abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87680015
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Nobu het volgende:
Kom op Brabandertjes, kunnen jullie echt niets beters verzinnen dan mijn eigen ervaring en mijn moeder? Ik zou bijna geloven dat jullie echt in een of ander achterstandsgebied leven.
en jij woont in......(inset provinsie).....?
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:52:34 #152
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_87680436
Sorry dat ik zo laat ben, ik was bezig carnaval voor te bereiden en mijn guus meeuwis cd's af te stoffen.
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:10:48 #153
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_87681070
TS is:

A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.

B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.

C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Shispeed op 18-10-2010 18:19:13 ]
pi_87681200
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:

A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.

B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.

C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koeien. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.

bij c vergeet je koein (zonder e ertussen zo zeggen ze dat in fryslÂn)

verder moest ik lachen :)
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:18:12 #155
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_87681329

[ Bericht 100% gewijzigd door Shispeed op 18-10-2010 18:18:34 ]
pi_87684819
Guus is een gezellige gewone jongen die leuke liedjes maakt die je makkelijk mee kan zingen.
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen een hekel aan hem kunnen hebben.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:48:26 #157
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87685125
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Karzai het volgende:
Guus is een gezellige gewone jongen die leuke liedjes maakt die je makkelijk mee kan zingen.
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen een hekel aan hem kunnen hebben.
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:54:26 #158
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87685435
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen. :{

Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn. :P Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:28:13 #159
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_87687282
quote:
TS is:

C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.

Alles beter dan een Brabander. Houdoe!
pi_87701704
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen. :{

Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn. :P Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
je neemt het op voor belegen alleeh alles wat slecht zou zijn aan ons is bij hun ook maar dan 10x zo erg
pi_87701742
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:45:57 #162
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87701755
Haha, op Brabant haten. Faalkut.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87701833
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:

[..]

IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
maar je moet niet zulke moeilijke woorden gebruiken dat snappen ze niet )eigenlijk is het best sneu om aan te horen dat fries ) ik keek net hvnl (ja sbs :') ) toen gingen er van die vriezen staken omdat ze een olieopslag gingen maken ofso naast hun dorpje van 8 inwoners :')

Inwoners fel tegen mijnbouwprojectEen protestactie van de inwoners van friesland. Niet voor het mijnbouwproject. Het Franse bedrijf EDF wil daar vlakbij aardgas gaan opslaan in de grond.
De inwoners zijn tegen. Honderden inwoners gingen vanavond naar een voorlichtingsbijeenkomst, waar ze hun zorgen over de gasopslag konden uiten. Zij zijn bang dat de natuurgebieden rond hun dorp worden verwoest door het project. En dat vinden ze zonde van het unieke stukje Nederland.
PvdA-parlementarier Tjeerd van Dekken liet weten de kwestie dinsdag te zullen aankaarten in de Tweede Kamer.
pi_87702231
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Jezus wat voor een IQ heeft die gast :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:48:58 #165
305049 antidood1
De enige echte.
pi_87702308
Guus Meewis :')
Brabant *O*
Geen garantie.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:49:49 #166
305049 antidood1
De enige echte.
pi_87702318
quote:
TS is:

Ik ga voor A :P
Geen garantie.
pi_87702416
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:

[..]

En welke nationaliteit krijgt het volk dan? En welke taal wordt er gesproken?

Rotterdam trouwens.. :')!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:59:55 #168
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87702471
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:45 schreef Bellatrix het volgende:
Haha, op Brabant haten. Faalkut.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_87704140
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.

Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
pi_87704272
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
_O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:01:30 #171
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_87705485
Ja brabant is echt kut want:

-In brabant heb je nog ruimte
-In brabant zeg je nog goedendag tegen vreemde mensen
-In brabant zijn ze niet vies om een ander te helpen
-In brabant ruikt het nog naar natuur i.p.v. uitlaatgassen.
-In brabant hebben we echt Bossche Bollen.
-In brabant kijken we elkaar nog gewoon aan.
-In brabant hoeft het gras niet groener te zijn dan bij de buren..
-In brabant is het gezellig druk niet stampdruk
-In brabant kunnen kinderen nog gewoon oversteken en te voet naar school.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:07:02 #172
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87705650
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:15:03 #173
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_87705865
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef betyar het volgende:
Ja brabant is echt kut want:

-In brabant heb je nog ruimte
-In brabant zeg je nog goedendag tegen vreemde mensen
-In brabant zijn ze niet vies om een ander te helpen
-In brabant ruikt het nog naar natuur i.p.v. uitlaatgassen.
-In brabant hebben we echt Bossche Bollen.
-In brabant kijken we elkaar nog gewoon aan.
-In brabant hoeft het gras niet groener te zijn dan bij de buren..
-In brabant is het gezellig druk niet stampdruk
-In brabant kunnen kinderen nog gewoon oversteken en te voet naar school.
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
pi_87706633
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef OEM het volgende:

[..]

Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
pi_87706794
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
idd :?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:48:44 #176
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_87706851
quote:

[..]

En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
pi_87706891
Iedereen in Brabant houdt van Guus Meeuwis :') Ga fietsen, kutTs.
quote:

[..]

Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:51:52 #178
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87706957
Mot ik ff naar je toekomen en je anaal vernederen?

TS :|W
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_87707132
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:

[..]

Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?

Sterke redenatie.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:59:01 #180
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87707191
Gaan jullie nou lopen ouwehoeren over worstenbroodjes? Zoek eens echte argumenten waarom je Brabant en haar inwoners zou haten. :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:59:05 #181
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_87707194
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?

Sterke redenatie.
Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:00:49 #182
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_87707244
hou je bek kut :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_87707264
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?
Het gedeelte dat je redenatie te dom is voor woorden en dat je er helemaal niets van snapt. Maar blijf maar lekker in de randstad, allochtoon.
pi_87707314
Brabanders doen altijd mee aan radio spelletjes. Dat komt omdat hun dagelijkse activiteiten eigenlijk alleen bestaan uit Bavaria drinken.

Hallo lusters, er is ook gewoon lekker bier!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_87707335
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Iedereen in Brabant houdt van Guus Meeuwis :') Ga fietsen, kutTs.
[..]

Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten? :{
Pussy
pi_87707363
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Brabanders doen altijd mee aan radio spelletjes. Dat komt omdat hun dagelijkse activiteiten eigenlijk alleen bestaan uit Bavaria drinken.

Hallo lusters, er is ook gewoon lekker bier!
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken. :')

En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
pi_87707365
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef jeloen het volgende:

[..]

uhh nee (daar woon ik :D ) is gewoon hartstikke vet w/
O'town _O_
Oost-Brabant en Limburg :') :')
Carnaval :') :') :')
Guus Meeuwis :') :') :') :')
pi_87707456
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Pussy
Hier loopt veel betere punani rond :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87707638
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.
Enkel Brabanders zijn dom genoeg om een A-prijs voor een B of C product te betalen.
Ik ben juist met meerder bier soorten te bekoren. Juist Brabanders drinken enkel en alleen Bavaria. Feit.

Ik drink overigens geen pils. Ik drink bier.
pi_87707664
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hier loopt veel betere punani rond :9~
Dat betekend niet dat je geen randstad pussy lust....
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:11:53 #191
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87707667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.
pi_87707725
Hier schenkt trouwens 75% van de tenten Jupiler _O_
pi_87707736
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.
Nietes.
pi_87707770
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.

Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Ts is afgewezen door brabantse hoeren tijdnes carnaval w/
pi_87707777
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.
Enkel Brabanders zijn dom genoeg om een A-prijs voor een B of C product te betalen.
Ik ben juist met meerder bier soorten te bekoren. Juist Brabanders drinken enkel en alleen Bavaria. Feit.

Ik drink overigens geen pils. Ik drink bier.
Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand. :')

Sta je dan met je feit.

En tijdens het stappen drink je geen pils maar bier? :') Wat voor bier drink je zoal dan tijdens het stappen? :')!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2010 12:16:10 ]
pi_87707783
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:

[..]

Hou je kop troll.

Je hebt schijnbaar iets tegen worstenbroodjes.
Traumatische ervaring mee ofzo?
Ik weet niet uit welke stink provincie jij komt, maar schijnbaar durf je dat niet te zeggen, omdat ze waarschijnlijk nog veel vreemdere gewoontes en rariteiten er op na houden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:15:01 #197
311765 FurtiveAffaire
Bond, James Bond
pi_87707786
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef luckass het volgende:

[..]

O'town _O_
Oost-Brabant en Limburg :') :')
Carnaval :') :') :')
Guus Meeuwis :') :') :') :')
Wat is er mis met Limburg? :{
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_87707837
Onzin, dat er alleen Bavaria word geschonken.
Ben je het er niet mee eens? Waar haal je die wijsheid vandaan? Kom je hier in elke kroeg dan?
pi_87707843
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand. :')

Sta je dan met je feit.
Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.

Schultenbrau is ook prima bier, maar daar betaal je toch ook niet de hoofdprijs voor......
pi_87707870
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.

Schultenbrau is ook prima bier, maar daar betaal je toch ook niet de hoofdprijs voor......
Troll :')

Maar welk bier drink jij dan tijdens het stappen? Als je geen pils drinkt? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')