quote:Oh ja klopt, maar ik verdun nooit omdat ik t maar zelden bij hoef te vullen.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In de zomer mag je 't gerust verdunnen met 90% water. Hoe kouder het wordt, hoe minder water je erbij mag doen. Vriest het, dan gewoon niet verdunnen.
quote:Ik helaas wel, omdat wij van die fijne bomen hier voor de deur hebben met ONTZETTEND veel duiven erin.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh ja klopt, maar ik verdun nooit omdat ik t maar zelden bij hoef te vullen.
quote:IewwwwOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik helaas wel, omdat wij van die fijne bomen hier voor de deur hebben met ONTZETTEND veel duiven erin.
quote:Hmm mij is altijd verteld van wel, zeker in de winter. Nouja however..Op maandag 25 oktober 2010 11:46 schreef Syrena het volgende:
Thanx! Onverdund mag niet volgens mijn onderhoudsboekje. Ik zal mijn vader nog maar even vragen, vanmorgen moest ik toch al krabben
quote:Ja die hebben ze en nog hele leuke ook!Op maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand hier die weet of ze bij de action laptoptassen en laptopsleeves verkopen? Sowieso leuke laptopaccesoires?
Bedankt alvast!
quote:Ja! andere accessoires heb ik niet gezien, maar wel hele leuke hoezenOp maandag 25 oktober 2010 18:23 schreef misz--kelliej het volgende:
Iemand hier die weet of ze bij de action laptoptassen en laptopsleeves verkopen? Sowieso leuke laptopaccesoires?
Bedankt alvast!
quote:Ja die zijn echt zooooo cute!Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! andere accessoires heb ik niet gezien, maar wel hele leuke hoezenmet zo'n handvat, echt heel leuk
quote:Compleet.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef AnnekeM het volgende:
compleet? of zijn de lampjes ook los verkrijgbaar?
quote:Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst.![]()
[ afbeelding ]
Echt vet dat die lampjes bewegen als echte vlammetjes.![]()
quote:Oh leuk! Da's wel een goed idee.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.
quote:Vorig jaar gekocht bedoel je ws? Of werk je bij de Eksjun?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die hebben wij ook staan, vorig jaar verkocht, hebben we met herfst heel leuk aangekleed met een soort gras en eikeltjes enzo. En met kerst hebben we er kerstballen in liggen.
quote:aangelengdOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die zijn echt zooooo cute!Denk dat ik er eerdaags toch maar eentje ga halen voor mijn kleine lappie, die zit nu in een saaie zwarte......
![]()
Ik heb daarstraks mijn ruitenwisservloeistof bijgevuldKreeg de motorkap eerst niet open
(nieuwe auto). Volgens mij kon er wel meer in, maar heb het maar bij een halve liter aangelengd gelaten.
quote:Ja. Ik ben vandaag weer langsgeweest en heb een foto gemaakt van het etiket
quote:apartOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vandaag weer langsgeweest en heb een foto gemaakt van het etiketJe moet 'm aanlengen volgens een bepaalde verhouding. 2 delen vloeistof op 1 deel water zou niet bevriezen tot -24 graden.
Mijn mengsel was 1:1, dus goed tot -15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |