quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hallo!
Mijn naam is SuperwormJim, mijn fetisj is dat ik op adoratietopics lekker fap.
Zodra ik er eentje zie ga ik gemene berichten editten omdat ik daar niet op kan fappen.
Die topics maken mijn dag weer helemaal goed.
Elke dag moet ik er naar kijken
[ afbeelding ]
Dat blokjequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Als ik een vrije dag heb, dan ga ik mijn favoriete hobby uitoefenen. Ik heb een klein dochtertje en zij houdt van paardrijden. Ik ook, maar dan berijd ik het liefst menselijke hengsten. Natuurlijk doe ik het wel op plekken waar andere mensen mij niet zien. Met de peuk in mijn hand. rijden voor het vaderland!
[ afbeelding ]
hahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo mensen. Wij heten Jantien, Truus en Babetje. Wij doen ook vaak triootjes met elkaar. behalve dat we elkaars roze spatlappen heerlijk bevochtigen door middel van lepels, ventileren we onze lepel-fetisj ook graag voor onze familie. Natuurlijk houden we het op deze foto nog beschaafd, maar in de donkere uurtjes gaan we flink los! Dan gaan we elkaar lekker uitlepelen.
[ afbeelding ]
hey!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo. Ik ben Leo. Ik werk als administratief medewerker bij Nationale Nederlanden. Op mijn werk moet ik natuurlijk wel normaal blijven. Maar als ik thuis ben, dan gaan alle remmen los! Ik vind het namelijk erg geil en kinky om vrouwenkleding te dragen. Dan ga ik door het leven als Lea. Als mijn vrouw Tineke thuis komt, dan gaat ze me lekker anaal penetreren met haar naaldhakken.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hallon! Ik ben Ni Lo Pen en mijn fetish is om naakt op een barkruk van mij af te schijten en te pissen, waarna ik "zogenaamd" van mijn barkruk afval om daarna "hulpeloos" in mijn eigen lichaamsafval te gaan stuiptrekken. Hierbij is de sensatie van hulpeloosheid zo geil! Dat ik spontaan begin te squirten en daarmee alle aandacht van de mannen naar mij toe trek.
plaatje gefixt
dude...zo foutquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
mods met grappige topics
Het is net als kanker, je kan er om lachen maar toch doet het zeer
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo mensen. Wij heten Jantien, Truus en Babetje. Wij doen ook vaak triootjes met elkaar. behalve dat we elkaars roze spatlappen heerlijk bevochtigen door middel van lepels, ventileren we onze lepel-fetisj ook graag voor onze familie. Natuurlijk houden we het op deze foto nog beschaafd, maar in de donkere uurtjes gaan we flink los! Dan gaan we elkaar lekker uitlepelen.
[ afbeelding ]
godver, wat heb jij op manquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo in het weekend, laat ik me door m'n vriend vastbinden aan de voorkant van onze auto. Het metaal tegen m'n rug, de insecten die uitgesmeerd worden tegen mijn lichaam ... heerlijk!
Onze auto lekt geen olie of zo, maar kutvocht! hihihihihihixdX'dX'DDxxDD'
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hallon! Ik ben Ni Lo Pen.
plaatje gefixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |