abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87635026
Beste mensen,

Ben een jongen van 17 jaar en heb geen leven. Ik heb heel weining vrienden en nog nooit een vriendin gehad, terwijl ik dat allemaal wel graag wil. Ik wil gelukkig worden, maar ik heb nu eigelijk niemand die van mij houd. Ik heb al vaak geprobeerd om te veranderen alleen het lukt echt niet door mijn onzekerheid.

- Ik heb het syndroom van kallmann waardoor ik niet in de puberteit kom en er op mijn 17e dus uitzie als
een brugklasser, het is dus heel moeilijk om naar jongens of meisjes toe te lopen van mijn leeftijd aangezien ik altijd vragen krijg hoe oud ik ben enzo.

- Ik ben ook nog is supertje lelijk dus meisjes vinden me helemaal niet aantrekkelijk.

Ik wil zo graag veranderen en gelukkiig worden met vrienden en een vriendin, maar hoe doe ik dat?
pi_87635274
Geluk (en al zeker een vriendin!) zoek je niet, dat overkomt je. En natuurlijk is het klote, maar je komt vast een meisje tegen dat jou net zo leuk vindt als jij haar. En dat supertjelelijk valt vast mee.
En de 'niet populaire' stelletjes die ik ken hebben het allemaal al 2 jaar, terwijl die populaire trollen na drie weken alweer met ruzie uit elkaar gaan en leuk elkaars geheimen enzo door gaan vertellen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_87635324
Ga naar 't buitenland,, laat dit leven achter je :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:04:33 #4
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87635540
In jezelf gaan geloven, wat kun je goed, wat vindt je leuk. Je komt over alsof je een beetje in de knoop zit. Zorg eerst dat je zelf gelukkig wordt. Als je een sport leuk vindt of een hobby hebt, ga je naar een club toe. Daar zitten mensen met dezelfde interessen.
Als je zelf gaat stralen, dan valt mensen dat op en heb je sneller contact.
Wees sociaal, probeer mensen aan te spreken en een kort, maar leuk en luchtig gesprek te houden.
Wanneer je vrienden maakt, komt de rest ook vanzelf, maar er zijn natuurlijk een paar stappen voor nodig. Uiterlijk heeft er wel iets mee te maken, maar is niet perse een reden om geen vriendschappen te hebben. Verzorg je zelf goed, trek kleding aan waar jij je fijn bij voelt, maar niet bijvoorbeeld (ik ga iets heel gevaarlijks zeggen) een zwart shirt met een draak ofzo. Maar gewoon een leuke spijkerbroek met een bloesje. enz.
:)
Be dance |Be real| Be You
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:05:32 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_87635573
Aan supertje lelijk is met goede persoonlijke verzorging en kleding keus vaak nog wel e.e.a te doen. Als je die smaak zelf niet hebt (net als ik :') ) kan het een goede oplossing zijn om gewoon naar een kleding zaak te gaan en je door een meid die daar werkt wat leuke setjes aan te laten meten :)

Als je zorgt dat je lekker vroeg daar staat hebben ze waarschijnlijk alle tijd voor je. Leg gewoon uit dat je er wat hipper bij wilt lopen en zie wat er gebeurt :)

Bij de kapper gewoon hetzelfde doen: Zeg "doe maar iets wat je leuk lijkt" en kijk waar ze mee komen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:06:16 #6
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_87635601
Weet nog goed dat ik 17 was. Wat een kutleeftijd is dat zeg! Je kent jezelf nog totaal niet (althans ik dan), je mag niets, iedereen vind je nog een kind, terwijl je jezelf al een hele bink vind.
Je weet totaal niet wat je wil, en heb eigenlijk nergens zin in.

Klasgenoten gaan nog op het uiterlijk af, en pesten mensen die zich niet zo sociaal-gewenst gedragen als zij.

Komop ts, het is een moeilijke leeftijd, het wordt alleen maar leuker. De kortzichtigheid van uiterlijke schoonheid zal alleen maar minder worden bij de mensen om je heen. je denkt dat alles uitzichtloos is, en opeens zal je zien, dat er iets moois gebeurt onverwacht.

Dus geen zorgen! ^O^
pi_87635999
Het belangrijkste is dat je van jezelf gaat houden.
Als je niet van jezelf houd, zullen anderen dat ook niet doen.

Probeer de positieve kanten van jezelf te zien en aan de negatieve kanten te werken.
Zorg voor een doelstelling en werk daar naar toe.

Wil je socialer worden? Ga een bepaalde sport doen of ga bij een bepaalde vereniging.
Probeer je ook socialer op te stellen, durf een praatje te maken, etc.
Kudo's.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:09:24 #8
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_87637557
Je bent 17!!! Mijn god beginnen de problemen tegenwoordig al zo vroeg?! Er zijn hier talloze topics van mensen die hier al jaren lang posten zonder 'vrienden of vriendin' en hedendaags nog geen succes hebben gehad. Echter hebben ze wel talloze topics aangemaakt wachtende op de gouden formule :)

Guess wat TS, die is er dus niet. Maak er wat van en wees wat assertiever. Doe alles in kleine stapjes en ga dus niet een complete verandering in 2 maanden (oid) verwachten want die komt er toch niet op die manier
Mactastisch!
pi_87639015
quote:
- Ik heb het syndroom van kallmann waardoor ik niet in de puberteit kom en er op mijn 17e dus uitzie als
een brugklasser, het is dus heel moeilijk om naar jongens of meisjes toe te lopen van mijn leeftijd aangezien ik altijd vragen krijg hoe oud ik ben enzo.
Ik ken het syndroom totaal niet. Ik heb het dus even opgezocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Kallmann
En het lijkt me best kut om zoiets te hebben. Wellicht een idee om op internet een club lotgenoten te zoeken?
pi_87667508
Wat zijn je hobby's :) ?
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:35:11 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87669946
Iedereen heeft wel iets wat hem/haar anders maakt dan anderen.
Deal with it, maak het je 'gimmick', kruip uit je slachtofferrol en ga iets leuks doen. Veel nuttiger dan zitten mutsen dat je zo'n bout leven hebt.
KuikenGuppy
pi_87679610
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
Geluk (en al zeker een vriendin!) zoek je niet, dat overkomt je. En natuurlijk is het klote, maar je komt vast een meisje tegen dat jou net zo leuk vindt als jij haar. En dat supertjelelijk valt vast mee.
En de 'niet populaire' stelletjes die ik ken hebben het allemaal al 2 jaar, terwijl die populaire trollen na drie weken alweer met ruzie uit elkaar gaan en leuk elkaars geheimen enzo door gaan vertellen.
Ja die hebben al 2 jaar omdat ze bang zijn altijd alleen te blijven :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:34:09 #13
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_87679745
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:50 schreef sjaak182 het volgende:

Ik wil zo graag veranderen en gelukkiig worden met vrienden en een vriendin, maar hoe doe ik dat?
Daar bestaat geen formule voor. Je hebt gewoon pech.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:39:33 #14
222384 Bonzai.
pi_87679944
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:57 schreef Lutte het volgende:
Vreemd fenomeen idd, hoe lelijker het koppel, hoe langer de relatie duurt en hoe meer ze van elkaar lijken te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bonzai. op 18-10-2010 17:50:21 ]
waarin de stenen rusten,
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:43:56 #15
222384 Bonzai.
pi_87680114
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:06 schreef maffemaniak het volgende:
Weet nog goed dat ik 17 was. Wat een kutleeftijd is dat zeg! Je kent jezelf nog totaal niet (althans ik dan), je mag niets, iedereen vind je nog een kind, terwijl je jezelf al een hele bink vind.
Je weet totaal niet wat je wil, en heb eigenlijk nergens zin in.

Klasgenoten gaan nog op het uiterlijk af, en pesten mensen die zich niet zo sociaal-gewenst gedragen als zij.

Komop ts, het is een moeilijke leeftijd, het wordt alleen maar leuker. De kortzichtigheid van uiterlijke schoonheid zal alleen maar minder worden bij de mensen om je heen. je denkt dat alles uitzichtloos is, en opeens zal je zien, dat er iets moois gebeurt onverwacht.

Dus geen zorgen! ^O^
Idd, TS, binnenkort kijken de meisjes echt niet meer naar je uiterlijk, beter zorg je voor een goed gevulde portefeuille ;)
waarin de stenen rusten,
pi_87680210
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:50 schreef sjaak182 het volgende:

- Ik ben ook nog is supertje lelijk dus meisjes vinden me helemaal niet aantrekkelijk.

Ten eerste, wis deze 2 gegevens uit je redenen om geen ''leven'' te hebben...

Ik ken in mijn omgeving genoeg mensen die er verre van mooi uitzien, niet de ideale lengte hebben of andere onvolkomenheden, maar toch een sociaal leven waar menigeen jaloers op mag zijn...

Puur en alleen door een spontane en open instelling. Niet over jezelf heen laten lopen en trots zijn op de dingen die je wel goed doet. Een van mijn beste vrienden is ugly as hell, maar hij heeft echt al een leger aan vriendinnen versleten waarvan ik denk hoe krijgt hij het toch voor elkaar. En dat zijn dan nog niet eens de lijkste....

Mag ik vragen op wat voor manier je het dan ''probeert'' ? Te fanatiek zijn werkt je denk ik eerder tegen dan mee..
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:47:49 #17
222384 Bonzai.
pi_87680262
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:18 schreef John_Q het volgende:
Probeer de positieve kanten van jezelf te zien en aan de negatieve kanten te werken.
Zorg voor een doelstelling en werk daar naar toe.
Het probleem bij mensen als TS en Schenkstroop is dat die doelstelling juist mooi worden is. Met kleertjes alleen zal dit niet lukken, een plastisch chirurg, of mannelijke hormonen in het geval van TS, zijn dan de enige oplossing.
waarin de stenen rusten,
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:52:37 #18
222384 Bonzai.
pi_87680441
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ten eerste, wis deze 2 gegevens uit je redenen om geen ''leven'' te hebben...

Ik ken in mijn omgeving genoeg mensen die er verre van mooi uitzien, niet de ideale lengte hebben of andere onvolkomenheden, maar toch een sociaal leven waar menigeen jaloers op mag zijn...
Er is natuurlijk een verschil tussen "niet ideaal" en "godsgruwelijk lelijk".
waarin de stenen rusten,
pi_87681323
Nou die vriend van mij kan ik toch wel echt godsgruwelijk lelijk noemen :D
pi_87716309
Tsja, toen ik 17 was staarde ik ook de haren uit mijn oksel. En ik had niet eens jouw syndroom! Ik was lichamelijk gewoon fucking laat in de puberteit. Geestelijk was ik er al lang, want kon een rotjong zijn. Dus daar stond ik dan, als 17 jarige met het uiterlijk van 1 van 14! Hoe dan ook vallen jouw lichamelijke eigenschappen (die van een pre-puberale jongen) te veranderen door het toegediend krijgen van hormonen. En idd, 17 is een kutleeftijd. Maar ik kan je dit zeggen: Het komt allemaal goed. Ook in de liefde. Het klinkt als een cliché, maar heb het zelf mogen ervaren. Alhoewel ik nu weer vrijgezel ben haha.

En btw, nu nog schatten mensen mij op 23/24, terwijl ik straks 27 word. Je moet zomaar denken: Als je straks 40 bent en er uit ziet als iemand van 34 ben je er blij mee ;)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:25:02 #21
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87720603
Ik weet dat het geen wondermiddel is, maar lang haar doet je er vaak iets ouder uit zien dan je echt bent.

Verder, veel tips zijn hier al gegeven: geloof in jezelf en in wat je wel kunt, en concentreer daar op. Verstop de rest niet, maar negeer het gewoon!
Ik geloof er niets van dat je supertjes lelijk bent. De knapste jongen zul je niet zijn, maar dat ben ik ook niet, en dat maakt ook niets uit. Leuke kleding, en nog belangrijker (!) een leuke uitstraling helpt veel meer.

Ga dingen doen die je leuk vindt. Dan kom je vanzelf het geluk wel een keer tegen. Ook naar het buitenland gaan is een beproefde methode, en in sommige (aziatische) landen zullen ze helemaal niet wakker liggen van een relatief jong gelaat :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87731782
ik denk ook niet dat je uiterlijk zo afzichtelijk is dat mensen daarom niet met je om zouden willen gaan hoor. ik denk meer dat deze gedachte zorgt dat jij mensen al op een veilige afstand houdt. zelf dacht ik 'vroeger' dat ik helemaal de bom zou zijn als ik maar naf naf kleren zou hebben.
toen ik 18 was, ging ik meteen werken en me suf kopen aan merkkleding. Niemand deed anders tegen me dan daarvoor. Dat kwam natuurlijk omdat er in die kleren nog steeds dezelfde muts zat die overal achteraan ging staan en nooit haar mond open durfde te trekken.
nu durf ik eindelijk in mijn haa en emmetje mezelf te zijn en mijn mening te zeggen, en of ik er nou populair van word of juist niet, ik heb nu een paar mensen om me heen waar ik van op aan kan en de rest zal me aan de reet roesten, of ze vinden dat ik lelijk ben, stomme kleren heb, dom lul, brede heupen heb, etc.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:38:11 #23
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_87733928
weetje, heel veel mensen van jou leeftijd van denken dat ze heel erg lelijk zijn en dat niemand van ze houd/knap vind. ook die populaire jongens bij jou in de klas, echter zetten zij hun onzekerheid om in stoerdoenerij. wat voor jou denk ik heel erg helpt is als je jezelf zekerder gaat voelen. benoem je goede kanten. koop wat kleding waarin jij je zeker/knapper voelt. laat eventueel je zus/nichtje of wie dan ook mee gaan met schoppen om je van tips te voorzien. als je je zekerder voelt kom je als stukken beter over bij vrouwen en maak je sneller vrienden. je bent echt niet zo lelijk en stom als dat je denkt.

ik ben zelf ook 17 en zat/zit ook met dezelfde problemen (uigezonderd sydroom van Kallmann). ik voelde me ook lange tijd onzeker en minderwaardig. je moet gewoon je goede kanten uitbuiten en je slechte kanten links laten liggen.

het komt vanzelf wel goed hoor ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 00:40:15 #24
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_87738035
Een reactie van TS zou opzich wel netjes zijn gezien de bijdragen die hier al neergezet zijn :)
Mactastisch!
pi_87738119
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef J4ckp0T het volgende:
Een reactie van TS zou opzich wel netjes zijn gezien de bijdragen die hier al neergezet zijn :)
TS is waarschijnlijk geschrokken van al die aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')