lekker!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
Haring opNu B&J Chocolate Fudge Brownie
Klonk ook wel ergquote:
goed P.! En fietsen in deze kou! Brr, held!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
WowBen inmiddels zover afgevallen dat een dure winterjas, die ik vorig jaar gekocht heb en een tikkie te strak zat en die ik niet durfte terug te brengen
, nu best goed zit
Denk dat ik die zo maar aan trek richting Den Haag. Ik vond het vanmiddag best frisjes al en ik wil eigenlijk wel gaan fietsen. Geen zin in al te veel kou dan
Gaat er niet beter op worden als je niet eet, FFT. Zorg nou eens goed voor jezelf. Je moet zo een hele avond inspannend werk doen en dan eet je niet van te vorenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben aan t wachten bij A4 restaurant, danseres heeft half uur vertraging pff. Nog niet gegeten maar geen trek..niet helemaal lekker ofzo
ja is wel zo maar ik denk dat mn hoofd gek doet omdat ik na vanochtend niets meer gedronken hebquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat er niet beter op worden als je niet eet, FFT. Zorg nou eens goed voor jezelf. Je moet zo een hele avond inspannend werk doen en dan eet je niet van te voren
Tsk tsk, wat ben jij negatief, niks voor jou de laatste tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben nu alweer thuis, zegt genoeg toch
ach, zolang je het niet elke dag/week doet kan 't bestquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
1-0 door Pellè
Lekker Moblo!!! Jammer dat die calorieen er zo snel bij aantikken met olijfolie als dip
FF, livin' on the edge.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja is wel zo maar ik denk dat mn hoofd gek doet omdat ik na vanochtend niets meer gedronken heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |