Zeker weten. Duidelijk nieuwe video-mensjes onder hun hoede genomen. Denk die BassEvents ook gebruiktquote:
Nee Brennan Heart die roept dat de sfeer elk jaar beter is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zeer netjes![]()
Ruffian - donder toch op lapschwanz![]()
Lipservice Radio ....don't touch the dial
slechter is inderdaad misschien het verkeerde woord, maar de sfeer is zeker 'anders'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik wil dan niet zeggen dat het slechter wordt, maar zoals we allen weten is de sfeer op feesten tegenwoordig toch net ff anders dan jaren ervoor.
Of zeg ik nou iets vreemds?
Bier drinken sowieso !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
gok dat de kameraden hier ook niet wat zien in Go Planet met oud & nieuw, dus zal wel vuurwerk afsteken en bier drinken worden; alleen dan niet in Enschede, maar gewoon in Haaksbergen
vorig jaar begonnen bij kameraad thuis, met drank / vuurwerk / dom gelul. toen richting het café, daar tijdje doorgegaan en toen bij andere kameraad oud & nieuw afgeslotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Bier drinken sowieso !
Maar ik wil niet weer op de vloer in 't café in slaap vallen, net als vorig jaar. En dan eruit gestuurd worden met je dronken harses
Yuaaaah Dat issie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog een andere optie voor KrullieWullie is:
Die heb ik ook gezien ja, met twee vrienden van me. Eentje ervan heeft alle drugs, behalve lsd (en heroine maar dat is natuurlijk een no-go), uitgeprobeerd. Nu is hij btw gestopt met alles, maar hij zat af en toe wel verlekkerd te kijken naar die lsd-trippersquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef Koepert het volgende:
Fuck man!.. K zit net n docu over LSD te kijken (ja dat doe ik)
Potdikke, wat een plaat!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
Een pareltje uitgekomen op Dutch Master WorksVolgens mij al gepost door Mind.Illusion maar ik doe het gewoon nog een keer
![]()
Wat een prachtplaat, kippenvel![]()
9.51!quote:
K hoorde m ook idd, klinkt wel lekker, vind t altijd wel fijn hoe hij toch n soort "jumpsound" in zn tracks blijft houden..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Seuw, ik vind de nieuwe plaat van onze belgische knul best wel duister eigenlijk![]()
Zo dan! Lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Seuw, ik vind de nieuwe plaat van onze belgische knul best wel duister eigenlijk![]()
Ghehe, zit jij ook te F5-en op youtube?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef Baronpilsener het volgende:
Album teaser van Alphaverb komt zo online!
Goed idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ghehe, zit jij ook te F5-en op youtube?
Substream: Die computervocals vind ik minder, kick is wel lekker!quote:
Damn, je bent me voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Substream: Die computervocals vind ik minder, kick is wel lekker!
Realization of a Dream: Leuke melodie
Rockin' Da Rework: Te korte preview eigenlijk
Energize: Super
The Otherside (album mix): Blijft mooi
Give It Up remix: Heerlijk
The Roots of Evil: Vet![]()
Just a Little Noise: Ook te kort maar op het eerste gezicht gehoor niet slecht
F*ck the Nice Guys: Kermis ofzo?
Back:![]()
Over and Over: De intro is niet heel speciaal
Stimulate Your Curiosity: Niet verkeerd
Albumtitel vind ik wel goed gekozen
Enjoy!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
En dan ga ik nu eens even #7 van M.I. luisterenDe tracklist beloofd weer veel goeds + ook wat nummers die voor mij niet zo bekend zijn
Ik ben benieuwd!
Het is het weer net niet allemaal...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hoop nieuwe releases vandaag, waaronder activator... zo ff luisteren, ben benieuwd
Ik vind em lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Hoop nieuwe releases vandaag, waaronder activator...
Maar geef toe, het is beter dan die intro van Max P!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:46 schreef Levitas het volgende:
Substream, dat wordt m`n eerste album wat ik ga kopen. Tering wat een lekkere previews/tracks! Enige track die ik niet lekker vind klinken is Substream. Die vocals
SPOILER: editOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Goed nieuws voor jou: Er is al een remix van gemaakt door Thera, wellicht vind je em dan beterquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:46 schreef Levitas het volgende:
Enige track die ik niet lekker vind klinken is Substream. Die vocals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |