quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alle geloven dom en primitief.
Maar net zo goed als dat niet alle christenen niet fietsen op zondag en op de SGP stemmen is het overgrote deel van de moslims ook gematigd, dat ontkent Wilders gewoon botweg: "er is geen gematigde islam". Misschien niet, maar er zijn zeker wel gematigde moslims.
quote:En precies zo heeft Geert het gezegd, meermalen
Gewoon die zin die Jian zwart maakte in google will do the trick:quote:
Bron: http://www.nu.nl/intervie(...)-of-racistisch-.htmlquote:Maar heeft de radicale islam terrein gewonnen in Nederland?
"Radicale islam is een pleonasme. Er is maar een islam, geen gematigde of radicale. Er zijn wel gematigde moslims. Sterker nog, de meerderheid is gematigd. Maar de islam en de koran laten daar geen misverstand over bestaan: er is geen plek voor iets anders dan de islam. Zo wordt dat ook op de islamitische scholen onderwezen."
Je weet dat echte wetenschappers dit een contradictie in terminus zullen noemen hè; Wetenschap en religie zijn beide gebaseerd op veronderstellingen waarvan de juistheid niet te bewijzen is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil niet geloven. Ik wil het zeker weten, wetenschap is mijn religie.
Ok, daarin heb je gelijk. Maar de rest van dat interview doet me wel weer de tenen krommen. De man wil geen oplossingen, hij wil verdeeldheid.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon die zin die Jian zwart maakte in google will do the trick:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/intervie(...)-of-racistisch-.html
Ow ja kut, daar heb ik alles nog van gemist tot nu toe, omdat er altijd andere programma's waren die ik wou zien. Is het allemaal nog terug te kijken op uitzendinggemist of moet ik op zoek naar torrents?quote:
Behalve die lastige gasten die ook jou huisarts raadplegen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:26 schreef Toverheks het volgende:
er is maar 1 dj en we zijn er allemaal kinderen van, kindertjes van GOD.
terug te zien op uitzendinggemist, maar vanaf aflevering 1 dan kijken Remlof, goed verhaal goed gespeeld.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja kut, daar heb ik alles nog van gemist tot nu toe, omdat er altijd andere programma's waren die ik wou zien. Is het allemaal nog terug te kijken op uitzendinggemist of moet ik op zoek naar torrents?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Gert het volgende:
Gematigde moslims richten zich niet alleen maar op de Arabische wereld, maar eren ook de iconen van de Europese geschiedenis.Dat zijn dus geen gematigde moslims die daar je icoon aanbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien is dat waarschijnlijk in de VS of het midden-oosten want in Europa zouden ze met zo'n spandoek gewoon worden gearresteerd. En terecht.
Das een piercing maar 10 cm ?.. Waar mot dat doorheenquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iemand enig idee wat het volgende is?
Staafje met daarin een staaldraadje en erop geschroefd een kogeltje (totale lengte ongeveer 10 cm)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Olifanten..slurf?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een piercing maar 10 cm ?.. Waar mot dat doorheen
Wat is er met de Scotties?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
De islam is kut. Ja nee maar die Katholieken, dat zijn ook geen lieverdjes hoor.
Ja nee, dus?? En dan heb ik het nog niet over de Schotten gehad.
Speaking about NERDS!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 21u een docu over werken bij google, op national geographic.
jajajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |