Ik denk het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ergens mis bij het dikgedrukte, P.
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Dank je!
* krakkemiekelangzaam nipt
Dat is heel lang zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
Thanks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hier weer verder over de liefde![]()
@ Rijst; ik ga niet vaak uit in Amsterdam maar die 3 zijn leuk. Bolle Jan als je het klein wilt houden, lekker wil kletsen en niet wil dansen. Jantjes Verjaardag dans je wat meer maar op gezellige muziek en Cooldown Café is gewoon gezellig.
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slagerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je!
Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]
[..]
Dank je!
Nee, die van jou gaan lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
Nee, die van jou gaan lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[quote]Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
SnootyFeetquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager
Ik zit nog steeds bomvol van m'n eten van vanavond, maar hier krijg ik toch wel trek vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je!
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je danquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thanks!
Een goede dansvibe is wel essentieel gezien de mensen met wie ik ga.Maar een beetje lullen is ook altijd goed. Wat versta je onder gezellige muziek?
Blauwschimmelkaas natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Z80; wat snackt men zoal bij whisky?
De lokale super vetrouw je dus welquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager
Of zalmquote:
Jij vind dus alle uitgebrachte muziek interessantquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek.
Tjaaa, dan verschuif de discussie naar smaak en da's weer van een hele andere categorie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes
Ok tof. Ben zelf niet zo bekend in Amsterdam. De Escape klinkt als een goede bestemming voor ons.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je dan![]()
wil je serieus uitgaan dus de hele avond naar clubmuziek luisteren kun je naar Escape gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |