zo klopt je post weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Koepert het volgende:
M.I ; Je Tempo is moordend, je mixjes zijn killing, ik zeg ga zo door!
En ik ben hooked on Little Bitch M.I...
Klopt OOK, maar die man moet niet teveel veren in zn hol. straks gaat ie nog kakelen..quote:
dat lossen we dan wel weer opquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt OOK, maar die man moet niet teveel veren in zn hol. straks gaat ie nog kakelen..
quote:scopedj
I uploaded a YouTube movie: Scope DJ - Omniverse (preview) See it here: http://bit.ly/cyS1U8 This is the first of 3 previews.
Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat het allemaal wat simpel gehouden is, dat is niet erg.. Maar het is zeker niet meer dan onderhoudend.quote:
ik vind dit een lekker luisterplaatje voor thuis, maar op een feest kan ik er niet zoveel mee denk ik.quote:
Triple zelfs You're Out!! ... Ennuh... behalve dit heb je nu nog niks gezegdquote:
Jah i.p.v. de edit knop in te drukken om mn bericht te wijzigen, deed ik 2x de quote knopquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Triple zelfs You're Out!! ... Ennuh... behalve dit heb je nu nog niks gezegd
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Da_Ripper het volgende:
De Werper - Kleine Hoer![]()
Titan draaide 'm @ DefQon
Als we toch zout gaan leggen ... De Kan - Kleine Teefquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat valt me tegen Rip.... Jij weet zelf ook donders goed dat Kleine Trut een veel accuratere vertaling is...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als we toch zout gaan leggen ... De Kan - Kleine Teef
dat is gewoon van Timothy Leary..quote:Deepack - Drop Out! lyrics
Tune in
Turn on
And drop
Out!
het is zeker een optie, net zoals elk jaar..maar eerst de lineup maar eens bekijken..om nou met een brennan heart het nieuwe jaar in te gaan, nee..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef NLS04 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen hier na Qountdown? Ik heb wel zin om te gaan maar tegen de tijd dat de vriendengroep hier over oud en nieuw zal gaan nadenken/ vrij vraagt etc. zal het wel uitverkocht zijn
Mijn kameraden willen waarschijnlijk niet mee naar Enschede ivm met het niet houden van hardstyle... WTF!?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
het is zeker een optie, net zoals elk jaar..maar eerst de lineup maar eens bekijken..om nou met een brennan heart het nieuwe jaar in te gaan, nee..
fantasy island in enschede is line-up-en-prijs-technisch gezien in ieder geval wel een optie
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ran-D hierzo bij 11:00
Dat na onze set, die bunker gewoon niet meer staat, dat ie gewoon klaar is gewoon, dat ie gewoon BAM weg is, gewoon.
Wat een koning.BAM! Gewoon 5 keer gewoon in 1 zin, doet ie gewoon ff.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef NLS04 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen hier na Qountdown? Ik heb wel zin om te gaan maar tegen de tijd dat de vriendengroep hier over oud en nieuw zal gaan nadenken/ vrij vraagt etc. zal het wel uitverkocht zijn
gok dat de kameraden hier ook niet wat zien in Go Planet met oud & nieuw, dus zal wel vuurwerk afsteken en bier drinken worden; alleen dan niet in Enschede, maar gewoon in Haaksbergenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn kameraden willen waarschijnlijk niet mee naar Enschede ivm met het niet houden van hardstyle... WTF!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |