Ik denk het nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ergens mis bij het dikgedrukte, P.
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef krakkemieke het volgende:
Dank je!
* krakkemiekelangzaam nipt
Dat is heel lang zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
Thanks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
hier weer verder over de liefde![]()
@ Rijst; ik ga niet vaak uit in Amsterdam maar die 3 zijn leuk. Bolle Jan als je het klein wilt houden, lekker wil kletsen en niet wil dansen. Jantjes Verjaardag dans je wat meer maar op gezellige muziek en Cooldown Café is gewoon gezellig.
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slagerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk het nietOok een supermarkt moet kunnen achterhalen waar vlees vandaan komt in een productieketen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je!
Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]
[..]
Dank je!
Nee, die van jou gaan lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
Nee, die van jou gaan lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[quote]Je hebt de bluezzeritisJe quotes gaan ook niet goed
SnootyFeetquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager
Ik zit nog steeds bomvol van m'n eten van vanavond, maar hier krijg ik toch wel trek vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes
Je hebt de bluezzeritisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je!
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je danquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thanks!
Een goede dansvibe is wel essentieel gezien de mensen met wie ik ga.Maar een beetje lullen is ook altijd goed. Wat versta je onder gezellige muziek?
Blauwschimmelkaas natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Z80; wat snackt men zoal bij whisky?
De lokale super vetrouw je dus welquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig zo snooty dat ik eigenlijk gehakt ook al vies vind. Gehakte biefstuk, liefst van de slager
Of zalmquote:
Jij vind dus alle uitgebrachte muziek interessantquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek.
Tjaaa, dan verschuif de discussie naar smaak en da's weer van een hele andere categorie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is voor mij persoonlijk vooral een kwestie van smaak; zelfgebakken pizza is echt de ultieme culinaire bevrediging (ook om te maken, trouwens). En daarnaast kies ik dan ook nog eens zelf voor 'zo gezond en kwalitatief mogelijk', zeg maar: bloem met kiemen, supersmakelijke, langgesudderde saus (supergezond), dun beleg, een beetje kaas maar van heel goede kwaliteit, etc. Ik vind van die in kaas verdronken vette pizza's lang niet zo lekker als mijn eigen kunstwerkjes
Ok tof. Ben zelf niet zo bekend in Amsterdam. De Escape klinkt als een goede bestemming voor ons.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
commerciele engelstalige- en nederlandstalige muziek. ook een beetje fout dus maar lekker losgaan kun je dan![]()
wil je serieus uitgaan dus de hele avond naar clubmuziek luisteren kun je naar Escape gaan
Ja. Allemaal de schuld van Krakquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De lokale super vetrouw je dus wel, maar de Mc die in de industrie gezien wordt als de strengste toezichthouder op de eigen keten (moet ook wel, ze zijn bijv. nr. 1 consumeur van kip in de wereld) vertrouw je niet?
My god, Steer! Lees nou gvd eens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De lokale super vetrouw je dus wel, maar de Mc die in de industrie gezien wordt als de strengste toezichthouder op de eigen keten (moet ook wel, ze zijn bijv. nr. 1 consumeur van kip in de wereld) vertrouw je niet?
Zoals ik al zei: projectie van je eigen onderbuikgevoelens op het merk. Als de Mac zegt dat hun rundvlees 100% conserveringsmiddel vrij is, en ze maken het vervolgens niet waar, hebben ze een major PR probleem. Dus dat lijkt me duidelijk.
Het heeft altijd zo'n lichte geur van bederfquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het bio gehakt van de appie anders hartstikke lekker. Voor gehakte biefstuk heb ik geen geld hoor..Daar eet ik te vaak gehakt voor denk ik
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tjaaa, dan verschuif de discussie naar smaak en da's weer van een hele andere categorie.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Aaaah! Daar gaat mijn door Fok opgebouwde zelfvertrouwen!
oh bah. zowel whisky als schimmelkaas... ril... geef mij maar thee met een koekjequote:
Eh.. er is een verschil tussen commercieel en uitgebracht, Peequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij vind dus alle uitgebrachte muziek interessant
De bio-versie niet hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft altijd zo'n lichte geur van bederfNet als varkensvlees
Misschien moet je eens een thee met een Quarterpounder proberenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah. zowel whisky als schimmelkaas... ril... geef mij maar thee met een koekje
Heb ik een half topic geleden al voorgesteld, maar ze luisteren nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef Aure het volgende:
Kunnen we niet ergens anders over praten dan over de Mac?
eh... waar staat dat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij vind dus alle uitgebrachte muziek interessant
Nee, dit zijn mijn persoonlijke afwegingen. En ik weet heus wel dat het dan niet mega-gezond is, maar gezond genoeg en razend lekker. Dat is voor mij goed genoeg danquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tjaaa, dan verschuif de discussie naar smaak en da's weer van een hele andere categorie.![]()
Don't get me started. Definieer commercieel?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eh.. er is een verschil tussen commercieel en uitgebracht, Pee
Niet commerciele muziek![]()
Alle muziek die wordt uitgebracht en waar je voor moet betalen is commercieelquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
12 november weer zo'n heerlijk feestje
oja want ik eet McDonalds als tussendoortjequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een thee met een Quarterpounder proberen![]()
Ja! Ze willen nl. voorzien in hun levensonderhoud dus zijn ze commercieel bezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
Don't get me started. Definieer commercieel?
is een retegoede band die toevallig bij een groot publiek doorbreekt commercieel?
Das mijn verjaaaardagquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
12 november weer zo'n heerlijk feestje
Wat uitgebracht wordt is in de regel bedoeld om te verkopen, dus in principe als commercieel te beschouwen.quote:
Ja, maar niet voor alle muziek hoef je te betalen, of alleen de productie/drukkosten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alle muziek die wordt uitgebracht en waar je voor moet betalen is commercieelZe willen er allemaal geld mee verdienen
![]()
Sorry...beetje vergezocht, maar wel vermakelijk
'razend' hihi, leuk woordquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dit zijn mijn persoonlijke afwegingen. En ik weet heus wel dat het dan niet mega-gezond is, maar gezond genoeg en razend lekker. Dat is voor mij goed genoeg dan
Er zit geen ander vlees in gehakt dan in gehakte biefstuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog mee naar Las Palmas? Als je een kaartje gaat halen moet je dr een kopen voor de voorstelling van 11.00 uurquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb ik een half topic geleden al voorgesteld, maar ze luisteren niet![]()
Je legt hier toch een aardige link hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja want ik eet McDonalds als tussendoortje
(wat ik overigens ook nergens heb gezegd)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
i.p.v. een koekje kun je ook een zak wortels eten.
je eet vaker groente zoals andijviestamp, McDonalds eet je voor het lekkere.
anders eet je ook nooit meer koek, snoep. chips of nootjes
Dus je vindt alleen muziek die je tegen productiekosten kunt krijgen goed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor alle muziek hoef je te betalen, of alleen de productie/drukkosten.En dan kan het toch uitgebracht zijn.
Mag ik ook nog mee?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog mee naar Las Palmas? Als je een kaartje gaat halen moet je dr een kopen voor de voorstelling van 11.00 uur
Ik vond haar altijd al een typische Death Metal fanquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat uitgebracht wordt is in de regel bedoeld om te verkopen, dus in principe als commercieel te beschouwen.
jouw feestje bedoelt ie dusquote:
Ajoooo!! Sorry!! maar dan kan ik niet op jouw verjaardag komenquote:
*shrug*quote:
wil je hier nu een discussie over beginnen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Don't get me started. Definieer commercieel?
is een retegoede band die toevallig bij een groot publiek doorbreekt commercieel?
Ja, het ligt er wel dik bovenop iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al een typische Death Metal fan.
Yepquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je hier nu een discussie over beginnen?
Owja! Graag! Lijkt me tof. Zal morgen eens kijken voor zo'n kaartje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog mee naar Las Palmas? Als je een kaartje gaat halen moet je dr een kopen voor de voorstelling van 11.00 uur
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al een typische Death Metal fan.
zo als jij t opvat bedoelde ik het niet. CF begon over dat andijviestamp lekker is en gezonder. ik bedoel ermee te zeggen dat gezonde dingen zoals groenten, fruit etc. idd lekker zijn maar dat je ook wel eens iets ongezonds kan eten zonder na te denken wat gezonder is en ook lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je legt hier toch een aardige link hoor
[..]
Alleen terug lezen als discussies over hamburgers en MacDonalds je interesserenquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef golfer het volgende:
Den Uyl-serie was weer erg goed en in de tussentijd hebben jullie gewoon een heel topic volgeluld.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad: Wat Aure zegt. Aanstaande zondag gaan Aure en ik, met wie er mee wil, naar de Bodies Expositie in Rotterdam, Las Palmas. We staan om 11 uur bij de ingang. Als je mee wilt, mag je zelf je kaartje kopen
Goh, je koopt dood vlees in een afgesloten verpakking. Ja, dat ruikt naar vlees. Geloof me, dat ruikt nog niet eens een beetje naar bederf. Zo ruikt vlees gewoon.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft altijd zo'n lichte geur van bederfNet als varkensvlees
Nope - het vet is juist hetgene wat het zo bederfelijk maakt. Maar goed, ik ben ook een hyper-pieperd hierin hoor, ik vind het al snel viesquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er zit geen ander vlees in gehakt dan in gehakte biefstuk.
Gehakte biefstuk heeft minder vet dan gehakt.
Maar het vlees is net zo gecontroleerd als biefstuk.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jouw feestje bedoelt ie dusvertel, wat gaat er allemaal voor niet commercieels gebeuren op jouw feestje
Mijn feestje is pas laterquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ajoooo!! Sorry!! maar dan kan ik niet op jouw verjaardag komen![]()
Heel de dag bedrijvendag en 's avondsfeest
![]()
Of je gaat mee, dan vieren we het daar
A.s. zondag = 24e toch? Ik ga meequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Inderdaad: Wat Aure zegt. Aanstaande zondag gaan Aure en ik, met wie er mee wil, naar de Bodies Expositie in Rotterdam, Las Palmas. We staan om 11 uur bij de ingang. Als je mee wilt, mag je zelf je kaartje kopen
dan al? oh ben wel dat weekend vrij. wil ook wel mee als ik meemagquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
11 uur issie precies open voor de volgende groep zag ik net, dus beter staan we er 10 minuutjes eerderquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar je hebt geen smetvreesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nope - het vet is juist hetgene wat het zo bederfelijk maakt. Maar goed, ik ben ook een hyper-pieperd hierin hoor, ik vind het al snel vies
http://www.lp2.nl/quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A.s. zondag = 24e toch? Ik ga meeIk zet hem ff in de agenda. Iemand een linkje naar de kaartjesverkoopsite?
Gutquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh, je koopt dood vlees in een afgesloten verpakking. Ja, dat ruikt naar vlees. Geloof me, dat ruikt nog niet eens een beetje naar bederf. Zo ruikt vlees gewoon.
Wat zij dus zegtquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
11 uur issie precies open voor de volgende groep zag ik net, dus beter staan we er 10 minuutjes eerder
Ik kan dan eigenlijk alleen de 29ste....quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
maar hoe zit het dan met Walibi?
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
En varkensvlees heeft vaak echt zo'n zure, ranzige lucht
das vrijdag he? kan ik ff checken. heb een boeking op de 30e staanquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan dan eigenlijk alleen de 29ste....
Mensen, hou nou es op met dat vragen of je mee magquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan al? oh ben wel dat weekend vrij. wil ook wel mee als ik meemag
Dat vind ik nou ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
GutMaar daarom koop ik liever een mooie rosbief die de slager zo voor me afsnijdt. Die ruikt niet goor als je 'm aanbraadt.
Nee. Dus die moeite bespaar ik mijzelf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Alleen terug lezen als discussies over hamburgers en MacDonalds je interesseren
Eendquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hier wordt vlees smakelijk gegeten met uitzonderig van levervlees en eend. Aan eend kleeft een chloorlucht.
Goh. Dus gedroogde worsten als metworst en salami zouden sneller bederven omdat er vet in zit? Sneller dan gedroogde ham?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nope - het vet is juist hetgene wat het zo bederfelijk maakt. Maar goed, ik ben ook een hyper-pieperd hierin hoor, ik vind het al snel vies
Eend met velletje is wel lekker. Puur eendfilet vind ik niet zo.quote:
Echt waar? Chloor?? In wat voor water drijven die beesten tegenwoordig, lokale zwembaden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hier wordt vlees smakelijk gegeten met uitzonderig van levervlees en eend. Aan eend kleeft een chloorlucht.
maar dan wel met een lekkere dunne bodemquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef LieLie het volgende:
Ik heb liever zelfgemaakte pizza dan een hamburger van de Mac![]()
(En die pizza is best wel gezond)
Dat is gewoon puur je reflectie op het merk Eendquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eend met velletje is wel lekker. Puur eendfilet vind ik niet zo.
Uiteraard!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar dan wel met een lekkere dunne bodem![]()
Bedoelt CF niet de ranzigheid (oxidatie) van het vet? En heb jij het over bacteriële groei?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh. Dus gedroogde worsten als metworst en salami zouden sneller bederven omdat er vet in zit? Sneller dan gedroogde ham?
Vet of mager maakt niks uit qua bederven.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is gewoon puur je reflectie op het merk Eend
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is gewoon puur je reflectie op het merk Eend
aah tooeeeee, mag ik mee?? toe nouuuu?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Mensen, hou nou es op met dat vragen of je mee magIedereen mag mee!
Mind you, ik vind ook aan komkommer een chloorsmaak hangen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Chloor?? In wat voor water drijven die beesten tegenwoordig, lokale zwembaden?
hihi, ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vond die koopmanspizza er heel vies uitzien
Vandaar dat je graag naar McD gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mind you, ik vind ook aan komkommer een chloorsmaak hangen.Ergens hebben een paar zenuwbanen contact met elkaar gelegd waar dat niet zou moeten, geloof ik.
varkensvleesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensVeel varkensvlees vind ik niet lekker. Weeë smaak zit er aan
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mind you, ik vind ook aan komkommer een chloorsmaak hangen.Ergens hebben een paar zenuwbanen contact met elkaar gelegd waar dat niet zou moeten, geloof ik.
Stom is dat inderdaad. Ik heb zo'n kortsluiting met muziek. Ik kan echt naar keiharde metal luisteren en dan vinden dat het zo mooi warm klinktquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik ben benieuwd! Ook hoe zo'n ding werkt en of ik dan nog mooie ronde bodems kan krijgen.. kan ze nu mooi uit'rollen' zonder deegroller op een bakpapiertje, maar lijkt me met een bestron toch anders...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
hihi, ik ookIk ben nu al blij met de pizza-oven die we gaan kopen. Dan kan de bodem nog dunner!
Dat zou zomaar kunnen, ik vertel het bijna niemand maar ik zie geuren altijd in vormen. (rond, wollig, hoekig, etc.)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van synesthesie!
Ah, INFJ gebrekje dus.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stom is dat inderdaad. Ik heb zo'n kortsluiting met muziek. Ik kan echt naar keiharde metal luisteren en dan vinden dat het zo mooi warm klinkt
Ja, da's wel duidelijk dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zou zomaar kunnen, ik vertel het bijna niemand maar ik zie geuren altijd in vormen. (rond, wollig, hoekig, etc.)
Ow ze stonden na 2 seconden al voor de deurquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
ff de buren pesten en door de kamer springen, brb
![]()
![]()
Vastquote:
Moet je Sun eens over eten horenquote:
Dat het zo rood of rond smaakt?quote:
Ja, als je de rosbief koopt en meteen braadt, ruik je dat niet. Omdat het niet voorverpakt is. Maar als je die rosbief 1 dag in een dichte plastic zak bewaart, ruik je het nog erger omdat het vlees dan verstikt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
GutMaar daarom koop ik liever een mooie rosbief die de slager zo voor me afsnijdt. Die ruikt niet goor als je 'm aanbraadt.
hahaha vind je het gekquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow ze stonden na 2 seconden al voor de deur![]()
![]()
![]()
Solly
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
VastIk heb dat ook met bepaalde muziek. En ik zie weer dingen voor me bij tijdsaanduidingen en zo.
Wij kopen geen Bestron, maar een iets duurdere. Maar daarvan lees je niet dat bij iedereen de thermostaat kapot is en heb hem al getest bij m'n oudersquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben benieuwd! Ook hoe zo'n ding werkt en of ik dan nog mooie ronde bodems kan krijgen.. kan ze nu mooi uit'rollen' zonder deegroller op een bakpapiertje, maar lijkt me met een bestron toch anders...de oven is wel rond natuurlijk
maar ze er goed inkrijgen lijkt me anders?
![]()
Je zal eens niet trek hebben in avocadoquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
jemig, ik ga even op de bank zitten en 't topic is vol!
maar nu heb ik echt trek in een zelfgemaakte hamburgermet avocadoprut
Warm en rustgevend. Ik ken hetquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stom is dat inderdaad. Ik heb zo'n kortsluiting met muziek. Ik kan echt naar keiharde metal luisteren en dan vinden dat het zo mooi warm klinkt
stinken? huh? ik ruik nooit wat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Bijgelezen
oh en varkensvlees stinkt idd. ik eet alleen spek/ pancetta en heel soms iets anders van varken maar dat is t wel. Er zit een rare smaak vind ik.
en niets mis met scharrelgehakt van de appie idd, ruikt prima.
nja, ik zie tijden, dagen, maanden en jaren in beelden voor me. Lastig uit te leggen. En heb er kleuren en gevoel bij. Net als bij cijfers en letters. Ik kan cijfers bijvoorbeeld sympathiek vinden, of juist niet. Om maar wat te noemenquote:
Niet echt, ik had m'n stereo nogal ver open geschroefd en de bas bij dat nummer is fenomenaal.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha vind je het gek\
btw heb je beat beluisterd. het is niet mijn smaak maar denk dat velen het wel kunnen waarderen. ik ben meer van de verschillende melodieën die samensmelten in één dancenreen dancenr wat een verhaal kan vertellen... tis niet wat mensen willen maar ik vind het prachtig!
![]()
komt denk door mijn orkest-achtergrond
8 is sympathiek maar 4 is evil?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, ik zie tijden, dagen, maanden en jaren in beelden voor me. Lastig uit te leggen. En heb er kleuren en gevoel bij. Net als bij cijfers en letters. Ik kan cijfers bijvoorbeeld sympathiek vinden, of juist niet. Om maar wat te noemen![]()
wat voor een ga je er kopen? Bedoelde niet zozeer het merk Bestron, maar 'zo'n bestron oven', zo'n rond ding dus zeg maarquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij kopen geen Bestron, maar een iets duurdere. Maar daarvan lees je niet dat bij iedereen de thermostaat kapot is en heb hem al getest bij m'n ouders
Verder: je kunt gewoon je bodem uitrollen zoals je gewend bent. Dan leg je de bodem op twee halfronde plankjes die je er bij krijgt en beleg je hem. Daarna open je de oven, dan is dus de hele steen vrij en trek je de plankjes opzij waardoor je de pizza op de steen legt. Deksel dicht, 4 minuten wachten en smullen
truequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zal eens niet trek hebben in avocado
Ik heb die kookblog bekeken, en inderdaad.. avocado all the wayquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zal eens niet trek hebben in avocado
nee, 5 is sacherijnig.. en 3 is ook niet sympathiek. Heb een sterke voorkeur voor even getallen, maar 7 vind ik wel weer ok.quote:
dat was eigenlijk meer toevalquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb die kookblog bekeken, en inderdaad.. avocado all the way
Kaartje binnenquote:
Nee valt wel mee, alleen de hele levendige ziektebeelden die ze krijgt bij dingen die ze niet lust zijn wel opvallend.quote:
Hehe mij zou je niet horen klagen. Avocado is goed te eten. Zal eens een receptje van je jatten volgende week.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was eigenlijk meer toevalik maak ook genoeg andere dingen, maar sommige foto's waren echt bagger
en die van de avocadodingen meestal toevallig goed gelukt
Ja tof hequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet je die printen? Heb geen printerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, alleen de hele levendige ziektebeelden die ze krijgt bij dingen die ze niet lust zijn wel opvallend.
mag ik m ook horen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet echt, ik had m'n stereo nogal ver open geschroefd en de bas bij dat nummer is fenomenaal.![]()
Thanks, het was meer een probeersel dat nummer. Probeer nu met een maat wat meer.. aparte muziek te maken
Kan ik ergens iets van jou horen, want je maakt me benieuwd. Klinkt als iets Autechre () achtigs.
wat voor software gebruik je? ik heb Cubase 5quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet echt, ik had m'n stereo nogal ver open geschroefd en de bas bij dat nummer is fenomenaal.![]()
Thanks, het was meer een probeersel dat nummer. Probeer nu met een maat wat meer.. aparte muziek te maken
Kan ik ergens iets van jou horen, want je maakt me benieuwd. Klinkt als iets Autechre () achtigs.
quote:
Ik reken door cijfers over elkaar te laten struikelen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, 5 is sacherijnig.. en 3 is ook niet sympathiek. Heb een sterke voorkeur voor even getallen, maar 7 vind ik wel weer ok.
tof!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe mij zou je niet horen klagen. Avocado is goed te eten. Zal eens een receptje van je jatten volgende week.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik reken door cijfers over elkaar te laten struikelen.
7 + 4 dan zie ik een 4 over een 7 heen struikelen, daarbij 3 verliezen / afbreken en een 1 overhouden. Dus het antwoord is 11.
Als je dat van mij bedoelt, hier staat het een en ander:quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
7 + 4 dan zie ik een 4 over een 7 heen struikelen, daarbij 3 verliezen / afbreken en een 1 overhouden. Dus het antwoord is 11.
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je die printen? Heb geen printer
Jah hier zit er morgen nog 1 te blokken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tof!!
ik ga maar 's op bed. Morgen nog 1 college en daarna druk aan de studie voor de tentamens en aan de slag voor essays!
Mooie dromen over verse hamburgers/fastfoodburgers*
*doorhalen wat niet van toepassing is!
maffe manier van rekenenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok top! Ik bestel 'm morgen ff, je hoort 't wel als het nodig is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaJe kan hem ook op laten sturen. Maar als je hem wilt printen, mag je hem ook doorsturen. Print ik hem ff voor je
Er is een heel interessant topic over synesthesie en getallen en rekenen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, 5 is sacherijnig.. en 3 is ook niet sympathiek. Heb een sterke voorkeur voor even getallen, maar 7 vind ik wel weer ok.
Over warme metal gesproken, trouwens:quote:
ohja.. kleuren, die werken ook wel mee in mijn beeld ja. maar ik denk meer in emoties dan in kleuren verder. Heb bij kleuren dus ook een emotie die er heel sterk aan vast hangt, en dat zijn anderen dan de 'kleurenleer' je wil doen gelovenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is een heel interessant topic over synesthesie en getallen en rekenen...
Bv dat getallen kleuren hebben voor sommige mensen.
Meisjes plagen..quote:
Mijn lievelingskleur is groenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ohja.. kleuren, die werken ook wel mee in mijn beeld ja. maar ik denk meer in emoties dan in kleuren verder. Heb bij kleuren dus ook een emotie die er heel sterk aan vast hangt, en dat zijn anderen dan de 'kleurenleer' je wil doen geloven
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn lievelingskleur is groenen de jouwe?
En volgens de kleurenleer ben ik dan een natuurliefhebbermaar 'k dacht het niet he
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijne ook!!! En ik ben óók een natuurliefhebber, maar zie daar geen directe relatie in
Slaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
Natuur op je bord Steer. Dode koeien zijn ook natuur.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef LieLie het volgende:
Sun, kleuren bij dagen heb ik ook, maar dat komt door de tv-gids vroeger
Weet ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijne ook!!! En ik ben óók een natuurliefhebber, maar zie daar geen directe relatie in
waarin uit het zich bij jou trouwens, die voorkeur voor groen?
Voor iemand die alles dood analyseert is dit wel een heel karig antwoordquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik nietAltijd groen al mooi gevonden.
Hahahaha spiraal dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, in dat topic kwamen ook aparte vormen van rekenen voorbij. Jij zegt struikelen, andere mensen staan bij het rekenen in een spiraal en 'zien' zo de uitkomsten van sommen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hahahaha spiraal dat kan toch helemaal niet
.Grappig en subtiel...tot de intro is afgelopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Over warme metal gesproken, trouwens:
Lange intro
dat heb ik dus ook.. ik heb nauwelijks groene kleding of groene dingen in huis, maar het is wel de eerste kleur die in me op komt als iemand vraagt wat mijn lievelingskleur is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik nietAltijd groen al mooi gevonden.
Ik zat al even te graven in m'n jeugd maar ik weet het echt nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor iemand die alles dood analyseert is dit wel een heel karig antwoord
Hmmm, Steer wil vanavond met iedereen trouwen.........quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor iemand die alles dood analyseert is dit wel een heel karig antwoord
Same here. Heb nul groenen dingen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.. ik heb nauwelijks groene kleding of groene dingen in huis, maar het is wel de eerste kleur die in me op komt als iemand vraagt wat mijn lievelingskleur is.
Met jou wil ik alleen hard batsen krak!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmmm, Steer wil vanavond met iedereen trouwen.........
Stroopwafel Steer?
Precies! Appels en Peren zijn de standaard. Stelletje reken alto'squote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same here. Heb nul groenen dingen.
Hoewel, twee groene flesjes parfum (Bulgari Thé Vert en Thierry Mugler Cologne). Twee geuren die ik zowat het minst vaak opdoe.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh. Vroeger altijd donkergroen, maar ik denk dat ik nu voor lichtgroen ga.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weird!!
Ik kan ook echt nooit uitleggen waarom het mijn lievelingskleur is..
Welke groentint heeft jou voorkeur trouwens?
Als ik van iemand in dit topic had verwacht dat ie het tof had gevonden, was jij hetquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
.Grappig en subtiel...tot de intro is afgelopenIk vind een hoop leuk, maar hier haak ik dus af
Was sarcastisch naar mezelf bedoeld Krakquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
De tijd is ook een spiraal. Elk jaar ben je jarig maar met elke verjaardag ben je een jaar hoger op de spiraal van de tijd.
Ik geloof dus niet dat tijd lineair is.
En voor de mensen die zo rekenen werkt het.
Tijd is een lineaire kalender hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
De tijd is ook een spiraal. Elk jaar ben je jarig maar met elke verjaardag ben je een jaar hoger op de spiraal van de tijd.
Ik geloof dus niet dat tijd lineair is.
En voor de mensen die zo rekenen werkt het.
Mosgroen vind ik het mooist, maar heldergroen kan ook heel mooi zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euh. Vroeger altijd donkergroen, maar ik denk dat ik nu voor lichtgroen ga.En jij?
Ik zet het maar niet aan anders denkt Anma dat de Kever spontaan aan het overlijden isquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik van iemand in dit topic had verwacht dat ie het tof had gevonden, was jij het![]()
Iron Maiden, ook tof!
Oh bah sun, mosgroen is vieesssssquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mosgroen vind ik het mooist, maar heldergroen kan ook heel mooi zijn![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zet het maar niet aan anders denkt Anma dat de Kever spontaan aan het overlijden is.
niettes!! is ook gewoon donkergroen hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh bah sun, mosgroen is vieesssss
Nee, joh.quote:
De kalender is lineair.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tijd is een lineaire kalender hoorMet vakken en zones..
![]()
Nietesquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De kalender is lineair.
De tijd is een spiraal. Elk jaar is een cirkel, met de seizoenen. Met nieuwjaar heb je een rondje op de wenteltrap gemaakt.
Ik hou ook heel erg veel van blauwquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, joh.
Dít is de ultieme lievelingskleur.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou ook heel erg veel van blauwmet groen
Heb je zoveel kaas gegeten Steer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met jou wil ik alleen hard batsen krak!
Ja, blauw met groenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou ook heel erg veel van blauwmet groen
Zijn wel leuke programma's op de radio Stand.nl enzoquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik luister het morgen wel even om een mening te geven.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik van iemand in dit topic had verwacht dat ie het tof had gevonden, was jij het![]()
Dat is haar associatie bij het merk Keverquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zet het maar niet aan anders denkt Anma dat de Kever spontaan aan het overlijden is.
Als de aarde nu heeeeel snel rond de zon zou gaan met een rood-blauwe cape, nou dan heeft het alles met tijd te maken want dan ga je terug in de tijd. Zo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
Met nieuwjaar heeft de Aarde een rondje gemaakt en seizoenen heeft met de afstand tot de zon te maken. Zie daar echt geen tijd in ofzo.
precies. dat noemde ik vroeger altijd 'vieze kleur groen'.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh bah sun, mosgroen is vieesssss
Teveel Superman gekeken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de aarde nu heeeeel snel rond de zon zou gaan met een rood-blauwe cape, nou dan heeft het alles met tijd te maken want dan ga je terug in de tijd. Zo.
Eh, ja dat dacht ik. Weet ook niet waaromquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij dacht serieus dat ik dit wel tof zou vinden?
Ik heb een bloedje hekel aan grunts
Behalve Mikael Åkerfeldt op Human Equation. Dat is subtiel en past uitstekend in de plaat.
Nietes!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietesdan ga je door op de rechte lijn joh!
![]()
Kan er geen spiraal in zien iig![]()
![]()
Ohja, slapen!
kaas helpt alleen bij vrouwenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je zoveel kaas gegeten Steer?
Maar we kunnen nog wel samen naar de Macquote:
nee, ik wil een man die voor mij gaat. geen 8e J.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar we kunnen nog wel samen naar de MacSunnie komt daar toch niet, dus die kan ons daar niet betrappen, gna gna
Opeth zijn Goden en Mikael is eenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eh, ja dat dacht ik. Weet ook niet waarom
Goed album, Human Equatoin.Heb 'm gesigneerd door Arjen
![]()
Maar in Opeth is Mikeal nog beter![]()
quote:
Thanks!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef Aure het volgende:
Rijst! Je maakt muziek in een tof genre, maar je nummers zijn het nog niet helemaal voor mij ofzo. Het komt soms wel in de richting van wat ik leuk vindMaar ik vind het sowieso tof dat je dit kan! Ik kan t je niet nadoen
Oh dan is hij me helemaal zat en moet ik maar niks meer zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaas helpt alleen bij vrouwen
heb je mijne nou al beluisterd? of bekom je nog van de schrikquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thanks!Ja je hebt ook gelijk, het zijn allemaal maar wat opzetjes en probeersels, ze zijn het voor mij ook nog lang niet helemaal.
![]()
Binnenkort ga ik met een maat eens een nummer helemaal uitwerken en dan laat ik die wel horen als je wilt.
je wil hem toch niet voor de seks? hij doet het ook met Sunquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh dan is hij me helemaal zat en moet ik maar niks meer zeggen.
Ja! Hulde! Goed zo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee, ik wil een man die voor mij gaat. geen 8e J.
Never mindquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eh, ja dat dacht ik. Weet ook niet waarom
Ik ookquote:Goed album, Human Equatoin.Heb 'm gesigneerd door Arjen
![]()
Ik ken alleen Damnation. De rest van Opeths discografie kon me toendertijd niet genoeg boeien om er meer van te kopen.quote:Maar in Opeth is Mikeal nog beter
Heb 'm gemist denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je mijne nou al beluisterd? of bekom je nog van de schrik
Nee, ik bedoel alleen hier op de SC.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je wil hem toch niet voor de seks? hij doet het ook met Sun
Ja lijkt me leuk! Denk dat het echt iets tofs kan worden hoor als je het gaat uitwerkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Thanks!Ja je hebt ook gelijk, het zijn allemaal maar wat opzetjes en probeersels, ze zijn het voor mij ook nog lang niet helemaal.
![]()
Binnenkort ga ik met een maat eens een nummer helemaal uitwerken en dan laat ik die wel horen als je wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
ik heb nog wel contact met em he. maar gewoon oppervlakkig/vriendschappelijk. ga niet meer vragen of hij wil afsprekenquote:
Seks???? Waar!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je wil hem toch niet voor de seks? hij doet het ook met Sun
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Weekendje was superleuk! En raad eens raad eens raad eens er is iets heeeel leuks gebeurd!UbercoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hoi!
Weekendje was superleuk! En raad eens raad eens raad eens er is iets heeeel leuks gebeurd!Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook fijn dat je weekend leuk was!Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ah...weten we gelijk waar jouw gedachtes zittenquote:
Hoi!
Weekendje was superleuk! En raad eens raad eens raad eens er is iets heeeel leuks gebeurd!whaaaaaaaaaa wat gaaaf!! wat leuk Tezz!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Verstandig, je vergeet 'm vanzelf!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nog wel contact met em he. maar gewoon oppervlakkig/vriendschappelijk. ga niet meer vragen of hij wil afsprekenook al neig ik daar naartoe. ik moet volhouden!
ooh zoo, mooiquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen hier op de SC.
Hoop het ookquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk! Denk dat het echt iets tofs kan worden hoor als je het gaat uitwerken
Het is geen merk en ook geen officiele type aanduidingquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is haar associatie bij het merk Kever
in vorig topic, maar hier nogmaalsquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Verstandig, je vergeet 'm vanzelf!
Help me, ik kan je liedje niet terugvinden.
Het is een drieletterwoord. Je bent zo leuk, je vind zeker een leukere!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nog wel contact met em he. maar gewoon oppervlakkig/vriendschappelijk. ga niet meer vragen of hij wil afsprekenook al neig ik daar naartoe. ik moet volhouden!
Tof! Jammer dat je nooit Ayreon in z'n geheel live zal zien optredenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Never mindHet begin vond ik wel erg tof klinken. Subtiel, donker, female vocals
[..]
Ik ookIk heb Arjen zelfs wel eens zien spelen
Volgens mij voor de intro van 01011001. Met twee zangeressen in een instore optreden bij Velvet Delft. Tof
[..]
Ik ken alleen Damnation. De rest van Opeths discografie kon me toendertijd niet genoeg boeien om er meer van te kopen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is geen merk en ook geen officiele type aanduiding.
Trusten!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh zoo, mooihehe
kut ik moet slapen
mag ik een klinker kopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een drieletterwoord. Je bent zo leuk, je vind zeker een leukere!
Daar dus!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...weten we gelijk waar jouw gedachtes zitten
Hmm....een goeie reden om me er niet in te verdiepenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tof! Jammer dat je nooit Ayreon in z'n geheel live zal zien optreden![]()
[quote]
Ja. Da's idd jammer. Maar ik begreep dat Arjen Lucassen een schijthekel heeft aan optreden![]()
[quote]
Damnation is vet, maar wel heeeel anders dan de rest. De rest is ... tjsah, meer grunts
Kat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is een drieletterwoord. Je bent zo leuk, je vind zeker een leukere!
I like your thoughtsquote:
Ctrl + 0 of Ctrl + =quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ineens deed mn toetsenbord gek en nu is mn beeld kleiner (letters enzo). hoe krijg ik het weer groter?
LOL!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik een klinker kopen?![]()
dankje Krak, zal ik proberen te onthouden
Vet vet vet!quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in vorig topic, maar hier nogmaals
http://www.myspace.com/futurefairytale 1e nr (the melody)
CTRL+scrollen met muisquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ineens deed mn toetsenbord gek en nu is mn beeld kleiner (letters enzo). hoe krijg ik het weer groter?
Ja maar mijn man slaapt al. Heeft een kater. Nu kan ik hem er op zich altijd wel voor wakker maken maar hij moet er morgen om vijf uur uit dus ach.... ik spaar de energie wel op hahaquote:
Deliverancequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef Anthraxx het volgende:
Blackwater Park, Deliverance en Watershed zijn mijn favoriet
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar mijn man slaapt al. Heeft een kater. Nu kan ik hem er op zich altijd wel voor wakker maken maar hij moet er morgen om vijf uur uit dus ach.... ik spaar de energie wel op haha
Hoi!
Weekendje was superleuk! En raad eens raad eens raad eens er is iets heeeel leuks gebeurd!Wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je zorgt goed voor hem!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar mijn man slaapt al. Heeft een kater. Nu kan ik hem er op zich altijd wel voor wakker maken maar hij moet er morgen om vijf uur uit dus ach.... ik spaar de energie wel op haha
thanks!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vet vet vet!
Ja cool gedaanZou er zelf misschien iets minder zang in gedaan hebben, maar dat is maar een detail. Dat gabber-achtige stukje is wel tof
Nee je hebt gewonnen, het was een strikvraag.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een A? ik dacht een U? of hang ik nu al
mannen die beetje aangeschoten zijn zijn toch geiler? (ik weet t niet hoorquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nouja, dat bom bom bom stukje danquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee je hebt gewonnen, het was een strikvraag.
Ja leuk he! En de verse vader was natuurlijk niet op het feest (maar bij zijn vrouw in het zhuis) maar toen hij gisteravond belde om aan zijn eigen vader (het feestvarken) te vragen of het feestje leuk was wilde ie verder niemand spreken behalve mij!quote:
thanks! bom bom bomquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nouja, dat bom bom bom stukje danweet niet hoe ik het moet noemen.
Gewoon wel tof gedaan, laten we het daarop houden
Ja echnie he. Morgenvroeg als zijn wekker gaat slaap ik gewoon nog hoor!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ach...bedenk...als je hem nu wakker maakt dan loopt-ie morgen de hele dag met een grote glimlach op zijn gezicht
of je maakt hem morgenochtend wakker natuurlijk
![]()
Klopt. Maar mannen met een kater daarintegen:quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen die beetje aangeschoten zijn zijn toch geiler? (ik weet t niet hoor)
Klinkt heel erg als peettante? Heel tof ja!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja leuk he! En de verse vader was natuurlijk niet op het feest (maar bij zijn vrouw in het zhuis) maar toen hij gisteravond belde om aan zijn eigen vader (het feestvarken) te vragen of het feestje leuk was wilde ie verder niemand spreken behalve mij!![]()
![]()
![]()
Tof hoor, een baby die jouw naam heeft gekregen
Weet het zo snel niet meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks! bom bom bomhaha is goed hoor. heb zo'n idee.... wat voor het soort volksmuziekje komt zeker?
hoofdpijn hequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klopt. Maar mannen met een kater daarintegen:
Ik vind het reuze tofquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:06 schreef Tezz het volgende:
Ja leuk he! En de verse vader was natuurlijk niet op het feest (maar bij zijn vrouw in het zhuis) maar toen hij gisteravond belde om aan zijn eigen vader (het feestvarken) te vragen of het feestje leuk was wilde ie verder niemand spreken behalve mij!![]()
![]()
![]()
Tof hoor, een baby die jouw naam heeft gekregen
Goed nummer, maar Advent is duidelijk hét nummer van dat album.quote:
Mannen met een kater zijn zielig. Moeders met een kater nemen een pijnstiller en gaan verder.quote:
Nee joh, ik ken ze niet zo goed. Het is de zoon (en zijn vrouw) van goede kennissen van ons. Ik zie ze maar een paar keer per jaar of zo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als peettante? Heel tof ja!
Niet! Maar ik ga wel kaartje sturen natuurlijk!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het reuze tofWanneer ga je op kraambezoek?
* krakkemiekestopt FFT stevig in, na een verhaaltje en een liedjequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak wil je me goed instoppen ajb? dan kan ik niet meer op mn laptop tikken
Helemaal waar Krak.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mannen met een kater zijn zielig. Moeders met een kater nemen een pijnstiller en gaan verder.
Insert *griep, verkoudheid* voor kater.
Trustennnn FFT!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
welterusten lekkere kroketjes van me
wil je mn herriestoppers even aangeven? liggen in mn nachtkastjequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemiekestopt FFT stevig in, na een verhaaltje en een liedje
Trusten kroketje!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
welterusten lekkere kroketjes van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |