Toen ik op "invoeren" klikte dacht ik idd dat het beter op dan met kon zijn, maar goed.. voor je het weet is dit topic weer vol en hebben we een nieuwe kans.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht dat wij hier minstens op niveau aan het koken zijn.
Eetbaar vast wel, of het ook ergens naar gaat smaken is een tweede.quote:
ja anders heeft t programma geen sponsors meerquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij brengt het heel optimistisch, maar ik heb het nog nooit gehad
die champignonvariant lijkt me best okquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eetbaar vast wel, of het ook ergens naar gaat smaken is een tweede.
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echtquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ja anders heeft t programma geen sponsors meer
Daar zijn wij hier niet van gediend.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echt![]()
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
Is dat jouw mening of de collectieve mening?quote:
hou die nou voor je!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kookprogramma's met sponsors waarbij dat produkt (Valess nota bene) de hele tijd aan bod komt vind ik echt![]()
![]()
![]()
(zo, da was een mening)
Mijn mening, die ik eigenlijk niet mag geven.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat jouw mening of de collectieve mening?
Dat is toch ook zo'n light kaas?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Bij zo'n ander kook programma moet er altijd minstens een fles wijn van de sponsor langs komen, ongeacht of die wel of niet te drinken is en Beemsterkaas. Ik heb geen flauw idee wat je lekker kan maken met Beemsterkaas.
overjarige Beemster!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
Bij zo'n ander kook programma moet er altijd minstens een fles wijn van de sponsor langs komen, ongeacht of die wel of niet te drinken is en Beemsterkaas. Ik heb geen flauw idee wat je lekker kan maken met Beemsterkaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |