goh, wat een origineel en creatief antwoord zeg!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat kom jij nu weer tof doen. Jullie spelen binnen 3 jaar weer netjes Jupiler League.
Volgens mij heb je het verstandelijk vermogen van een stoeptegel, vandaar de simpelheid.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
goh, wat een origineel en creatief antwoord zeg!
Ik kijk naar Everton-Liverpool en Willem 2-PSVquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:14 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Daarom kijk ik naar Everton-Liverpool
hahahahahaha! die is wel leuk, ja, hahaha!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het verstandelijk vermogen van een stoeptegel, vandaar de simpelheid.
Ik heb ook af en toe gezapt naar Everton - Liverpool maar heb niet echt een indruk gekregen van het niveau en wie de betere is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk naar Everton-Liverpool en Willem 2-PSV
Helaas wel maar Willem 2 heeft tenminste wat vertrouwen gewonnen vandaagquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
minder lastig dan utrecht thuis, want psv gaat wel winnen vandaag
Aaah, onze held.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
minder lastig dan utrecht thuis, want psv gaat wel winnen vandaag
zou je denken?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas wel maar Willem 2 heeft tenminste wat vertrouwen gewonnen vandaag
In aanknopingspunten en dat soort onzin geloof ik ook niet. In vertrouwen echter wel de jongens zien nu zelf dat ze goed kunnen voetballen en kunnen scoren dat zal ze zeker helpen in de aankomende wedstrijden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou je denken?
van dat trainersjargon.....aanknopingspunten zien, stapjes gemaakt enzo.....
resultaat: 0 punten, degradatiezone, volgende wedstrijd weer helemaal kut![]()
overigens, die Pieters, wat voor knurft is dat zegschandalig dat zo'n grote klungel het Oranje shirt mag aantrekken
+ Lens.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zou je denken?
van dat trainersjargon.....aanknopingspunten zien, stapjes gemaakt enzo.....
resultaat: 0 punten, degradatiezone, volgende wedstrijd weer helemaal kut![]()
overigens, die Pieters, wat voor knurft is dat zegschandalig dat zo'n grote klungel het Oranje shirt mag aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |