Weet niet of je er inmiddels echter bent, maar t gaat dus om de Thera @ Project N50..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef haakon het volgende:
Welke Thera set gaat het over aan het begin van dit topic ?
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoortquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja zeg nou hoor ik nooit meer wat ie echt zegt...
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
dus zelfs bij hardstyle bestaan er dingen zoals Mama's Appelsap![]()
maar dat heeft weinig met de lyrics zelf te maken toch? meer met de artiest en de nummersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..
Just as easy as "kut-mu-ziek"quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..
just as easy "this kut-mu-ziek" klinkt misschien nog wel beter... want dat kutmuziek maken erg makkelijk te maken is, heeft BH inmiddels wel bewezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just easy as "kut-mu-ziek"
Check ik hoor het ook!
Dus toch ! Straks thuis gelijk ff downloadenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet niet of je er inmiddels echter bent, maar t gaat dus om de Thera @ Project N50..
Thnx KrullieWullie, voortaan hoor ik nu flying pumpkinsquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoort![]()
Zo ook hoort ze in dit nummer: Flying pumpkins! in de intro (0.26 ongeveer)![]()
Klopt... zit alleen een fout in het nummer, waardoor die zwaar zaad inmixt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
Een pareltje uitgekomen op Dutch Master WorksVolgens mij al gepost door Mind.Illusion maar ik doe het gewoon nog een keer
![]()
Wat een prachtplaat, kippenvel![]()
Ik heb die fout net niet gehoord, nog ff terug luisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Klopt... zit alleen een fout in het nummer, waardoor die zwaar zaad inmixt...
Helemaal goed! Zit er zelfs aan te denken deze CD te kopen, terwijl ik normaliter amper CD's luister (op die van Acti na dan!)quote:
Doe eens niet zo snel, ik ben pas bij 2!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... nieuwe Wake You From Your Boredom mix staat op mijn site
MY FUCKING GODquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... nieuwe Wake You From Your Boredom mix staat op mijn site
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Doe eens niet zo snel, ik ben pas bij 2!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaas
edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan post ik maar een toepasselijk liedje voor deze morgen.
Eigenlijk alleen het 2de deel van de mid-intro is erg chill. Maar toch wel relaxe track daardoor.eens wat betreft de mid-intro! en hij knapt verder ook best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel grappige plaat van Isaacquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:50 schreef NrSiX het volgende:
http://vimeo.com/15666784
Bekende tonen @ 2:53
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoort![]()
Zo ook hoort ze in dit nummer: Flying pumpkins! in de intro (0.26 ongeveer)![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Thnx KrullieWullie, voortaan hoor ik nu flying pumpkins
ja, iets anders zullen we dus nooit meer horen bij deze plaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef Koepert het volgende:
Ik hoor rond 0:26 "Fly Buttkiss"er is iets mis met mij
![]()
![]()
fijne track, ramt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
Een pareltje uitgekomen op Dutch Master WorksVolgens mij al gepost door Mind.Illusion maar ik doe het gewoon nog een keer
![]()
Wat een prachtplaat, kippenvel![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |