abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87608105
Sorry, zag niet dat ik hem dichtgooide...
pi_87608283
HALLO INU
pi_87608401
HALLO INU
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_87608655
zucht :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:02:25 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_87609253
HOI INU
pi_87619256
Hoooooi Inu :9
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:21:29 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_87621379
Haai Febster :9~
disclaimer
pi_87621441
Hallo Artic w/
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:35:10 #10
36431 bleiblei
pi_87621709
Sin City is een vage maar ontzettend vette film _O_ .
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:51:52 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_87622057
Eindhoven :r
disclaimer
pi_87624289
Eindhoven :r?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_87624349
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:10:12 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_87627843
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 04:31 schreef febster het volgende:
Eindhoven :r?
never mind :')
disclaimer
pi_87632311
Bier zeker :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:05:46 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87633528
Zo, even de kozijnen opgefrist. Ipv butgeel zijn ze nu mooi ral 9001. Op een (niet zo heel) klein drupje bij de deur na :'( zijn ze super goed gelukt!
Ik wist niet dat ik het in me had. Huis ziet er gelijk een stuk frisser uit! Ik doe het voortaan zelf (binnen, buiten nie)
Alle plintjes zijn ook klaar. Lichtschakelaar kamer Fabian is vervangen. Morgen voegenwit op de tegels badkamer en de kopers kunnen komen.
Ik heb er echt een positief gevoel over.

Gisteren op feestje geweest, die mensen hebben een perzische ??korthaar??? isdat een kattensoort?
Ik was na een uur al schor en had ademahalingsproblemen. NIet voor herhaling vatbaar dus.
Maargoed.
Zij; dat is zeker een geintje, dat je naar Veldhoven gaat.
Ik: nee.
Zij: dan woon je super ver van de stad
ik: dichterbij dan jij hoor

(zij woont áchter winkelcentrum woensel)

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 17-10-2010 15:41:32 ]
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:36:45 #18
36431 bleiblei
pi_87634590
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:05 schreef amaranta het volgende:
Zo, even de kozijnen opgefrist. Ipv butgeel zijn ze nu mooi ral 9001. Op een (niet zo heel) klein drupje bij de deur na :'( zijn ze super goed gelukt!
Ik wist niet dat ik het niet me had. Huis ziet er gelijk een stuk frisser uit! Ik doe het voortaan zelf (binnen, buiten nie)
Alle plintjes zijn ook klaar. Lichtschakelaar kamer Fabian is vervangen. Morgen voegenwit op de tegels badkamer en de kopers kunnen kopen.
Ik heb er echt een positief gevoel over.

Gisteren op feestje geweest, die mensen hebben een perzische ??korthaar??? isdat een kattensoort?
Ik was na een uur al schor en had ademahalingsproblemen. NIet voor herhaling vatbaar dus.
Maargoed.
Zij; dat is zeker een geintje, dat je naar Veldhoven gaat.
Ik: nee.
Zij: dan woon je super ver van de stad
ik: dichterbij dan jij hoor

(zij woont áchter winkelcentrum woensel)
Mooi is dat he.
Zodra je de toko wil verkopen ga je puntjes op de i zetten.
Heel herkenbaar :') .
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:38:39 #19
36431 bleiblei
pi_87634656
En wat betreft die kat, dikke kans dat ze vlak voor het feestje stof gezogen hebben.
Dat is echt een hel voor allergische mensen. Door nog ff te stofzuigen blaas je juist alle haren en huidschilfers van die beesten door de kamer :) .

Beste is om OF niet te stofzuigen, OF in de week voor het feestje dagelijks een keer te stofzuiger en de laatste keer stofzuigen, 2 a 3 uur voor het feest te doen.
En de beesten die week natuurlijk uit de woonkamer weren.

Tenminste, dat is onze ervaring met Feb, mijn pa, Levi en nog wat andere vrienden/kennissen met een kattenallergie :') .
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:40:03 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87634693
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Mooi is dat he.
Zodra je de toko wil verkopen ga je puntjes op de i zetten.
Heel herkenbaar :') .
ja, ook op aanraden van de makelaar.
Schakelaar 3 euro. Ziet er beter uit dan kapotte schakelaar.
Verf action 5 euro.
Plintenwas de vloerenboer al mee bezig.

Enige kostenpost wordt de bekleding dakkapel, die is stuk. Heb geen zin in straks verborgen gebreken verhaal.
Dus die repareren wij.

En natuurlijk gaan die mensen straks zelf verven enzo. maar dat kleine likje op het kozijn nu geeft net een frissere uitstraling aan het geheel.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:40:43 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87634714
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef bleiblei het volgende:
En wat betreft die kat, dikke kans dat ze vlak voor het feestje stof gezogen hebben.
Dat is echt een hel voor allergische mensen. Door nog ff te stofzuigen blaas je juist alle haren en huidschilfers van die beesten door de kamer :) .

Beste is om OF niet te stofzuigen, OF in de week voor het feestje dagelijks een keer te stofzuiger en de laatste keer stofzuigen, 2 a 3 uur voor het feest te doen.
En de beesten die week natuurlijk uit de woonkamer weren.

Tenminste, dat is onze ervaring met Feb, mijn pa, Levi en nog wat andere vrienden/kennissen met een kattenallergie :') .
natuurlijk hebben ze gezogen, tzijn 2 smerige vrouwen die volgens mij anders zelden stofzuigen
pi_87634866
Pff, net helpen klussen. Mn handen zijn echt verrot :')

Hele kinderkamer felblauw geschilderd, drie deuren goud en het plafond gewit :{
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:45:50 #23
36431 bleiblei
pi_87634871
Dat van die actionverf is dan weer jammer. Maar goed, gevalletje, het boeit ons niet, als het maar netjes lijkt :P .
Ik heb dat fixen gedaan voordat de makelaar langs kwam. Gaat die man ook niet roepen in het verkoopverhaal bij kijkers wat er allemaal recent gemaakt is.

Wat betreft dat stofzuigen... .Dat snap ik, maar ik post dan ook, ga met een kat en allergisch bezoek niet vlak voordat het bezoek komt, stofzuigen. Al helemaal niet als je zelden stofzuigt. Dan blaas je helemaal kilo's zooi de lucht weer in. Maar goed, is niet jouw probleem. Is een probleem voor die smerige vrouwen :') .
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:55:57 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87635235
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Dat van die actionverf is dan weer jammer. Maar goed, gevalletje, het boeit ons niet, als het maar netjes lijkt :P .
Ik heb dat fixen gedaan voordat de makelaar langs kwam. Gaat die man ook niet roepen in het verkoopverhaal bij kijkers wat er allemaal recent gemaakt is.

Wat betreft dat stofzuigen... .Dat snap ik, maar ik post dan ook, ga met een kat en allergisch bezoek niet vlak voordat het bezoek komt, stofzuigen. Al helemaal niet als je zelden stofzuigt. Dan blaas je helemaal kilo's zooi de lucht weer in. Maar goed, is niet jouw probleem. Is een probleem voor die smerige vrouwen :') .
Inderdaad. :P

makelaar gaat daar denk ik niks over in verkoopverhaal zetten hoor. Hoewel ze best erin mag zetten dat de bekleding dakkapel is vervangen.
Sowieso geef ik alle aankoop bonnen van dit soort dingen door aan de nieuwe eigenaar. Zoals garantie van de andere dakkapel. Bon van pas geschuurde vloer. Keukenbon, en wat daarbij hoort. Etc.

En tja, je zult het niet geloven, maar dat actionspul is echt goed. Doet niet onder voor histor.
Ik heb het alleen niet in de grondverf gezet. Zoals ik al zei, tis maar voor het oog.

Als ik dan lees, dat iemand een deur goud verft :') sorry inu, dan denk ik, verspilde moeite.
maargoed, heb er geen spijt van. Morgen als het droog is plekje op de deur even bijwerken.

(ohja, bij het volgende huis ga ik dus wel extra garantie kopen op keukenapparatuur, ik had gisteren bijna een hartverzakking toen de vaatwasser niks deed)
pi_87635321
Zo'n anti hooikoorts tablet van BB helpt trouwens ook enorm goed. 1tje nemen en ik heb heel de avond nergens last van :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')