en jij woont in......(inset provinsie).....?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Nobu het volgende:
Kom op Brabandertjes, kunnen jullie echt niets beters verzinnen dan mijn eigen ervaring en mijn moeder? Ik zou bijna geloven dat jullie echt in een of ander achterstandsgebied leven.
bij c vergeet je koein (zonder e ertussen zo zeggen ze dat in fryslÂn)quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.
B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koeien. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstartenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Karzai het volgende:
Guus is een gezellige gewone jongen die leuke liedjes maakt die je makkelijk mee kan zingen.
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen een hekel aan hem kunnen hebben.
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Alles beter dan een Brabander. Houdoe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
A. een incompetente randstad forens die in in een vinex wijk woont in Amstelveen en een kantoorbaan heeft bij een assurantiekantoor. hij heeft een Toyota Prius en een vrouw die vroeger te doen was maar tegenwoordig een pittig kort kapsel heeft.
B. een inwoner van een uiterst gezellig SGP dorp, gaat iedere zondag naar de kerk en zit dan de hele dag binnen, roddelt over die ene familie uit het dorp die zondag naar de efteling zijn gegaan, en heeft 8 kinderen.
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
je neemt het op voor belegen alleeh alles wat slecht zou zijn aan ons is bij hun ook maar dan 10x zo ergquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.![]()
Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn.Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Vlaanderen heeft echter enorme cultuur en Vlamingen vind ik juist zeer sympathieke mensen. Ik vind niet dat je Vlaanderen kan opzadelen met ons afval. Dat is zielig voor de Vlamingen.![]()
Misschien proberen samen te voegen met Oostenrijk, gezien de politieke voorkeur van de meeste Brabanders en Limburgers moet Oostenrijk toch een land naar hun hart zijn.Anders samen met Duitsland of Wallonië. Maar niet met Vlaanderen, die heb ik nog best wel hoog zitten eigenlijk.
maar je moet niet zulke moeilijke woorden gebruiken dat snappen ze niet )eigenlijk is het best sneu om aan te horen dat fries ) ik keek net hvnl (ja sbsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef magik7777 het volgende:
[..]
IK weet waarom jij met bomen knuffelt, er wil niemand zich in een straal van 10 meter van jou begeven.
Wat blink jij uit in het doen van kortzichtige uitspraken. Ga toch een eind fietsen met je "wij willen ons afzonderen van de rest van Nederland Friesland"
Brabant het afval van Nederland noemen, terwijl je zelf in een achterstallige provincie woont. Het enige dat ze in jouw provincie kunnen, is schaatsen, skutsjesielen en fierljeppen. Wat een domme activiteit is dat fierljeppen. Sloot springen met een stok. In de rest van de wereld, hebben ze bruggen. Als er 1 provincie in Nederland is met een IQ dat lager is als in de rest van Nederland, dan is dat in Friesland. Ik heb nog nooit een Fries iets slims horen zeggen. Ik heb een keer een vriendin gehad in Harkema, lekker wijf, maar wat een dom wicht was dat zeg. Vrij snel gedumpt die handel. Lief ja, lekker ja, maar tenenkrommend dom was ze.
Ik ga voor Aquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Shispeed het volgende:
TS is:
C: een boer uit het altijd spontane Noord'n. hij woont 5 km buiten het dorp en heeft een veestapel van 120 koei'n. verder heeft TS zijn vriendin gevonden in boer zoekt vrouw en zijn hobbies zijn tractoren en gras.
En welke nationaliteit krijgt het volk dan? En welke taal wordt er gesproken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is ook in combinatie met Brabant. Inprincipe is Brabant geen haar beter dan Limburg. Ik vraag me af wanneer we dat zooitje eens afstaan aan België en gewoon met Zuid-Holland en Utrecht een apart land opstarten
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ben normaal aardig maar ik hoop echt dat je de verrekte vleeskanker in die schimmeldoos van je krijgt.
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:01 schreef betyar het volgende:
Ja brabant is echt kut want:
-In brabant heb je nog ruimte
-In brabant zeg je nog goedendag tegen vreemde mensen
-In brabant zijn ze niet vies om een ander te helpen
-In brabant ruikt het nog naar natuur i.p.v. uitlaatgassen.
-In brabant hebben we echt Bossche Bollen.
-In brabant kijken we elkaar nog gewoon aan.
-In brabant hoeft het gras niet groener te zijn dan bij de buren..
-In brabant is het gezellig druk niet stampdruk
-In brabant kunnen kinderen nog gewoon oversteken en te voet naar school.
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Worstenbroodje is gewoon lekker, er is niemand in brabant die beweerd dat het een culinair hoogtepunt is.
En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En daarbij, noem eens 1 provincie waar hetgeen jij de brabanders verwijt, het tegenovergestelde het geval is.
Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:
[..]
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat het een wedstrijd is vinden brabanders het een culinair hoogtepunt?
Sterke redenatie.
Het gedeelte dat je redenatie te dom is voor woorden en dat je er helemaal niets van snapt. Maar blijf maar lekker in de randstad, allochtoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Welk woord van "Google eens rond, luie hond" snap je niet?
Pussyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef bijdehand het volgende:
Iedereen in Brabant houdt van Guus MeeuwisGa fietsen, kutTs.
[..]
Worstenbroodjes zijn heerlijk. Wat komt er uit de randstad wat wij hier ook graag eten?
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Brabanders doen altijd mee aan radio spelletjes. Dat komt omdat hun dagelijkse activiteiten eigenlijk alleen bestaan uit Bavaria drinken.
Hallo lusters, er is ook gewoon lekker bier!
O'townquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef jeloen het volgende:
[..]
uhh nee (daar woon ik) is gewoon hartstikke vet
Hier loopt veel betere punani rondquote:
Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.
En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
Dat betekend niet dat je geen randstad pussy lust....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier loopt veel betere punani rond
Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Brabant wordt inderdaad enkel en alleen Bavaria geschonken.
En het zegt meer over jou dat je je waarschijnlijk alleen kunt bekoren met 1 of 2 verschillende soorten pils.
Nietes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat alleen Bavaria wordt geschonken is onzin.
Ts is afgewezen door brabantse hoeren tijdnes carnavalquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef Disco2000 het volgende:
Hij lijkt wel een soort God te zijn in Brabant. Guus Meeuwis. Met zijn irritante zachte G zingt hij vreselijk slechte kutnummers waar in de randstad alleen tokkies of je oma naar zouden luisteren. Maar in Brabant luistert iedereen naar hem.
Sowieso, Brabant... kutaccent, en dan nog carnaval... het pauperigste pauperfeest dat er is. Als je wil zuipen hoef je je toch niet idioot te verkleden?
Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk wordt er ook Oranjeboom geschonken, dat zien ze dan als speciaal biertje.
Enkel Brabanders zijn dom genoeg om een A-prijs voor een B of C product te betalen.
Ik ben juist met meerder bier soorten te bekoren. Juist Brabanders drinken enkel en alleen Bavaria. Feit.
Ik drink overigens geen pils. Ik drink bier.
Hou je kop troll.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef OEM het volgende:
[..]
Google een beetje rond zou ik zeggen, luie hond. Omroep Brabant organiseert zelfs wedstrijden.
Wat is er mis met Limburg?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef luckass het volgende:
[..]
O'town![]()
Oost-Brabant en Limburg![]()
Carnaval![]()
![]()
Guus Meeuwis![]()
![]()
![]()
Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Bavaria goed bier maar in de kroegen waar ik meestal ga stappen schenken ze Heineken, Jupiler en Brand.
Sta je dan met je feit.
Trollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet in Brabant stappen. Of ze hebben andere bordjes op de tap gedaan om jou in de luren te leggen.
Schultenbrau is ook prima bier, maar daar betaal je toch ook niet de hoofdprijs voor......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |