quote:Dat tweede, maar ik dacht dattie ook wel redelijk officieel was toch?Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Aangekondigd of 'er zijn foto's van een prototype van de PlayStation Phone gelekt'?
http://filevo.com/8m2skyd32spr.html - Swype 1.6 voor WVGA-telefoons.
quote:Ik kan maar geen Swpye vinden voor FWVGA telefoons.. en als ik ze al vind dan zit de Nederlandse taal er niet bij..Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Aangekondigd of 'er zijn foto's van een prototype van de PlayStation Phone gelekt'?
quote:Engadget zegt absoluut zonder enige twijfel zeker te weten dat hij echt is.Op woensdag 27 oktober 2010 17:48 schreef Devolution het volgende:
Nee, vermoedelijk fake. Zo zie je o.a. verwijzingen naar een A en B knop op het scherm, terwijl die helemaal niet op het apparaat zitten (alleen de standaard Playstation knoppen zoals X, O, driehoek en vierkant). Ook Sony zelf zegt dat het nep is (al wil dat natuurlijk ook niet alles zeggen).
quote:Bij mij werkt de market gewoon prima met het downloaden van apps e.d.Op woensdag 27 oktober 2010 21:28 schreef vlam12 het volgende:
Ik kan geen apps downloaden op mijn sony ericsson xperia x10 mini pro, ligt het aan mij of heeft iedereen er last van ?
ik zie nu dat 360shop het wel doet
quote:Link?Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Eerste Android 3.0 telefoon is trouwens aangekondigd
quote:Thanks. Had inmiddels 2.44 van usenet gehaald, werkt super!Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Ja, ik las steeds dat 2.4.4 een beta was die zou verlopen, en aangezien ik van 1.6 wel een link kon vinden heb ik die maar geinstalleerd. Het werkt wel ideaal, ook gewoon woorden als toetsenbord en woordenboek kan je supersnel swypenOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Thanks. Had inmiddels 2.44 van usenet gehaald, werkt super!
quote:leeg je cache eens van de market, werkte bij mijOp woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Market werkt hier al sinds zondagavond niet meer, je zult momenteel maar een duur navigatieprogramma gekocht hebben en het nog altijd niet kunnen downloaden. En het dan maar raar vinden dat mensen illegale software downloaden...
quote:Mja word toch de Galaxy S denk ik, de accu van 1230 mha staat me een beetje tegen.
quote:geen enkel probleem hier...Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Market werkt hier al sinds zondagavond niet meer, je zult momenteel maar een duur navigatieprogramma gekocht hebben en het nog altijd niet kunnen downloaden. En het dan maar raar vinden dat mensen illegale software downloaden...
quote:Ah oke. Ik kijk het wel even aan. Heb jouw 1.6 ook in mijn Dropbox gezet. Als die 2.44 verloopt kan ik zo die 1.6 installeren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, ik las steeds dat 2.4.4 een beta was die zou verlopen, en aangezien ik van 1.6 wel een link kon vinden heb ik die maar geinstalleerd. Het werkt wel ideaal, ook gewoon woorden als toetsenbord en woordenboek kan je supersnel swypen
quote:Merk je met dat laatste veel verschil?Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef TZCT1FX het volgende:
HTC Legend gebruiker meld zich! Heb hem geroot, geoverclocked en Froyo erop gepleurd, ding is ERGG snel!
Heb ook een hoesje op Ebay gekocht, en een 1700Mah accu, inplaats van de standaard geleverde 1300Mah batterij=)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |