Ik heb geen hekel aan Amsterdam hoor, waarom zou ik? En Rotterdam Airport gebruiken kun je nu ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat is moeilijk. Van nature heeft iedereen buiten Amsterdam een hekel aan Amsterdam en alles wat ermee te maken heeft.
Ik zou zeggen, maak er een eiland van op de Noordzee en wij gebruiken Rotterdam airport
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Amsterdam hoor, waarom zou ik? En Rotterdam Airport gebruiken kun je nu ook.
En elders in Nederland heb je geen knooppunten waar file's staan?quote:
Dat je het al overweegt zegt al genoeg over jou als persoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, en ik ga verhuizen naar den bosch..
dat kan ik dus beter niet doen als ik dit lees?
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En elders in Nederland heb je geen knooppunten waar file's staan?
Slecht argument....alweer....
Misschien houd hij wel van groen en ruimte inplaats van alleen maar hoge gebouwen en havens...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat je het al overweegt zegt al genoeg over jou als persoon.
Jij beweert dat de reclame van Biertje is. Dat is dus niet zo. de reclame is van Heineken. De term "Biertje" wordt er inderdaad wel in gebruikt, maar dat maakt het nog niet de reclame van biertje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik basseer dat op het feit dat iedere bierdrinker weet wat je bedoelt met "Biertje?" Dat jij daar niet onder valt, maakt jou de uitzondering.
Ik rij liever 1 uur 80km/uur op een 80km/uur weg, dan een half uur 120 op de snelweg, om vervolgens een half uur in de file te staan.
En 80 wegen zijn gewoon verhard hoor.
Friesland is wel Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.
Ik zal je helpen: Hoopolder is in Nederland de enige gelijkvloerse kruising tussen autosnelwegen, geregeld via verkeerslichten. Terwijl de hele wereld (nouja) z'n infrastructuur moderniseert, zit Brabant een wedstrijd worstenbroodjes bakken te houden.
(en niet met Joure aankomen zetten, want dat is Friesland, en al helemaal geen Nederland).
En dan? Ongefundeerd lopen afgeven op een provincie waar ik in het dagelijks leven niks mee te maken heb?quote:
Nou, eigenlijk inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien houd hij wel van groen en ruimte inplaats van alleen maar hoge gebouwen en havens...
Dan zit je daar wel goed lijkt me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk inderdaad wel ja
cker wel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef OEM het volgende:
[..]
Een subcultuur die een worstenbroodje verheft tot een culinair hoogtepunt kun je niet serieus nemen.
och, zit nogsteeds in minder dan een halfuur in utrecht, en ongeveer zelfde tijd in r'dam.. dus om nou te zeggen dat ik gigantisch ver van de oh zo goed ontwikkelde randstad af woonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zit je daar wel goed lijkt me.
Ik denk dat het gros van de mensen precies weten wat je bedoelt als je zegt de reclame van Biertje? en ze moeilijk gaan kijken als je zegt de reclame van Heineken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij beweert dat de reclame van Biertje is. Dat is dus niet zo. de reclame is van Heineken. De term "Biertje" wordt er inderdaad wel in gebruikt, maar dat maakt het nog niet de reclame van biertje.
Het gaat er niet om dat het gros het begrijpt. Dat komt doordat wij niet-brabanders snappen dat het voor jullie brabanders al moeilijk genoeg is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:46 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen precies weten wat je bedoelt als je zegt de reclame van Biertje? en ze moeilijk gaan kijken als je zegt de reclame van Heineken.
Maar mijn welgemeende excuses, ik had je ingeschat bij de mensen die het wel begrepen. Fout van mijn kant dus. Ik zal voortaan alles precies bij de naam noemen, zodat ook jij weet wat ik bedoel.
Ik hou mijn mond niet,m want ik ben er vaak zat geweest, en zonder file. Ja ook rond de spits. Je hebt er wel eens vertagingen en file's, maar dat heb je in heel Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan kijken hoe Hooipolder er uit ziet. Als je niet op de hoogte bent van de feiten, hou dan gewoon je mond.
Ik zal je helpen: Hoopolder is in Nederland de enige gelijkvloerse kruising tussen autosnelwegen, geregeld via verkeerslichten. Terwijl de hele wereld (nouja) z'n infrastructuur moderniseert, zit Brabant een wedstrijd worstenbroodjes bakken te houden.
(en niet met Joure aankomen zetten, want dat is Friesland, en al helemaal geen Nederland).
Schat ik je toch (weer) te hoog in. Het sarcasme droop van mijn bericht af, maar ook dat begrijp je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het gros het begrijpt. Dat komt doordat wij niet-brabanders snappen dat het voor jullie brabanders al moeilijk genoeg is.
Het is gewoon incorrect taalgebruik.
Net als de uitdrukking "Klopt als een bus trouwens"
We l fijn dat je toch nog enigszins het licht gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |