Opscheppert !!!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hier gister besteld, morgen binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef Toempf het volgende:
Ik ga nu beginnen met het doorlezen van dit topic: klik (over de levensduur van de batterij)
Ik weet niet of deze site al eerder is gepost, of hoeveel mensen het al kennen, maar hier staat hele nuttige info, en allerhande applicaties, updates enz.
Hoop dat er iets aan de batterij te doen is, want ik word er nu toch wel een beetje verdrietig van.
GLS zegt dat hij nu onderweg is hier naar toe.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wolferl heb is je telefoon al bezorgd?![]()
En de batterij wordt per dag beter ofzo ?
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
GLS zegt dat hij nu onderweg is hier naar toe.
Ik zit met geknepen billen te wachten, te springen voor de deur als een jonge puppy.
Bah, dat is nog langquote:Op donderdag 4 november 2010 15:05 schreef Syd het volgende:
Zojuist mailtje van winkel dat de telefoon vanaf week 46 weer op voorraad is
Ja nog 1,5week, maar dat dachten ze maar konden ze niet met zekerheid zeggen. Maar heb mijn abbonement bij telefoonkopen.nl (is ook een gewone winkel) is onderdeel van belcompany dacht ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bah, dat is nog langBij welke winkel heb je hem besteld?
Denk het niet, om 2 redenen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef svann het volgende:
Hopen voor jou dat ze niet aan shortselling hebben gedaan.
Ik weet het niet, ik heb nog nooit een HTC gehad, de HD wordt mn eerste.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Welke HTC moet ik nemen, is het waard om een HD te nemen ipv een Desire of een Wildfire als je kijkt naar de prijzen?
Omdat niemand de moeite heeft genomen er eentje te makenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom is onze openingspost zo leeg en kaal en bah?![]()
En we kunnen er zeker niks meer aan doenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat niemand de moeite heeft genomen er eentje te maken
Het is killing.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
@wolferl Ach, beter morgen dan volgende week ofzo![]()
ja elke keer als ik in de bus stap op station ehv zie ik zon poster van de DHD, vervolgens trek ik die van mij uit mijn broekzak met het grootste gevoel van leedvermaak dat je maar kan verzinnenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:48 schreef Pwn_zoon het volgende:
en ondertussen zie je wel vrolijk de tv reclames voorbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |