Cool he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Damn.. mensen die nog steeds Imageshack gebruiken...
Eh...nee?quote:
OSX86 FTW!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
Waarom heb je 3 keer de tijd, en 4 keer de datum op je scherm staan?quote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik wil ook stoer doen met mijn Windows Vista Home Basic (![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Zo, nu jullie.
Ik gebruik dan ook geen Imageshack.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Misschien niet als jij het doet.
omdat die witte &zwarte gewoon bij elkaar passen, en die daarboven (met dat rondje) zit altijd bovenop alle schermen zodat ik in mijn webbrowser bijvoorbeeld ook een klok heb. En neen, niet onhandig want als ik met mijn muis eroverheen ga verdwijnt hij bijna zodat ik ook eronder kan lezen. Dat klokje in die balk hoort daar gewoon bij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 keer de tijd, en 4 keer de datum op je scherm staan?
Ja, sinds ik niet meer aan desktop pc's doe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:04 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Heb jij je laptop aangesloten op een tweede scherm?
Wel heel tof !!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Romanus het volgende:
Heeft iemand een link van deze maar dan zonder de icoontjes (1680x1050 a.u.b)?
[ afbeelding ]
Die Start balk past ook echt totaal niet bij de restquote:
als je de startknop indrukt krijg je anders wel een leuk schermquote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Die Start balk past ook echt totaal niet bij de rest
Dat wil ik heul niet zien als ik start in druk.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
als je de startknop indrukt krijg je anders wel een leuk scherm. zoiets
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |