor, dat van die batterij is nogal oud nieuws ;)

Ik vind het niet erg dat ik mijn telefoon iedere nacht aan de lader moet leggen, maar dan moet hij wel één dag mee kunnen gaan. Dat was mijn punt een beetje.
pi_87725220
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Sorry, ik snap er echt geen reet van?
Met deze code kun je een copy van de Android source code krijgen wanneer je deze naar je eigen wensen kunt aanpassen.
pi_87726670
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Ireyon het volgende:

[..]

http://android.git.kernel.org/

Zo 'simpel' is het om toegang te krijgen tot het complete besturingssysteem.

Dat gedoe met Twitterdeck (waarmee Jobs het over Tweetdeck had) is ook wel grappig.
Jobs; "De ontwikkelaars van Twitterdeck hebben enorm veel moeite gehad om hun app werkend te krijgen op de honderden verschillende Android-toestellen".
Tweetdeck CEO: "Eh, nee".
Ah, ik dacht al wat met in die hoek, maar ik maakte uit zijn Tweet op dat hij nu pas al die crap zat te uploaden daar, dus dan leek het me JUIST wat Jobs bedoelde. Maar niet dus :+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:07:30 #56
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87735039
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik heb mijn Desire inmiddels al twee maanden hoor, dat van die batterij is nogal oud nieuws ;)

Ik vind het niet erg dat ik mijn telefoon iedere nacht aan de lader moet leggen, maar dan moet hij wel één dag mee kunnen gaan. Dat was mijn punt een beetje.
Ah oke, dat wist ik niet :)
Mijn accu gaat ongeveer anderhalve dag tot 2 dagen mee, bij normaal gebruik. Toen ik echter Skype constant op de achtergrond had draaien, haalde ie niet eens 1 dag. Misschien dat jij ook zo'n app erop hebt staan die constant een flinke verbinding nodig heeft.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_87741106
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Spelvout het volgende:

[..]

als je niet thuis bent, wifi uit, eventueel gps ook als je het niet gebruikt. bluetooth ook.
refreshen van verschillende apps niet elke minuut doen, maar elk uur, dan scheelt het al heel veel
pi_87752131
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 07:25 schreef Incolumis het volgende:

[..]

als je niet thuis bent, wifi uit, eventueel gps ook als je het niet gebruikt. bluetooth ook.
refreshen van verschillende apps niet elke minuut doen, maar elk uur, dan scheelt het al heel veel
Ja dat doe ik ook.
Alles staat uit, zet het alleen aan als ik het gebruik en daarna meteen weer uit.

De enigste apps die refreshen is het weer (om de 3 uur) en gmail, maar aangezien internet uit staan kunnen deze niet refreshen en verbruiken ze dus ook geen extra batterij.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:45:56 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87758537
M'n Droid X + car mount is onderweg. ^O^

Na twee jaar lang zeer tevreden gebruik te hebben gemaakt van m'n Blackberry is het nu tijd voor iets anders.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:34:47 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87760392
De legend een vriend van mij wil zichzelf niet aanmelden bij google (dus voor de market, gmail, etc). Iemand ervaring mee? Hij miept dat hij geen verbinding kan maken, omdat hij geen netwerk verbinding heeft maar die is er wel (wifi en normaal).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87760728
Is het een eigen WiFi of een bedrijfsnetwerk waar je op meelift?
Als de telefoon een WiFi verbinding detecteert dan heeft dat volgens de telefoon altijd voorrang op gewoon mobiel internet (hij verbindt dan dus alleen met de WiFi en negeert het mobiel internet). Maar als dat een WiFi punt is waar je eerst bijvoorbeeld nog met een "ik zal geen stoute dingen doen via dit openbare netwerk"-verklaring akkoord moet gaan (wat bij veel openbare netwerken wel zo is) dan blijft hij daarop hangen. Dan moet je dus echt eerst naar je browser gaan, daar dat akkoord geven, en dán heb je pas echt WiFi verbinding.

* Pandora73 heeft zich ook eerst verbaasd over het feit dat ik op het werk ondanks dat het WiFi-symbooltje wel aan stond geen updates kreeg van twitter en mailberichten enzo, maar dat was dus de reden.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:45:42 #62
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87760798
Het is een eigen privé netwerk. Verder werkt alles qua internet, behalve aanmelden bij google :s
pi_87761805
Ow oke, tja, dan weet ik het ook niet, sorry!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:32:05 #64
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87764908
Geeft niet ;)
pi_87766747
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:34 schreef automatic_ het volgende:
De legend een vriend van mij wil zichzelf niet aanmelden bij google (dus voor de market, gmail, etc). Iemand ervaring mee? Hij miept dat hij geen verbinding kan maken, omdat hij geen netwerk verbinding heeft maar die is er wel (wifi en normaal).
Het enige antwoord wat ik her en der kan vinden is om het via de "Instellen" app te proberen en als dat niet werkt een factory-reset en je gegevens bij het 1ste keer opstarten invullen..
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:14:05 #66
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87767215
Ik heb de reset gedaan en hij werkt weer.
pi_87781811
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook.
Alles staat uit, zet het alleen aan als ik het gebruik en daarna meteen weer uit.

De enigste apps die refreshen is het weer (om de 3 uur) en gmail, maar aangezien internet uit staan kunnen deze niet refreshen en verbruiken ze dus ook geen extra batterij.
ze kunnen niet refreshen maar ze proberen het wel, dus dat blijft stroom vreten
pi_87782503
Ik wil printer naar een Wifi printer. Ga Printershare maar aanschaffen denk ik, want kan niets anders fatsoenlijks vinden.
pi_87782515
Gisteren SetCPU geinstalleerd, binnenkort beetje experimenteren.
pi_87790806
Weet iemand of je die schermbeveiliging uit kunt zetten, want als ik nu mijn mobiel pak moet ik én het scherm aanzetten met het powerknopje én het scherm unlocken met de slide, beetje dubbel
pi_87790863
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef Daantke het volgende:
Weet iemand of je die schermbeveiliging uit kunt zetten, want als ik nu mijn mobiel pak moet ik én het scherm aanzetten met het powerknopje én het scherm unlocken met de slide, beetje dubbel
:{ :{ :{ :{

Dat gaat toch in één beweging...

Schermbeveliging uitzetten op een touchscreen is netjes uitgedrukt nog dommer dan dit;
pi_87790963
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:{ :{ :{ :{

Dat gaat toch in één beweging...

Schermbeveliging uitzetten op een touchscreen is netjes uitgedrukt nog dommer dan dit;
[ afbeelding ]
een kapotte plaatje? :P
pi_87791358
Oh het was die scene uit Die Hard 1 waar hij met dat 'I Hate Niggers'-bord door Harlem loopt :')
pi_87792858
Vandaag mijn Legend teruggekregen van reparatie, en nu hebben ze een volledige reset gedaan. Ik had van te voren een backup van alle gegevens op mijn SD-card gemaakt, maar als ik op 'fabrieksinstellingen herstellen' klik en hem opnieuw laat opstarten, vraagt hij nergens om alles te restoren ;( Is er een manier om dit handmatig te doen? Anders ben ik al mijn nummers kwijt :(
pi_87793978
Je telefoonnummers? Die staan toch gewoon netjes in the cloud bij http://contacts.google.com?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')