Tank in Belgie in ieder geval voor alle zekerheid nog even af en dat meen ik dus echt serieus. Er zitten hier inmiddels stations zonder diesel en het is zo rot als je aan het begin van je vakantie stil komt te staan op de snelweg. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Weet niet waar jullie heen gaan maar in Zuid-Frankrijk is er echt een brandstof probleem momenteel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks love
De verwachte vertrektijd is morgenochtend half 8.
Gelukkig rijden we diesel tegenwoordig, dus heel wat km's met een tank, altijd makkelijk als de benzinestations in Frankrijk leeg zijn
denk dat ik heel leuk met jou moeder kan opschietenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mams gaat vaker kijken! Meestal bij PeeSVee!
Mijn moeder kijkt altijd PSV, paps altijd Bayern!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik heel leuk met jou moeder kan opschietenvrouwen die naar voetbalwedstrijden gaan hebben pit, hebben lef, hebben moed, hebben verstand van voetbal
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even af te tanken en met een volle tank rijden we wel zo'n 900 á 1000 km.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tank in Belgie in ieder geval voor alle zekerheid nog even af en dat meen ik dus echt serieus. Er zitten hier inmiddels stations zonder diesel en het is zo rot als je aan het begin van je vakantie stil komt te staan op de snelweg. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Weet niet waar jullie heen gaan maar in Zuid-Frankrijk is er echt een brandstof probleem momenteel.
Verder wens ik je hele fijne dagen, geniet ervan!!
Ik wil je niet bang maken maar er zijn hier inmiddels veel stations waar je maar meer voor een beperkt bedrag kunt tanken. Er zijn er ook waar je geen diesel meer kunt tanken. Zorg er gewoon voor dat je steeds voldoende brandstof hebt voor tenminste 100 kilometer. En kun je aan de snelweg niet tanken ga er dan even af en probeer het bij een supermarkt in een dorp. Het is met die stakende fransozen even behelpen momenteel, maar met wat tips en trucs komen jullie er welquote:
O dat is mooi! Wij zijn daar vorig jaar geweest en is een heel mooi gebied! De berichten zijn heel verschillend hier. Wij kunnen nog gewoon tanken, maar in Marseille schijnt geen druppel diesel meer te krijgen te zijn. En voor de komende dagen zijn er weer stakingen afgekondigd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even af te tanken en met een volle tank rijden we wel zo'n 900 á 1000 km.
Komt wel goed Spuitje, we zorgen dat we met een volle tank Frankrijk inrijden en dan moet het gek lopen als we niet op plaats van bestemming aankomen. Momenteel kan het me niet zoveel schelen of we wel terug kunnen, dat is dus van later zorgquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
O dat is mooi! Wij zijn daar vorig jaar geweest en is een heel mooi gebied! De berichten zijn heel verschillend hier. Wij kunnen nog gewoon tanken, maar in Marseille schijnt geen druppel diesel meer te krijgen te zijn. En voor de komende dagen zijn er weer stakingen afgekondigd.
Maar waarom gaan jullie via Luxemburg?
Hoe lang zullen ze Mario nog tolereren op Zuid?quote:
Mario kan er niets aan doen, dat is 't hele probleem.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zullen ze Mario nog tolereren op Zuid?
Het is toch altijd de trainer die de schuld krijgt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mario kan er niets aan doen, dat is 't hele probleem.
Have fun in Frankrijk
NEEN!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 oktober 2010 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan naar Mollans sur Ouveze, dat is net boven Avignon. Mijn schoonzus is er vandaag heen gereden vanaf Parijs, maar zij is geen tankstation zonder brandstof tegen gekomen. Maar we zijn sowieso van plan om in Luxemburg nog even
Wel naar de brug gaan he, anders ben je niet in Avignon geweest![]()
De pont staat zeker op ons to do-lijstjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[quote]
Wel naar de brug gaan he, anders ben je niet in Avignon geweest![]()
Popie-Jopie Joquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NEEN!
JE MOET NAAR HET PAUSELIJK PALEIS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |