abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:05:58 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88000980
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:35 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Guilty as charged, als Komakie zegt dat een Bataleon Goliath en Union force Sl's het beste is dan koop ik dat gewoon. Niet echt schapengedrag maar meer gezond verstand en geen zelfuitzoekingsvermogen. Ik dacht al dat ik een gen miste, maar blijkbaar is de waaruit nu uitgekomen. Misschien moet ik mijn zwager even vragen of hij dat kan onderzoeken, of er een zelfuitzoekingsvermogen-gen is. Hij zit namelijk in de DNA/genen-shit. Moet ik eens over na gaan denken! >:O
Ach advies vragen en aannemen is alleen maar goed. Vooral als meerdere mensen hetzelfde zeggen.

quote:
Denk niet dat Bataleon nu een hype is (behalve in dit topic dan :) ), ik zie meer dat Jones Boards en Lib Tech nu een hype is. Net als dat Union vorig jaar en nu een uitlopende hype is en Flux dit jaar en wellicht volgend jaar een hype zal zijn. Als je her en der (waaronder ook in het buitenland) de fora leest dan hoor je iedereen nu over Flux-bindingen.

[ afbeelding ]
Bataleon wordt wel een beetje een hype omdat ze niet mee doen aan de rocker shit, dus anders zijn en daarom wordt het een hype. Doen ze goed :)

Lib Tech was de afgelopen 2 jaar absoluut een hype. Nu iedereen rocker heeft is dat iets terug gelopen denk ik, maar ook dit jaar zullen ze nog wel een hype blijven. Vanaf volgend seizoen neemt dat wel weer af.

Ik zou niet een Jones willen rijden. Hoewel die Hovercraft wel cool is.
Heeft iemand ervaring met een Stepchild OG Powder? er staat nog een 159 bij de Hot Zone voor 300 euro en een beetje. Aangeprezen als absolute poeder plank :)
Geen idee of het wat is, maar in het kader van onze zoektocht naar een poederplank :P

In Amerika zijn trouwens poederplanken veel makkelijker te krijgen. Ook overjarige modellen. Alleen de Fish is standaard uitverkocht.

Volgend jaar koop ik denk ik een poederplankje erbij. Eerst even kijken hoe deze T.Rice in de poeder rijdt. De vorige was wel lekker in de poeder. Het enige wat nog makkelijker zou rijden was waarschijnlijk een echte powder rocker geweest. Zoals de Snow Mullet enzo.
Aangezien er nogal veel treeruns zijn in Gerlos zijn die boardjes wel het relaxte om mee te rijden.
Dit jaar nog geen geld, volgend jaar hopelijk wel :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88001710
En waar zijn die treeruns, oh machtige niet omkoopbare Komakie?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_88001751
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach advies vragen en aannemen is alleen maar goed. Vooral als meerdere mensen hetzelfde zeggen.
Advies vragen is het probleem ook niet. Maar op veel forums worden adviezen gegeven zonder het te onderbouwen. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen. Als je kan onderbouwen waarom iets is, zoals het is, dan is dat alleen maar goed. :)
W0ei ?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:38:14 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88002894
En wat vinden we van de nieuwste creatie van Nidecker?
http://www.nidecker.com/pam/ :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:39:43 #205
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88002972
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef Komakie het volgende:
Lelijk afgezaagd en nidecker heb ik al een tijdje dood verklaard, sorry maar die shit ain't gonna fly.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:40:07 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88002992
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:17 schreef GenesiZ het volgende:
En waar zijn die treeruns, oh machtige niet omkoopbare Komakie?
Zoekt en gij zult vinden ;)

Gerlos zit vol met treeruns. Van kleintjes tot grote.

Laat daar ergens het woord Neukental vallen en iedereen weet wat je bedoelt (Het is eigenlijk Nöckeltal, maar neukental in de volksmond ;) )

Maar serieus, ze zijn regelmatig nog makkelijk te vinden ook.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:41:04 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88003041
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Lelijk afgezaagd en nidecker heb ik al een tijdje dood verklaard, sorry maar die shit ain't gonna fly.
Het is een beetje jammer dat ze er een vrouw voor kiezen die al 15 jaar lang niet meer hot is.
Wel een jeugdherinnering van me, maar ja..... 15 jaar geleden dus :P

Sowieso, ik ze me al thuis komen met zo'n board. Dan kom ik niet meer binnen :')
pi_88003407
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef Komakie het volgende:
Waarom ook echt :X
W0ei ?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:28:34 #209
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_88005520
quote:
Nohh, wist niet eens dat Nidecker nog bestond! Heb hier nog een Picto staan.. Vriend van me vindt dat ding rijden als een plank, zoeen waarvan je een deur zou maken dus :+

Neem em elk jaar weer mee 'voor als de sneeuw kut is' maar elk jaar blijft ie in de tas zitten :')
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:34:18 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88005760
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:47 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Waarom ook echt :X
Nidecker is echt zo'n "net niet" merk.
Nu hebben ze weer iets gedaan wat "net niet" is.
Een mooie vrouw op een board is prima, maar met een mokkel van in de 40 wat van siliconen en plastic aan elkaar hangt is dan weer net niet...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:35:18 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88005816
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:28 schreef NoComment het volgende:

[..]

Nohh, wist niet eens dat Nidecker nog bestond! Heb hier nog een Picto staan.. Vriend van me vindt dat ding rijden als een plank, zoeen waarvan je een deur zou maken dus :+

Neem em elk jaar weer mee 'voor als de sneeuw kut is' maar elk jaar blijft ie in de tas zitten :')
De Nidecker Picto.
Dat is een classic in dit topic :D
XL had ook zo'n ding (die is volgens mij van ellende maar gaan skiën en komt nooit meer in dit topic)

Ik weet nog dat we hele discussies hadden over dat ding :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 00:46:14 #212
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88008815
Treeruns het mooiste wat er is. totdat je van een waterval klettert _O- Dat overkwam me de eerste keer Oostenrijk.
pi_88011577
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Burnside. bij ome Herm
Ahh, thanx!
pi_88011584
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:35 schreef GenesiZ het volgende:
Yeah for it!!!! Don't believe us...

[ afbeelding ]
Dat handschoen ziet er dun uit. Of is het voldoende warm mee te snowboarden? :?
pi_88011594
quote:
Huh, Pam Anderson op de board.....wat moet ik nou met een ouwe met een neppe lichaam met vol gespuits? ;)
pi_88015429
Ik geloof dat Nidecker nu trouwens YES boards produceert. Dus ze zijn nog niet helemaal verdwenen.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:25:53 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88015906
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:46 schreef KneusTeun het volgende:
Treeruns het mooiste wat er is. totdat je van een waterval klettert _O- Dat overkwam me de eerste keer Oostenrijk.
:')

Je hebt in Gerlos echt zulke vette treeruns. Met tussendoor sprongen van 3m hoog en goed stijle stukken.
Vriend van mij heeft een keer een pillow to pillow gesprongen van in totaal zeker 8 meter hoog _O_

Zeker als er echt veel sneeuw gevallen is zijn die stukken zo vet. Wel gevaarlijk met kleine lawines, maar op zich is dat nog wel goed te doen. :)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:26:33 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88015936
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:11 schreef JRB het volgende:
Ik geloof dat Nidecker nu trouwens YES boards produceert. Dus ze zijn nog niet helemaal verdwenen.
Nidecker produceert nog wel meer. Er zijn maar een paar merken met echte fabrieken, de rest produceert gewoon in die fabrieken. Zeker kleinere merkjes.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:26:33 #219
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88015937
Pillows. dat is echt uber nice!
pi_88016476
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nidecker produceert nog wel meer. Er zijn maar een paar merken met echte fabrieken, de rest produceert gewoon in die fabrieken. Zeker kleinere merkjes.
Klopt, maar vond het wel grappig dat zo'n afgeschreven fabrikant samenwerkt met een van de meest gehypte merken van het moment.

Beetje hetzelfde als dat bv. Burton eigenlijk door Elan gefabriceerd wordt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:49:42 #221
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88016809
Ik heb een vraagje. Liep zelf al beetje het internet af te struinen.

Ben nu namelijk een beetje aan het oefenen met het maken van een 180 graden draai. Nu is mijn vraag. Ik ben linksvoor. Als je zo'n draai maakt, is er een bepaalde kant waarop je het board draait die makkelijker of beter is?

Ik probeerde het afgelopen maandag door tegen de klok in te draaien, maar heb nog niet zoveel draaikracht/ hoogte onder de knie om op die manier een volledige 180 graden te maken. Meestal net de helft en 1xtje een 140 ofsow! Is met de klok mee draaien dan makkelijker?

:D Ben nog echt een volkomen snowboard leek, wat betreft de verdere technieken behalve dan de basis! :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 11:50:01 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88016821
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
Pillows. dat is echt uber nice!
Vroeger had ik echt een schijthekel aan pillows en treeruns. Nu doe ik ze het liefste van allemaal :D
Zeker als er af en toe wat bomen dicht op elkaar staan en dan weer kleine veldjes. Tussen de bomen door en dan dat er wat sneeuw af valt :9~
Of dat je s'middags even wat gaat eten en dat iemand zegt "waar ben jij geweest? Je hebt de takjes nog in je muts hangen" :D

Open velden kunnen op zich ook wel cool zijn, maar dan moet er wel genoeg zijn om mee te spelen.
Een beetje zoals wat dingetjes in dit filmpje:
Vooral 1:20 is een lekker stukje
Daar kun je nog zoveel meer geks doen dan deze gast doet :)

http://video.mpora.com/watch/xOf9TukJL/
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:02:13 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88017276
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vroeger had ik echt een schijthekel aan pillows en treeruns. Nu doe ik ze het liefste van allemaal :D
Zeker als er af en toe wat bomen dicht op elkaar staan en dan weer kleine veldjes. Tussen de bomen door en dan dat er wat sneeuw af valt :9~
Of dat je s'middags even wat gaat eten en dat iemand zegt "waar ben jij geweest? Je hebt de takjes nog in je muts hangen" :D

Open velden kunnen op zich ook wel cool zijn, maar dan moet er wel genoeg zijn om mee te spelen.

Geniaal filmpje en inderdaad dat is het wat snowboarden voor mij is.
Ditzelfde doen wij dus ook vaak, gewoon met een groep van 6 man beetje zo off-piste en dan wie de mooiste lijntjes pakt. Geweldig als je dan met 5 man tegelijk door een bos heen crossed en mekaar af en toe voorbij ziet vliegen :P
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:18:11 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88017872
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:40 schreef JRB het volgende:

[..]

Klopt, maar vond het wel grappig dat zo'n afgeschreven fabrikant samenwerkt met een van de meest gehypte merken van het moment.

Beetje hetzelfde als dat bv. Burton eigenlijk door Elan gefabriceerd wordt.
Kijk naar Jones Snowboards.

Iedereen is helemaal leip van die nieuwe boards. Ze schijnen lekker te rijden en ze zijn natuurlijk van Jeremy Jones.
Dat het eigenlijk gewoon een Rossignol is weten niet zo heel erg veel mensen. Heb je wel eens iemand voor een Rossignol echt warm horen lopen?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:39:45 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88018533
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een vraagje. Liep zelf al beetje het internet af te struinen.

Ben nu namelijk een beetje aan het oefenen met het maken van een 180 graden draai. Nu is mijn vraag. Ik ben linksvoor. Als je zo'n draai maakt, is er een bepaalde kant waarop je het board draait die makkelijker of beter is?

Ik probeerde het afgelopen maandag door tegen de klok in te draaien, maar heb nog niet zoveel draaikracht/ hoogte onder de knie om op die manier een volledige 180 graden te maken. Meestal net de helft en 1xtje een 140 ofsow! Is met de klok mee draaien dan makkelijker?

:D Ben nog echt een volkomen snowboard leek, wat betreft de verdere technieken behalve dan de basis! :D
Je kunt het beste beginnen om af te springen vanaf je tenen. Dus terwijl je over de berg traverseert. Dat is makkelijker dan springen als je recht naar beneden gaat omdat je makkelijker hoogte krijgt. Aangezien je normaal gesproken ook vanaf je tenen springt.

Het makkelijkste vind ik om frontside te draaien. Wat betekent dat als je links voor staat je rechterschouder over de berg naar voren draait. Uiteindelijk Dus eigenlijk draai je linksom.

Je rijdt dus aan op je tenen (frontside of met je gezicht naar de berg) gaat wat door je knieën, springt door jezelf te strekken en als je net van de grond bent draai je de rechter schouder linksom naar voren. (Of tegen de klok in).
Het heet frontside omdat je met de voorkant van je lichaam (front) naar voren springt. Het is wat makkelijker aangezien je kunt zien waar je terecht komt.

In principe is dit een frontside 180:

Alleen doet zij het niet over de berg zoals ik zei, maar op een klein kickertje. Maar de kant die je op spint (buik naar het dal) kun je goed zien. Alleen een beetje jammer dat zij het doet met haar rechterbeen voor. Maakt op zich niet uit want het principe is hetzelfde.

Backside spinnen staat meer stylisch, maar is ook moeilijk om goed te leren. Zeker in het begin als je nog niet veel gespint hebt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 12:44:02 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88018671
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Geniaal filmpje en inderdaad dat is het wat snowboarden voor mij is.
Ditzelfde doen wij dus ook vaak, gewoon met een groep van 6 man beetje zo off-piste en dan wie de mooiste lijntjes pakt. Geweldig als je dan met 5 man tegelijk door een bos heen crossed en mekaar af en toe voorbij ziet vliegen :P
Ik rij met maximaal 4 man pow. Liever nog met 3. Als het niet anders kan met 2 (maar dat is eigenlijk niet verantwoord)
Als het meer zijn wordt er gesplitst in 2 groepen die allebei een andere kant op gaan.

Als je als laatste bent zit je alleen maar in andermans sporen. Of je staat op mensen te wachten. Geen zin an, knallen met die handel. Als ik te lang moet wachten krijg is sowieso last van mijn voeten dus dat helpt ook niet mee.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:05:13 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88019353
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik rij met maximaal 4 man pow. Liever nog met 3. Als het niet anders kan met 2 (maar dat is eigenlijk niet verantwoord)
Als het meer zijn wordt er gesplitst in 2 groepen die allebei een andere kant op gaan.

Als je als laatste bent zit je alleen maar in andermans sporen. Of je staat op mensen te wachten. Geen zin an, knallen met die handel. Als ik te lang moet wachten krijg is sowieso last van mijn voeten dus dat helpt ook niet mee.
Scheelt dat we allemaal het gebied op ons duimpje kennen (veel leraren ook van daar) en we qua niveau ook gelijk zijn.
Dus je spreekt sowieso af om via bepaalde stukken te gaan zodat je mekaar tegen komt en ook op zelfde plekken eindigt.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 13:12:27 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88019572
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Thanks! ;) Over 2 weekjes weer met mijn stagekindjes snowboarden. Kan ik hem mooi gaan uitproberen! Ben benieuwd! :D
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:10:31 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88026253
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 13:05 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Scheelt dat we allemaal het gebied op ons duimpje kennen (veel leraren ook van daar) en we qua niveau ook gelijk zijn.
Dus je spreekt sowieso af om via bepaalde stukken te gaan zodat je mekaar tegen komt en ook op zelfde plekken eindigt.
Wij kennen het gebied ook als de binnenkant van onze broekzakken hoor, maar we willen zo min mogelijk in elkaars vaarwater zitten. Meestal pakken we allemaal een verschillend gedeelte van het gebied en dan is het wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Met het middageten zien we elkaar dan meestal wel weer :P

Je hebt in Gerlos zo veel runs om te strepen die maar weinig mensen kennen dat het prima kan. Het staat niet bekend als een poederparadijs en dat willen we graag zo houden, maar je kunt er wel degelijk powrijden :)
pi_88027102
Hmm, ik denk dat ik toch maar een gids ga huren bij Hotzone als ik dit zo allemaal hoor :)

De Goliath gaat helaas niet meer door. De eerste koper van die gast kon hem niet kopen omdat hij geen paypal had en het geld over wilde maken, maar dat wilde de verkoper niet. Dus het was afgeblazen en heb ik hem kunnen kopen. Alleen het duurt een kleine week voor het geld van mijn rekening via paypal bij die gast is dus hij heeft mijn geld nog niet maar in de tussentijd heeft die eerste koper dus zonder wat te laten weten het geld wel via paypal overgemaakt.

Probleem dus bij de verkoper, die heeft 2 kopers en maar 1 board :) Nu kreeg ik het volgende aanbod:

"I have a couple other options for you instead of the original $300. I have a lightly used 2010 Evil Twin 155 that I could do for $20 less and a lightly used 2010 Airobic 159 that I could do for $40 less. I also have a brand new 2010 Goliath 161 that I can do for only $20 more or a brand new Jam 157 that I can do for only $50 more."

De ET valt af omdat ik die al had, de Airobic valt niet in mijn interesse en een 161 Goliath is te groot. Bleef alleen nog maar de Jam over en die leek me ook wel interessant maar een te hoge prijs. Ik heb er nog wat vanaf kunnen halen dus voor $ 35,- meer krijg ik een gloednieuwe Jam (wel van 09/10) maar die past wel ubermooi bij mijn bindingen :P

En hij is ook gewoon fokking mooi _O_

pi_88027159
handig als 1 er in een lawine komt..die zie je dan dus niet bij de lunch..bekent zijn in een gebied is geen garantie voor veilig offpiste boarden!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 17:05:26 #232
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88028615
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:33 schreef rooneyelst het volgende:
handig als 1 er in een lawine komt..die zie je dan dus niet bij de lunch..bekent zijn in een gebied is geen garantie voor veilig offpiste boarden!
}:| Echt? wow weer wat geleerd! Dacht dat lawines niet in Europa voorkwamen? Zo heb ik vaak met mijn leven gespeeld...
pi_88030910
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:05 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

}:| Echt? wow weer wat geleerd! Dacht dat lawines niet in Europa voorkwamen? Zo heb ik vaak met mijn leven gespeeld...
ging niet om jouw kneus!
pi_88031152
Houden jullie het gezellig heren!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:11:29 #235
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88031494
Was een beetje een loze mededeling leek me zo. Dus mijn sarcasme modus ging aan :Y
(iets wat altijd al gewerkt heeft in geschreven tekst :N )
pi_88031637
haah ja no worries hoor! Gebrek aan sneeuw hier zorgt voor een kort lontje ;) Nog 2 weken!
pi_88033865
Think of happy thoughts O+

Over dat pam-boardje btw, ME LIKY!!! Die zou ik zo gaan halen om aan mijn muur te hangen. Jeugdsentiment :o

Die Burton Love's zijn ook zo kick, daar waren toch problemen mee in het nr1 pornoland, de USA. Boardleraren mochten die niet meer gebruiken als lesboard? Jammer dat ik dit niet mijn type board is, anders had ik echt een Nidecker of Burton gehad. _O_

pi_88034189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 06:25 schreef Rainai het volgende:

[..]

Dat handschoen ziet er dun uit. Of is het voldoende warm mee te snowboarden? :?
Ik denk dat ze meer geschikt zijn voor in de lente/zomer boarden of wellicht indoor. Voor een dag op de piste in de winter zullen ze echt te koud zijn.

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Komakie het volgende:

Ziet er goed uit!!! Best een lekker stukje :)
pi_88037197
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef GenesiZ het volgende:

[ afbeelding ]

Over dat pam-boardje btw, ME LIKY!!! Die zou ik zo gaan halen om aan mijn muur te hangen. Jeugdsentiment :o

[ afbeelding ]

Die Burton Love's zijn ook zo kick, daar waren toch problemen mee in het nr1 pornoland, de USA. Boardleraren mochten die niet meer gebruiken als lesboard? Jammer dat ik dit niet mijn type board is, anders had ik echt een Nidecker of Burton gehad. _O_

[ afbeelding ]
Dit is ook wel een briljante print:

W0ei ?
pi_88039238
Nice, smashed pony's :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:57:34 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88065085
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef GenesiZ het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
jij snapt me :)

Die Burton Love vind ik niet zo vet. Dan zijn de boardjes van Sims met die vivid sterren erop gaver :P

Porno! :P

Een vriend van mij heeft trouwens die Bob Ross :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:29:32 #242
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88068557
Dit is helaas een skateboard :P
pi_88069825
Damn, zit gelijk met een deuntje in me kop. ~O>

"Daar mooooooeet eeeeeeeeen piemol in, daar moet een piemol in, daar moet een piemol in" :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:19:31 #244
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88070380
Er was ook een mooi wit board met zwart wit afbeelding van een vrouw, kan hem niet weervinden :(
Was iets Noors ofzo, 100 punten voor diegene die hem vind!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:03:24 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88073699
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
Er was ook een mooi wit board met zwart wit afbeelding van een vrouw, kan hem niet weervinden :(
Was iets Noors ofzo, 100 punten voor diegene die hem vind!
Geen idee... Weg 100 punten ;(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:04:19 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88073725
Net te horen gekregen dat als ik wil ik 25 november 5 dagen helemaal gratis naar Valtho kan. Alleen ff les geven tussendoor.

Hopelijk kan ik vrij krijgen van me werk :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:49:50 #247
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88075154
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen idee... Weg 100 punten ;(
Het was imperivm. ( ik dacht frans) maar kan het juiste board niet meer vinden, was een 07 dacht ik.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:45:55 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88079585
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het was imperivm. ( ik dacht frans) maar kan het juiste board niet meer vinden, was een 07 dacht ik.
Wel eens van gehoord, maar typisch zo'n vaag merkje :P
pi_88081639
Dit is btw dat stukje film waar ik het in het vorige topic over had, was dus met Jeremy Jones in TITA, die zucht bij het begin is echt machtig!!!

Heb btw van het weekend Deeper gezien (en maandag weer onder het genot van een lekker koekie en 2 palmpjes!! :7 ) maar TITA blijft nog steeds mijn nummer 1.

Deeper is vernieuwd en mooi om te zien wat ze doen, maar het allemaal te extreem en het heeft bijna niet meer met boarden te maken. Tis meer levend van een berg roetschen met daartussen bochtjes. OK, het is echt superknap en heb echt respect voor ze, maar geef mij maar sexy camera-angles en dikke tricks op Park City, jibbing shit van Jeremy Jones en backcountry trashing, pillowriding met Bryan Iguchi _O_
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:49 #250
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88082909
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef GenesiZ het volgende:
Dit is btw dat stukje film waar ik het in het vorige topic over had, was dus met Jeremy Jones in TITA, die zucht bij het begin is echt machtig!!!

Heb btw van het weekend Deeper gezien (en maandag weer onder het genot van een lekker koekie en 2 palmpjes!! :7 ) maar TITA blijft nog steeds mijn nummer 1.

Deeper is vernieuwd en mooi om te zien wat ze doen, maar het allemaal te extreem en het heeft bijna niet meer met boarden te maken. Tis meer levend van een berg roetschen met daartussen bochtjes. OK, het is echt superknap en heb echt respect voor ze, maar geef mij maar sexy camera-angles en dikke tricks op Park City, jibbing shit van Jeremy Jones en backcountry trashing, pillowriding met Bryan Iguchi _O_
Ik ben hem aan het downloaden :)

Hoe lang duurt hij ongeveer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')