abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87703766
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Waarom zou je de 3G verbinding uit willen hebben? Jij hebt toch onbeperkt internet?
Nouja, ik ben wel verbonden aan de FUP (wat volgens tweakers bij vodafone op 10x50mb = 500mb~ ligt). Maar daar gaat het me niet om.

Ik wil 3g uit kunnen zetten om batterij te besparen. Momenteel zet ik wifi/3g alleen aan als ik even iets wil kijken (dit is zo'n <20 min per dag) en dan gaat mijn batterij makkelijk de hele dag mee. Gisteren heb ik echter 3g een uurtje aan gehad, niets meer gedaan dan 5 sites bezocht, en in die tijd is mijn batterij van 59 naar 30% gegaan. Dat vind ik toch iets té snel.
pi_87703812
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Nouja, ik ben wel verbonden aan de FUP (wat volgens tweakers bij vodafone op 10x50mb = 500mb~ ligt). Maar daar gaat het me niet om.

Ik wil 3g uit kunnen zetten om batterij te besparen. Momenteel zet ik wifi/3g alleen aan als ik even iets wil kijken (dit is zo'n <20 min per dag) en dan gaat mijn batterij makkelijk de hele dag mee. Gisteren heb ik echter 3g een uurtje aan gehad, niets meer gedaan dan 5 sites bezocht, en in die tijd is mijn batterij van 59 naar 30% gegaan. Dat vind ik toch iets té snel.
Met een nieuw Vodafone abo heb je volgens mij geen FUP maar een maximum. Zo heeft mijn abo gewoon een max van 1 GB (krijg ik vast niet vanzelf op), daarna ga ik betalen ipv dat ik word afgeknepen.
Heb trouwens wel de indruk dat mijn batterij een stuk beter met 3g kan dan de jouwe.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:11:37 #28
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87704057
quote:

[..]

Lijkt me niet dat dat met die 3g te maken heeft, ik heb het altijd de hele dag aanstaan met automatische refreshes en ik loop ook nog constant op internet te kijken. Daarmee houdt mijn Desire het toch nog wel 1,5 dag uit. Lijkt me dan eerder dat je batterijmeter niet helemaal klopt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:19:00 #29
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_87704247
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef Brombaard het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat dat met die 3g te maken heeft, ik heb het altijd de hele dag aanstaan met automatische refreshes en ik loop ook nog constant op internet te kijken. Daarmee houdt mijn Desire het toch nog wel 1,5 dag uit. Lijkt me dan eerder dat je batterijmeter niet helemaal klopt.
Ik denk dat jij dan 1 van de weinige bent hoor. Bij mij staan de refreshes ook aan, maar als ik dan beetje internet dan gaat het vrij hard met mijn batterij.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_87704386
quote:

Nouja, ik ben wel verbonden aan de FUP (wat volgens tweakers bij vodafone op 10x50mb = 500mb~ ligt).
Alsof het gemiddelde data-verbruik met een smartphone op 50 MB ligt... Triest eigenlijk, deze geld-uit-de-zak-klopperij :').
pi_87704446
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met een nieuw Vodafone abo heb je volgens mij geen FUP maar een maximum. Zo heeft mijn abo gewoon een max van 1 GB (krijg ik vast niet vanzelf op), daarna ga ik betalen ipv dat ik word afgeknepen.
Heb trouwens wel de indruk dat mijn batterij een stuk beter met 3g kan dan de jouwe.
Ik heb de mijne vóór 6 september 2010 afgesloten, daarmee val ik dus nog onder de FUP :)

@hierboven
Klopt, ik geloof er ook geen zak van. Gaat hopelijk nog wel wat omhoog..
pi_87704635
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik heb de mijne vóór 6 september 2010 afgesloten, daarmee val ik dus nog onder de FUP :)
Ik ook, maar omdat het pas na 6 september inging, geldt de FUP voor mij toch niet. Net als ik wél moet betalen voor klantenservice, ondanks afsluiten abo eind juli.
Niet zo netjes van Vodafone, maar in dit geval wel handig.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87705487
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ook, maar omdat het pas na 6 september inging, geldt de FUP voor mij toch niet. Net als ik wél moet betalen voor klantenservice, ondanks afsluiten abo eind juli.
Niet zo netjes van Vodafone, maar in dit geval wel handig.
Dan geld voor jou ook gewoon de FUP en geen limiet.

Je hebt namelijk een contract getekend tegen de voorwaarden dat je geen limiet hebt. Mocht je toch gezeur krijgen met een limiet kan je het contract gewoon ontbinden.
pi_87705737
En dan halveren ze gewoon die ondoorzichtige FUP en ben je de sjaak.
pi_87707378
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
En dan halveren ze gewoon die ondoorzichtige FUP en ben je de sjaak.
Ik denk dat ze zich snel genoeg bedenken als T-Mobile de enigste provider zonder datalimiet blijft en iedereen daar naartoe overstapt.
pi_87708581
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik denk dat jij dan 1 van de weinige bent hoor. Bij mij staan de refreshes ook aan, maar als ik dan beetje internet dan gaat het vrij hard met mijn batterij.
Toen ik hem kocht ging mijn toestel net een hele dag mee. Nadat ik hem terugkreeg van een reparatie haalde ik ineens het einde van de werkdag niet meer...

Toen ben ik wat gaan klooien met costum roms (uiteindelijk bij Leedroid gebleven) en wat radio's, nu houdt mijn batterij het met gemak 2 dagen vol...
pi_87708746
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich snel genoeg bedenken als T-Mobile de enigste provider zonder datalimiet blijft en iedereen daar naartoe overstapt.
T-mobile gaat ook nog wel een datalimiet invoeren.
pi_87709218
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

T-mobile gaat ook nog wel een datalimiet invoeren.
Weet je dat of denk je dat?
pi_87710166
Als alle andere providers het doen, gaat t-mobile dat binnen afzienbare tijd ook wel invoeren. Dat denk ik.
pi_87710780
Ik ben opzoek naar een 3g on/off switch widget (die op dezelfde manier als in sense werkt), maar degene die ik heb uitgeprobeerd doen niet veel bij mij:

-extended controls
-SwitchPro
-Toggle data widget.

Weet er iemand die wel gewoon werkt?
BlaBlaBla
pi_87712058
'k Snap niet dat m'n foon zo vaak (maar niet altijd) automatisch van wi-fi overschakelt op 3g als ik 'm een tijdje met rust laat. Wi-fi blijft wel gewoon aangevinkt staan. 'k Moet dan telkens wi-fi handmatig uitschakelen en weer aan zetten om opnieuw verbinding te maken. Misschien met m'n router te maken oid? Hoewel, volgens mij gebeurt 't sinds de Froyo-update.
pi_87712409

In reactie op de rant van Steve Jobs.
pi_87715675
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
Als alle andere providers het doen, gaat t-mobile dat binnen afzienbare tijd ook wel invoeren. Dat denk ik.
Ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat mobiel internet ineens massaal met datalimieten gaat werken, terwijl het bij normaal internet juist steeds opener is geworden. Als de andere providers zien dat ze mensen wegjagen naar T-Mobile vanwege het limiet dan zullen ze op een gegeven moment ook wel inzien dat het niet zo'n slimme keuze is. Vooral ook omdat steeds meer mensen smartphones hebben en die ook steeds meer data gaan gebruiken.

En mocht echt iedereen een datalimiet gaan voeren dan komt er vast wel een nieuwe provider die er markt in ziet om het limietloos te leveren om zo veel klanten te trekken.
pi_87716933
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:25 schreef Roolio het volgende:

En mocht echt iedereen een datalimiet gaan voeren dan komt er vast wel een nieuwe provider die er markt in ziet om het limietloos te leveren om zo veel klanten te trekken.
'k Zie niet snel nieuwe providers opstaan. Ze kopen elkaar juist steeds vaker op, fuseren enzo. De entree barriëres zijn te hoog denk ik.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:56:04 #45
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_87721808
quote:

[..]

Misschien moeten wat meer mensen de OP lezen voor ze reageren in topics :) Dit "probleem" is al zoooo vaak langsgekomen..

quote:
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit? In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.
;)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_87721887
Over gingerbread trouwens:
http://tweakers.net/nieuw(...)bread-duiken-op.html

Dus:
Interface krijgt opknapbeurt
Voelt sneller aan
Googles eigen applicaties beter geïntegreerd
Videobellen zoals nu Google Talk
Bellen via Wifi
Ondersteuning voor hogere resoluties

Door dat videobellen puntje kom ik er nu achter dat de Desire Z (die ik besteld heb) geen front-camera heeft. :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:10:14 #47
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_87722309
Wie heeft er wel frontcamera? Ik heb hem ook niet op m'n Desire en moet zeggen, ik mis het niet.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_87722948
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef lekzzz het volgende:
Wie heeft er wel frontcamera? Ik heb hem ook niet op m'n Desire en moet zeggen, ik mis het niet.
De Galaxy S heeft er één. Ik zou het ook niet missen, maar wel als je gratis kan videobellen met Google Talk, dan is het toch wel lichtelijk jammer.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:37:40 #49
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_87723327
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef Roolio het volgende:

[..]

De Galaxy S heeft er één. Ik zou het ook niet missen, maar wel als je gratis kan videobellen met Google Talk, dan is het toch wel lichtelijk jammer.
Dat is waar :P
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_87723377
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]

In reactie op de rant van Steve Jobs.
Sorry, ik snap er echt geen reet van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: