abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87649244
hier weer verder over de liefde O+

@ Rijst; ik ga niet vaak uit in Amsterdam maar die 3 zijn leuk. Bolle Jan als je het klein wilt houden, lekker wil kletsen en niet wil dansen. Jantjes Verjaardag dans je wat meer maar op gezellige muziek en Cooldown Café is gewoon gezellig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87649251
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het ergens mis bij het dikgedrukte, P. :P
Ik denk het niet :) Ook een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87649277
Ik heb geen dure :{w Alleen maar goed betaalbare :P Maar jij mag Macallen hoor!
* PdeHoog pakt een mooi glaasje en schenkt een Macallen in voor Krak.
[/quote]
Dank je!
* krakkemiekelangzaam nipt
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_87649319
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Dank je!
Je hebt de bluezzeritis :o Je quotes gaan ook niet goed :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87649321
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik denk het niet :) Ook een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
Dat is heel lang zo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_87649322
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hier weer verder over de liefde O+

@ Rijst; ik ga niet vaak uit in Amsterdam maar die 3 zijn leuk. Bolle Jan als je het klein wilt houden, lekker wil kletsen en niet wil dansen. Jantjes Verjaardag dans je wat meer maar op gezellige muziek en Cooldown Café is gewoon gezellig.
Thanks!

Een goede dansvibe is wel essentieel gezien de mensen met wie ik ga. ;) Maar een beetje lullen is ook altijd goed. Wat versta je onder gezellige muziek? :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87649339
quote:

[..]

Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager :9
pi_87649345
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dank je!

:D _O-
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:51:19 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87649346
quote:
[quote]
[..]

Dank je!
[/quote]

Nee, die van jou gaan lekker

en die van mij ook _O-
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87649349
oja Z80; wat snackt men zoal bij whisky?
pi_87649375
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[/quote]
Ja. Allemaal de schuld van Krak :Y
pi_87649382
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

[quote]Je hebt de bluezzeritis :o Je quotes gaan ook niet goed :o

en die van mij ook _O-
[/quote]
:')
pi_87649411
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Allemaal de schuld van Krak :Y
[/quote]
:D het is besmettelijk
pi_87649418
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager :9
SnootyFeet :7
pi_87649436
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond :9 ), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes O+
Ik zit nog steeds bomvol van m'n eten van vanavond, maar hier krijg ik toch wel trek van :P
pi_87649446
quote:

[..]

Dank je!
[/quote]
Hmm. Soms heb ik dat ja.
In mijn geval is het enthousiasmeritis. Dan wil ik te snel reageren. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_87649449
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Thanks!

Een goede dansvibe is wel essentieel gezien de mensen met wie ik ga. ;) Maar een beetje lullen is ook altijd goed. Wat versta je onder gezellige muziek? :P
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je dan :)
wil je serieus uitgaan dus de hele avond naar clubmuziek luisteren kun je naar Escape gaan
pi_87649455
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Z80; wat snackt men zoal bij whisky?
Blauwschimmelkaas natuurlijk :{w
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:53:26 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87649495
quote:

[..]

De lokale super vetrouw je dus wel :D , maar de Mc die in de industrie gezien wordt als de strengste toezichthouder op de eigen keten (moet ook wel, ze zijn bijv. nr. 1 consumeur van kip in de wereld) vertrouw je niet?

Zoals ik al zei: projectie van je eigen onderbuikgevoelens op het merk. Als de Mac zegt dat hun rundvlees 100% conserveringsmiddel vrij is, en ze maken het vervolgens niet waar, hebben ze een major PR probleem. Dus dat lijkt me duidelijk.
Confidence through competence
pi_87649496
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:D _O-
Ik vind het bio gehakt van de appie anders hartstikke lekker. Voor gehakte biefstuk heb ik geen geld hoor.. :N Daar eet ik te vaak gehakt voor denk ik ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:53:37 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87649506
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Blauwschimmelkaas natuurlijk :{w
Of zalm :9
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87649519
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek.
Jij vind dus alle uitgebrachte muziek interessant :?
pi_87649523
ik snap niks van jullie gequote :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:54:09 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87649550
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond :9 ), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes O+
Tjaaa, dan verschuif de discussie naar smaak en da's weer van een hele andere categorie. :7 :Y)
Confidence through competence
pi_87649558
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je dan :)
wil je serieus uitgaan dus de hele avond naar clubmuziek luisteren kun je naar Escape gaan
Ok tof. Ben zelf niet zo bekend in Amsterdam. De Escape klinkt als een goede bestemming voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')