quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een aantal huisdieren. Maar de geilste is toch wel mijn kat, Baron von Schulthausen. Hij vindt het blijkbaar lekker om, als ik me verkleed heb als vrouw, op m'n kruis te gaan zitten en met z'n zachte achterwerkje me een kleine lapdance te geven. Mijn warme zaad spuit dan tegen zijn behaarde billetjes aan, waarna hij zichzelf (en mij) schoonlikt.
[ link | afbeelding ]
Wtfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Haaruitval het volgende:
Dag dames en heren,
Mijn naam is Rinus, ben 46 jaar, vrijgezel, en ik hou er van om jouw auto uitlaat te nemen.
Ik zal de auto eerst inspecteren en strelen, hierdoor groeit mijn geslachtsapparaat en laat ik hem zachtjes in uw uitlaat glijden.
Verder houd ik ervan als u de auto start, dat geeft mij een extra boost!
[ afbeelding ]
quote:Heb je het geprobeerd dan?Op dinsdag 19 oktober 2010 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik misselijk ben geworden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Als echte huisvrouw bak ik af en toe wel eens een lekkere chocoladecake. Op een bepaald moment kwam ik er achter dat ik het erg geil vind om op een cake te gaan zitten en een paar geile natte scheten te laten. Het gevoel van een pas gebakken cake die vastplakt m'n billetjes gevolgd door een scheet waardoor alles begint te trillen ........ geweldig geil!
Ik noem het een cakefart-fetisj.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:die is wat minderOp woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Yo swa, jeweetz, mijn fetish is 450 euro ouwe! Ik heet Mohammed en ik weet waar je woont!
Maar sinds ik PostalGold zag op tv wist ik wat ik moest doen. Ik heb al het goud van de buurman opgestuurd en er dit nepgoud voor gekocht! Kijk mij bling-bling hebben jeweetz alles voor 450 euro! Da was echt fantastisch ouwe!
quote:DUDE, DIE IS GENIAALOp woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Haaruitval het volgende:
Dag dames en heren,
Mijn naam is Rinus, ben 46 jaar, vrijgezel, en ik hou er van om jouw auto uitlaat te nemen.
Ik zal de auto eerst inspecteren en strelen, hierdoor groeit mijn geslachtsapparaat en laat ik hem zachtjes in uw uitlaat glijden.
Verder houd ik ervan als u de auto start, dat geeft mij een extra boost!
[ afbeelding ]
quote:Je geeft toch niet toevallig les in Kampen?Op donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere keer als ik mijn moeder de was zie ophangen, krijg ik meteen een erectie. De manier waarop ze de wasknijpers openknijpt om vervolgens de lekkere geile vochtige was mee op te hangen .... ooohhhhh![]()
Ik ga dan meteen met m'n privé-collectie wasknijpers spelen ... en zodra m'n moeder bij de laatste onderbroek is aangekomen spuit ik m'n kwakje tegen het raam!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Fat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:33 schreef Haaruitval het volgende:
Dag dames en heren,
Even kort voorstellen, mijn naam is Rita V. en ik werk als verpleegkundige door de weeks.
In het weekend ga ik vaak helemaal los in de plaatselijke discotheek en verkleed ik mij zoals altijd als ''SuperWoman''.
Die grote ''F'' aan de voorkant staat voor ... ach dat weet je zelf ook wel stouterd!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |