Vond hem wel gepast.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:55 schreef zarGon het volgende:
Hehe, die TT, ik moest hard lachen..
Ayca..
Tozz..quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen als blijkt dat ik puur Turkisch ben.
Vrouwen hebben geen Y-chromosoom en kunnen hun vaderlijn dus niet laten testen.quote:
pff dat zuigt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen Y-chromosoom en kunnen hun vaderlijn dus niet laten testen.
Mannen daarentegen kunnen hun moeder- en vaderlijn laten testen.
Het leven is oneerlijk.
Had ik maar een broertje idd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
pff dat zuigt.
Heb je geen broertje ofzo? Of wil je het perse van jezelf
Wel goed tot nu toe.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:47 schreef Landysh het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je school, Ayca?
Wat als je 99% Armeens bent?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijn uitslag posten. Zelfs als blijkt dat ik een Afrikaan ben.
dan is ze 99% geilquote:
horluyordun zaten..quote:
Kutweer, laat of de echte winter komen, of die rotwind en verraderlijke zon verdwijnenquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
Zonnig en koud
Verwarming is aan thuis en de winterjas uit de kast.
Wat houd je tegen? Wilders wil je ticket vast wel subsidiëren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:38 schreef IHVK het volgende:
Eigenlijk wil ik nu gewoon naar Turkije. Frisse berglucht inademen.
Eensch.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kutweer, laat of de echte winter komen, of die rotwind en verraderlijke zon verdwijnen. Als ik naar buiten kijk denk ik steeds, wat een mooi warm weer
, maar als je dan eenmaal buiten bent
.
Sorry manquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:23 schreef TheSituation het volgende:
[..]
horluyordun zaten..uyutmadin beni bütün gece..
Wij hebben de hoogste berg in Turkije. Ha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Een hoge berg met eeuwige sneeuw.
Ligt praktisch in Armenië dus telt niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij hebben de hoogste berg in Turkije. Ha.
Wat zeg jijquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ligt praktisch in Armenië dus telt niet.
Wat praat je, gekkie:quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Wik je plaatje is gigantisch , kun je hem
Niet resizen
Kijk dan, dit is bijna de hemel op aardequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:55 schreef IHVK het volgende:
Nee sorry vandaag voel ik geen liefde voor Nederland.
Wel droog voor die Armeniers. Het is een soort heilige berg voor hen toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat zeg jijligt gewoon binnen de grenzen van Igdir. Turkije dus.
Ow. Hm.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat praat je, gekkie:
113,95 KB
600px × 400px
Armeniers.quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel droog voor die Armeniers. Het is een soort heilige berg voor hen toch?
Ik zit op mobielquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij krijgen we deze maand de nieuwe fok-layout.
Ik had ineens tekst-alleen weergave (voor Wik)quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:15 schreef Ayca het volgende:
Huh had net heel even een andere lay-out ofzo?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had ineens tekst-alleen weergave (voor Wik)
dan zat je gewoon kutscheetjes te laten..quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Ayca het volgende:
Okee naar buiten gaan met alleen een shirtje was niet zo slimhet is kouddd
Voorspelbare reactiequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:08 schreef TheSituation het volgende:
[..]
![]()
nee idd wat bezielde je.. had dan op zijn minst een broek, een slipje, een beha, een trui en een jas aangetrokken.
Sarmisakquote:
Ayça wanneer gaan we samen naar een naaktstrandquote:
Daar is het nu echt te koud voor hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:15 schreef TheSituation het volgende:
[..]
Ayça wanneer gaan we samen naar een naaktstrand
niet in Spanje..quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar is het nu echt te koud voor hoor.
boek 2. niks gewoon uit interessequote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
bilmem, is dat boek 2 of 3. wat wil je weten?
Ja ik gemistquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
hebben jullie me nog gemist?bijna twee weken niet op fok geweest
maar ff terug voor n date met ayca. Ayca kun je vrijdag??????
Sorry ik date geen vrouwen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
hebben jullie me nog gemist?bijna twee weken niet op fok geweest
maar ff terug voor n date met ayca. Ayca kun je vrijdag??????
De SS?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil naar de SS en daarna weet ik niet
Duidelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Iets met de ss, homoseksuelen, pm's en jaloezie.
Goede film.
de ss, homoseksuelen en jaloezie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duidelijk..
Waar gaan de PM's over?.
En ik maar afvragen (wat je in de vorige topics) met 'ss' bedoelde.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik maar afvragen (wat je in de vorige topics) met 'ss' bedoelde..
omgquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
hadi kom je ook!! gaan we wat drinken
Een lekker breezertje?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Wat als ik mijn handjes niet kan thuishouden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik pm je.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:13 schreef zarGon het volgende:
Wat voor sappige roddels heb je trouwens, Bilmi?
dan heb je een groot probleem.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat als ik mijn handjes niet kan thuishouden?
Daar heeft ze neven voor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
*PATS*quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad, een groot 'probleem'..
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb je ping erop gezet? whatsapp?
Hehegequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad, een groot 'probleem'..
ik heb ook whatsapp, maar snap niet hoe je daar iemand toevoegt? heb alleen de mensen waarvan ik de nummers heb erop :Squote:
ik ben zo gevaarlijk dat je je handen wel thuishoud. Zonder hulp van neven.quote:
Wat is je nummer?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb ook whatsapp, maar snap niet hoe je daar iemand toevoegt? heb alleen de mensen waarvan ik de nummers heb erop :S
Pfrt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben zo gevaarlijk dat je je handen wel thuishoud. Zonder hulp van neven.
Goed idee.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:33 schreef Ayca het volgende:
Ik ga je heus niet om 4 uur in de nacht bellen hoor... ahum
Moment, even switchen naar laptop.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Niet daarom, maar geef jij je numme rdan.
Mijn vertrouwen in de mens is geschaad, jij kan dit helen, heb je dat niet over voor een medemens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom geeft zij dat vertrouwen niet?
uufff kiz. doe niet moeilijk en geef je nummerquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mens is geschaad, jij kan dit helen, heb je dat niet over voor een medemens.
Nee. Maar het gaat sneller, vele malen sneller.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moet je switchen om je nummer te kunnen geven?
Waarom kom je niet op MSN?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Wel jammer dat je geen groepsgesprekken kan houden op wa.
Laptop?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
groepgesprekken op MSN met mobiel gaat echt heel kut. :l
Met alle plezier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Ja pffkom jij maar even een grote bek opzetten tegen mijn moeder
Ik kan het precieze aantal voor je opzoeken, Wik?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk weet ik het zelf ook niet en wil ik achter het antwoord komen door een gemiddelde van jullie antwoorden te nemen.
Ik heb gegoogled maar niks gevonden, alleen sites waar ze dezelfde vraag als ik stellen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan het precieze aantal voor je opzoeken, Wik?
47.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled maar niks gevonden, alleen sites waar ze dezelfde vraag als ik stellen.
Bedankt. Dat was snelquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel had je? Toch wel meer dan 24?
Hulp nodig?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet slapenmaar het moet, maar ik wil niet, wel, niet, wel, niet, het moet, ga slapen, nee nog even, nee. Hmpf.
Ik kan je in ieder geval wel helpen met beslissen of je moet slapen of niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga je een slaapliedje voor me zingen?Wat lief.
Hmm en wat is jouw advies?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan je in ieder geval wel helpen met beslissen of je moet slapen of niet..
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.
Een schaap met wihitte voeoetjes, die drinkt zijn melk zo zoeoetjes.
Oh mijn god, dit meen je niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap.
Dat heb ik net naar Ayca gestuurd.quote:
GMTA, zarGonnetje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb ik net naar Ayca gestuurd.. We dachten tegelijk aan hetzelfde. Jij schreef het, ik zong het.
.
Check je WA eens, Ayca.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:26 schreef Landysh het volgende:
Ik dacht het ook hoor. Sowieso, wie denkt er nou aan een ander lied dan 'slaap kindje slaap' bij het horen van 'slaapliedje'?
Ik wil hier zeggen: Turkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:26 schreef Landysh het volgende:
Ik dacht het ook hoor. Sowieso, wie denkt er nou aan een ander lied dan 'slaap kindje slaap' bij het horen van 'slaapliedje'?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
Hoe sla ik je liedje op zg. Zodat ik er iedere nacht naar kan luisteren![]()
Hoe werd jij vroeger in slaap gezongen? Of werd er niet voor je gezongenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe werd jij vroeger in slaap gezongen? Of werd er niet voor je gezongen?
Ik ben juist altijd super lief tegen jou.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je daarom zo kil en harteloos tegenover mij?
Ik zocht naar een liedje, maar vond dit kind.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe werd jij vroeger in slaap gezongen? Of werd er niet voor je gezongen?
Je liegt!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben juist altijd super lief tegen jou.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht naar een liedje, maar vond dit kind..
Ik ken geen Marokkaanse slaapliedjes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
zargon wil je mij ook in slaap zingen![]()
![]()
?
WTF.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je liegt!
http://i.cooltrainer.org/Flash/2204355.swf
Doet ze ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens zarGon ben je negroïde, dus ik dacht dat je dit wel leuk vond.
Ik vond het ook leuk. Omg, k ben echt zwart.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens zarGon ben je negroïde, dus ik dacht dat je dit wel leuk vond.
?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef zarGon het volgende:
Oh shit, fitty.
Deegroller en slippers tegen harde woorden. Ik weet het niet hoor.
Was gericht tegen Ayca en Wik:quote:
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Ja pffkom jij maar even een grote bek opzetten tegen mijn moeder
quote:
quote:
Houd je ook van watermeloen en kippepootjes?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk. Omg, k ben echt zwart.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef zarGon het volgende:
Welk toestel had jij ook alweer, Zeliha?
Kip wel, maar watermeloen niet. Mijn vader daarentegen leeft (in de zomer) op watermeloen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Houd je ook van watermeloen en kippepootjes?
Mijn D600 heeft het opgegeven en deze was voor twintig euro in de aanbieding. Tja, of ik doe en paar maanden zonder tel, of ik neem gewoon zo'n dom ding.quote:
Hoelang moet je daar nog voor sparen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Landysh het volgende:
Het is of een nieuwe tel of weten wat mijn mtDNA is. Ik kies de laatste.
Niet. Maar voor een nieuwe tel wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang moet je daar nog voor sparen?
Een abo kun je betalen met een weekendje werken, gek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet. Maar voor een nieuwe tel wel.
Ik heb momenteel helemaal niks. En zo belangrijk vind ik een tel eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een abo kun je betalen met een weekendje werken, gek.
Hm, als je het nooit nodig hebt gehad, dan heb je het ook gewoon niet nodig. Best een verstandige keuze, trouwens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb momenteel helemaal niks. En zo belangrijk vind ik een tel eigenlijk niet.
Doet dat maar wel, lekker straks in je eentje op een andere school, op jouw leeftijd nog opnieuw beginnen, wat een kneus ben je danquote:
Doe eens niet zo eng en radicaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Alles waarmee je toegang tot internet hebt je raam uitflikkeren.
Drastic times call for drastic measures.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng en radicaal..
Goed zo: materialisme is slecht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb momenteel helemaal niks. En zo belangrijk vind ik een tel eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |