Dat gaat te furrrrrrrquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een aantal huisdieren. Maar de geilste is toch wel mijn kat, Baron von Schulthausen. Hij vindt het blijkbaar lekker om, als ik me verkleed heb als vrouw, op m'n kruis te gaan zitten en met z'n zachte achterwerkje me een kleine lapdance te geven. Mijn warme zaad spuit dan tegen zijn behaarde billetjes aan, waarna hij zichzelf (en mij) schoonlikt.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo in het weekend, laat ik me door m'n vriend vastbinden aan de voorkant van onze auto. Het metaal tegen m'n rug, de insecten die uitgesmeerd worden tegen mijn lichaam ... heerlijk!
Onze auto lekt geen olie of zo, maar kutvocht! hihihihihihixdX'dX'DDxxDD'
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Baron von Schulthausen
Hier moest ik kotsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een aantal huisdieren. Maar de geilste is toch wel mijn kat, Baron von Schulthausen. Hij vindt het blijkbaar lekker om, als ik me verkleed heb als vrouw, op m'n kruis te gaan zitten en met z'n zachte achterwerkje me een kleine lapdance te geven. Mijn warme zaad spuit dan tegen zijn behaarde billetjes aan, waarna hij zichzelf (en mij) schoonlikt.
[ link | afbeelding ]
Duitsersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Mein fetisj ist zeer einfach. Ich geile auf gassmaskers und zoeperdildoos. Es ist sehr geil eine gigantischen dildo ab mein arsch zu rammen, zu spritzen in mein gassmasker und die sahne zu inhalieren!
[ link | afbeelding ]
oke, toch leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fetish is het injecteren van Zippo-benzine in mijn teelballen. Vervolgens ga ik met een brandende lucifer in mijn pisbuis keihard aftrekken. Wanneer ik precies op tijd klaarkom transformeerd mijn penis tot een volwaardig vlammenwerper. Het onstane vuur gebruik ik vervolgens om mijn gasstel aan te steken, om weer eens vanouds lekker gemarineerde speklappen te gaan eten.
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fetish is het injecteren van Zippo-benzine in mijn teelballen. Vervolgens ga ik met een brandende lucifer in mijn pisbuis keihard aftrekken. Wanneer ik precies op tijd klaarkom transformeerd mijn penis tot een volwaardig vlammenwerper. Het onstane vuur gebruik ik vervolgens om mijn gasstel aan te steken, om weer eens vanouds lekker gemarineerde speklappen te gaan eten.
dit gaat veul te ver.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo ik ben Bart en ik hou erg veel van tampons. Het liefst gevuld. Ik heb gelukkig een lieve vriendin die elke maand haar vers gevulde tampons aan mij doneert. Ik word zo geil van die afgestoten eitjes van haar. Ik word echt opgewonden van het gevoel dat het afgedankte bloed met sliertjes langs mijn mondje druipt.
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik misselijk ben gewordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo ik ben Bart en ik hou erg veel van tampons. Het liefst gevuld. Ik heb gelukkig een lieve vriendin die elke maand haar vers gevulde tampons aan mij doneert. Ik word zo geil van die afgestoten eitjes van haar. Ik word echt opgewonden van het gevoel dat het afgedankte bloed met sliertjes langs mijn mondje druipt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik misselijk ben geworden
Hoi Ria, ik zou je graag irl willen meeten. Ik heb namelijk een soortgelijke fetisj, ook veestapel-gerelateerd zoals je kunt zien op mijn foto's. Wat is je hyves?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoi, ik ben Ria. Ik ben de vrouw van een rasechte agrariër uit Groningen. We hebben een mooie veestapel, voornamelijk melkkoeien. Tijdens het melken van onze schatjes, raakt mijn overall drijfnat van geilheid .... en dan moet ik mezelf gewoon ook even verwennen zoals je kunt zien.
[ link | afbeelding ]
The fuck.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoi Ria, ik zou je graag irl willen meeten. Ik heb namelijk een soortgelijke fetisj, ook veestapel-gerelateerd zoals je kunt zien op mijn foto's. Wat is je hyves?
xxx Jolanda
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Toch wel?quote:
Kan ik doen, maar ik denk niet dat dat is toegestaan in ONZquote:
Net binnen limiet danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar ik denk niet dat dat is toegestaan in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |