quote:Dit is een probleem vanuit de Market zelf, hier hebben een hoop mensen helaas last van..Op donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef rickyszz het volgende:
Alles werkt prima maar de Adroidmarket doet raar. Download heel langzaam of zegt downloaden mislukt, Hebben meerdere mensen hier last van?
quote:Er is ook een speciaal Hero-topic , momenteel alleen een beetje stil helaas...Op donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef rickyszz het volgende:
Nieuwe Android gebruiker meldt zich met de Htc hero!
Alles werkt prima maar de Adroidmarket doet raar. Download heel langzaam of zegt downloaden mislukt, Hebben meerdere mensen hier last van?
quote:1: Via Instellingen -> Applicaties -> Applicatie gedwongen stoppen. Omslachtig? Ja. Je moet applicaties ook niet afsluiten, is nergens voor nodig.Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef robertapeldoorn het volgende:
Vandaag een HTC binnen...
Snap dr geen drol van.
1: Hoe kan je applicaties afsluiten?
2: Hoe kan je wifi/gps/3G snel uitschakelen?
3: Wat kan ik verder met dat ding?
Iemand een noob-gids? :$
quote:Niet nodig. Gaat vanzelf.Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef robertapeldoorn het volgende:
Vandaag een HTC binnen...
Snap dr geen drol van.
1: Hoe kan je applicaties afsluiten?
quote:Even de betreffende widget op een van je homescreens zetten.2: Hoe kan je wifi/gps/3G snel uitschakelen?
quote:Heel veel. En zélfs bellen!3: Wat kan ik verder met dat ding?
quote:http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=89955Op donderdag 28 oktober 2010 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk met android DRAADLOOS te syncen met je OUTLOOK agenda?
quote:Ah, het word dan dus gewoon naar google calendar gesynct, maar dat is ook hetgene wat je telefoon gebruikt?Op donderdag 28 oktober 2010 20:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=89955
quote:Even een aanvullig op de OP: het oorspronkelijke BlackBerry Ping (wat eigenlijk niet zo heet; het is BlackBerry Messenger icm. een PIN nummer) is een gesloten netwerk want alleen voor BB eigenaren is. PingChat & WhatsApp zijn in feitte niks anders dan aparte chatprogramma's, net zoals MSN of Google Chat. Als je dus al een van die chatprogramma's hebt (en je vrienden), dan heeft 'pingen' dus niet echt een meerwaarde.Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon! Prima, ook dat kan Android! Je moet er nog wel even een programma voor installeren. De 2 meest populaire programma’s zijn WhatsApp en PingChat. Beide programma’s zijn er voor Android, Blackberries en iPhones. Als je met iemand wil pingen via deze programma’s, moet de ontvanger dus óók dat programma hebben. Let wel op: de berichten tussen de programma’s zijn niet uitwisselbaar; je kunt vanuit WhatsApp dus geen berichten sturen naar iemand die alleen PingChat heeft, of andersom.
quote:Idd, ik snap het ook niet hoor, als iedereen gewoon msn aan zet heb je toch t zelfde effect..Op donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Even een aanvullig op de OP: het oorspronkelijke BlackBerry Ping (wat eigenlijk niet zo heet; het is BlackBerry Messenger icm. een PIN nummer) is een gesloten netwerk want alleen voor BB eigenaren is. PingChat & WhatsApp zijn in feitte niks anders dan aparte chatprogramma's, net zoals MSN of Google Chat. Als je dus al een van die chatprogramma's hebt (en je vrienden), dan heeft 'pingen' dus niet echt een meerwaarde.
quote:Bij android draait toch alles mee op de achtergrond?Op donderdag 28 oktober 2010 20:48 schreef TZCT1FX het volgende:
Nou, Whatsapp slurpt niet zomaar mijn batterij leeg. MSN bijvoorbeeld doet dat wel, want de client draait gewoon mee op het achtergrond. Bij Whatsapp worden de berichten naar je gepushed.
quote:Je hoort tegenwoordig veel jongeren zeggen: "mag ik je BB Pin schatjeeOp donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef delano.888 het volgende:
Idd, ik snap het ook niet hoor, als iedereen gewoon msn aan zet heb je toch t zelfde effect..
quote:Als het niks hoeft te doen, doet het ook daadwerkelijk niks. MSN applicaties blijven constant met internet verbonden en refreshen op nieuwe berichten, WhatsApp doet niks totdat je daadwerkelijk een bericht krijgt.Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij android draait toch alles mee op de achtergrond?
quote:Dit. Niemand in mijn omgeving gebruikt nog msn.Op donderdag 28 oktober 2010 20:48 schreef TZCT1FX het volgende:
Nou, Whatsapp slurpt niet zomaar mijn batterij leeg. MSN bijvoorbeeld doet dat wel, want de client draait gewoon mee op het achtergrond. Bij Whatsapp worden de berichten naar je gepushed.
quote:kennelijkOp donderdag 28 oktober 2010 21:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dit. Niemand in mijn omgeving gebruikt nog msn.
quote:Je hebt het fout. Er is geen Whatsapp client voor de PC.Op donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er Whatsapp voor PC bestaat? Nu ik erop google vind ik niks bruikbaars. whatsapp officiele site laat 4 downloads zien die geen van de 4 voor PC bestemd is. Ik had het dus fout?
quote:Ik las vorige keer op Android world ofzo dat ze daar mee bezig zijnOp donderdag 28 oktober 2010 22:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er Whatsapp voor PC bestaat? Nu ik erop google vind ik niks bruikbaars. whatsapp officiele site laat 4 downloads zien die geen van de 4 voor PC bestemd is. Ik had het dus fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |