Haha neee maar dat is nou juist het punt; hij zegt dat niet, maar ik hoor het er de hele tijd inquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Ik ken geen hs-ummer met "kiek em goan" erin
Vanaf 2.10 vink m nog wel te pruimen ook... maar verder natuurlijk volledigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaas
edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders zing je het ff voor zodat we de melodie beter begrijpen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha neee maar dat is nou juist het punt; hij zegt dat niet, maar ik hoor het er de hele tijd in
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Btw, ik heb een nummer in mijn hoofd, en daarbij versta ik steeds iets wat ze niet zeggen. Nu wil ik dus gaan opzoeken wat ze wel zeggen, maar ik weet niet welk nummer het is. Volgens mij is het wel een beetje een early HS nummer. Misschien kan iemand helpen?![]()
Wat ik dus versta is:
Kiek em goan 3x
From the back
En die vocal spint dus steeds doorrr mn hooofd
Van mij kan het gestolen worden, snap wel dat "beginnende" dj's graag willen dat Fearfm terug komt omdat ze zo hopen bekend te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef RiKe het volgende:
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
Voor de mixerts onder ons, en de rest natuurlijk ook want sja...wie wil Fear niet terug?
Was ook gelijk het eerste waar ik aan dacht, maar die zal ze vast wel kennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan post ik maar een toepasselijk liedje voor deze morgen.
Eigenlijk alleen het 2de deel van de mid-intro is erg chill. Maar toch wel relaxe track daardoor.Wow....m'n mix is zelfs multifunctioneel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Anders zing je het ff voor zodat we de melodie beter begrijpen?
thx voor felicitaties nog
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Ik ken geen hs-ummer met "kiek em goan" erin
Volgens mij waren er bij Fusion getuigen genoegquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Je mag alleen in de OP als je op een feest 30 rondjes door de zaal hebt gelopen (met een of meerdere Fok!ers als getuigen)! Wist je dat niet dan?
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef haakon het volgende:
Sander congratz nog !
Mag ik nog in de OP btw?
Ik hoorde dat ToneShifterz de verrassing waren..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Sethje het volgende:
nou twisted zit er ook weer op, ik vond het leuk
ja sinds gister volgens mij pas ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezig
Bedoel je niet toevallig zany & tatanka - front 2 back?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Btw, ik heb een nummer in mijn hoofd, en daarbij versta ik steeds iets wat ze niet zeggen. Nu wil ik dus gaan opzoeken wat ze wel zeggen, maar ik weet niet welk nummer het is. Volgens mij is het wel een beetje een early HS nummer. Misschien kan iemand helpen?![]()
Wat ik dus versta is:
Kiek em goan 3x
From the back
En die vocal spint dus steeds doorrr mn hooofd
quote:
Kiek 'm goan zal wel zijn: Bassline - hardtime o.i.d.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig zany & tatanka - front 2 back?
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezig
[..]
Ik hoorde dat ToneShifterz de verrassing waren..
Dat zal m wel zijn inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog een andere optie voor KrullieWullie is:
Ja zeg nou hoor ik nooit meer wat ie echt zegt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog een andere optie voor KrullieWullie is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |