quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef bleiblei het volgende:Dat van die actionverf is dan weer jammer. Maar goed, gevalletje, het boeit ons niet, als het maar netjes lijkt

.
Ik heb dat fixen gedaan voordat de makelaar langs kwam. Gaat die man ook niet roepen in het verkoopverhaal bij kijkers wat er allemaal recent gemaakt is.
Wat betreft dat stofzuigen... .Dat snap ik, maar ik post dan ook, ga met een kat en allergisch bezoek niet vlak voordat het bezoek komt, stofzuigen. Al helemaal niet als je zelden stofzuigt. Dan blaas je helemaal kilo's zooi de lucht weer in. Maar goed, is niet jouw probleem. Is een probleem voor die smerige vrouwen

.
Inderdaad.

makelaar gaat daar denk ik niks over in verkoopverhaal zetten hoor. Hoewel ze best erin mag zetten dat de bekleding dakkapel is vervangen.
Sowieso geef ik alle aankoop bonnen van dit soort dingen door aan de nieuwe eigenaar. Zoals garantie van de andere dakkapel. Bon van pas geschuurde vloer. Keukenbon, en wat daarbij hoort. Etc.
En tja, je zult het niet geloven, maar dat actionspul is echt goed. Doet niet onder voor histor.
Ik heb het alleen niet in de grondverf gezet. Zoals ik al zei, tis maar voor het oog.
Als ik dan lees, dat iemand een deur goud verft

sorry inu, dan denk ik, verspilde moeite.
maargoed, heb er geen spijt van. Morgen als het droog is plekje op de deur even bijwerken.
(ohja, bij het volgende huis ga ik dus wel extra garantie kopen op keukenapparatuur, ik had gisteren bijna een hartverzakking toen de vaatwasser niks deed)