quote:Eens! Wel een vermakelijke serie trouwens!Op dinsdag 2 november 2010 10:34 schreef eriksd het volgende:
Non-discussie's over studentenverenigingen en het corps altijd. Vind je het leuk, ga erbij, vind je het niets, ga er niet bij.
Waarom dit onderwerp altijd een soort strijd moet opleveren is mij een raadsel.
quote:Dit is een geweldig grappige zin.Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Nick_Taken het volgende:
Kan helaas de eerste aflevering alvast niet kijken, heb dan bardienst.
quote:Nee, ik bedoelde dat ik het grappig vond dat je de eerste aflevering mist omdat je een taak hebt die de makers van die serie misschien ook wel belachelijk vinden.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Nick_Taken het volgende:
Er wordt bij ons nogal veel gedronken, daar zijn vrijwilligers voor nodig, wat is daar grappig aan?
Zonder vrijwilligers draait geen enkele (studenten)vereniging.
quote:Jonge jonge, zelfs op het werk wordt er wel eens "gefeut" met de nieuwe toch?Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef Eenskijken het volgende:
Tikkeltje sneu? Ik heb net die eerste aflevering gezien maar als maar 10% daarvan in het echt ook zo is, is dat echt zo ongelofelijk triest. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich zo laten vernederen en daaraan meedoen. Kansloze gasten daar bij zo'n vereniging, godsamme zeg.
quote:leden van het corps en leden van sv's nemen de serie ook niet serieusOp dinsdag 2 november 2010 12:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het grappig vond dat je de eerste aflevering mist omdat je een taak hebt die de makers van die serie misschien ook wel belachelijk vinden.
quote:Dat lijkt me terecht.Op dinsdag 2 november 2010 12:49 schreef gers het volgende:
[..]
leden van het corps en leden van sv's nemen de serie ook niet serieus
quote:dat dusOp dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Wij zien het vooral als vermakelijke maandag avond vulling.
Lekker met de beamer in de voorzaal onder het genot van een biertje kijken
Vooral het omhoogwerken met de diepe snee deed het goed gezien het volume in de zaal
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Vooral het omhoogwerken met de diepe snee deed het goed gezien het volume in de zaal
Is volgens mij wel een van de meest brute disputen in Maastrichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:
Nee, ik kwam er pas later achter dat er in Maastricht één of ander clubje was dat zich ook zo noemde.
Duidelijk neppers (iig geen Corps), en ik vraag me sowieso wel af of dat überhaupt mensen van studentenverenigingen zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
Okee dus die gasten die je weleens in het centrum van rotterdam ziet rondlopen in grijs pak en luid schreeuwend alsof ze de directeur zijn van Unilever oid dat zijn neppers en geen echte Corpsleden of wel?
Net als 20 jaar geleden "De Lullo's" van Jiskefet, studenten werden daarin vreselijk te kijk gezet, maar de serie was juist het populairst onder studenten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:56 schreef Nick_Taken het volgende:
In Maastricht kan je niet lid worden.....dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef BaasD het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een van de meest brute disputen in Maastricht
Klopt jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee, hij is nu steeds bij spuiten en slikken te zien toch?
Maar vooral omdat zij daarin nooit zichzelf herkenden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net als 20 jaar geleden "De Lullo's" van Jiskefet, studenten werden daarin vreselijk te kijk gezet, maar de serie was juist het populairst onder studenten.
Jawel, dat biggetje is echt doodgemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat biggetje was niet echt-echt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |